.
סיפור-שיר קטן שכתבתי. מסופר על מישהי נערה\ילדה\אישה (בכללי מכוון רק על מישהי לא בגיל מסוים)
שתמיד חלמה להתאהב. תמיד ביקשה את זה ליום הולדת. תמיד חשבה על זה. היא תמיד אהבה
סרטי רומנטיקה. ותמיד רצתה למצוא את האחד בשבילה. אך הסבלנות שלה הורגת אותה מבפנים.
היא שואלת את עצמה מתי הוא יבוא ומתי היא תמצא אותו. את האחד. מתי היא תזכה בדבר כה חם
המכונה אהבה. מקווה שאהבתם (:

היכן אתה. האחד בשבילי?

. 19/12/2012 1096 צפיות 3 תגובות
סיפור-שיר קטן שכתבתי. מסופר על מישהי נערה\ילדה\אישה (בכללי מכוון רק על מישהי לא בגיל מסוים)
שתמיד חלמה להתאהב. תמיד ביקשה את זה ליום הולדת. תמיד חשבה על זה. היא תמיד אהבה
סרטי רומנטיקה. ותמיד רצתה למצוא את האחד בשבילה. אך הסבלנות שלה הורגת אותה מבפנים.
היא שואלת את עצמה מתי הוא יבוא ומתי היא תמצא אותו. את האחד. מתי היא תזכה בדבר כה חם
המכונה אהבה. מקווה שאהבתם (:

היכן אתה. איפה אתה נמצא? מתי תמצא אותי.
מתי תבוא אליי. מתי?. משאלתי לאהוב עדיין נשארת כמשאלה. ואף נסיך לא בא.
הו הנסיך שלי. היכן אתה. מתי תמצא אותי והאם תמצא אותי?. אני כבר לא יכולה לחכות.
האם הוא יבוא? האם הנסיך יבוא? האם אזכה להתאהב?. אני מחכה ומחכה אבל אני לא סבלנית.
אני מנסה לחכות אך ליבי צועק. אני רוצה להתאהב. אני רוצה למצוא את האחד בשבילי.
היכן אתה בחור חלומותיי. האם ומתי החץ של קופידון יפגע בי?. מתי אזכה למתנה כה מתוקה.
כה חמה. מתי אזכה באהבה?. אני מחכה ומחכה אך המתנה לא מגיעה. אפילו שחיי עוד לפניי.
אני לא יכולה לחכות. אני רוצה לפגוש אותו. אני רוצה שהלב שלי ירגיש את חום האהבה.
אך הוא עדיין לא הגיע. האם הוא בכלל יגיע?. ליבי צועק ורועש.
מעולם לא חוויתי את האהבה אבל לראות אותה בכל מיני מקומות. אני רוצה להרגיש את האהבה.
אני רוצה להרגיש את ההרגשה החמה הזאת. להרגיש אותה בליבי. אני רוצה לאהוב!
בבקשה תבוא. לפני שאמות מחוסר אהבה. בבקשה.


תגובות (3)

בול אני

19/12/2012 09:01
. .

ביססתי אתזה על עצמי אבל בעיקר בידיעה שיש המון בנות אחרות כאלה.

19/12/2012 09:06

חחחח יש עוד זמן עש שתמצאי את האחד. המון נשים מתחתנות בגיל שלושים וארבעים. מבינות? אני פעם גם רדפתי את זה. זו מין הרגשה של חלול. כאילו את לא שלמה. נכון.
אבל יש זמן :)

19/12/2012 09:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך