סיפורי אהבה- רועי והודיה

משתמשת5 16/10/2015 807 צפיות 3 תגובות

הקדמה:
הודיה ביטון – בת 17, כיתה יא׳.
שיער חום בהיר ארוך וגולש ועיניים כחולות.
חברה יותר מאחות – קורל כהן.. החברה הכי טובה שתמצאו, אם אפשר בכלל לקרוא לה חברה, היא יותר כמו התאומה שמעולם לא היתה לי.
מכירה אותה מגיל 0, מספרת לה הכול וסומכת עליה יותר מעל עצמי.
אני בת יחידה ל2 הורים שאי אפשר לבקש יותר טוב מהם.
האיכות חיים שלנו מבוססת ברמה גבוה מבחינה כלכלית, לאבא שלי יש חברה משלו שמגלגלת כספים מהיום עד הלילה, ואמא לא עובדת אבל אוהבת לייעץ ולעזור לחברה שלו.
אנחנו גרים בשכונה עשירה, והבית שלי די גדול, יש בו מרפסות, בריכות, חדר כושר קטן, ועוד.
איתנו גרים העוזרת האישית שלנו – אליס.
אליס היא כמו האמא השניה שלי, תמיד תדע מה קורה איתי ומה עובר עלי, אנחנו מדברות על הכול, בנים, לימודים, חברויות, תמיד צוחקות ונהנות, היא עוזרת לי בהכול, תמיד תענה לי על כול שאלה שאשאל ותהיה בשבילי בכול זמן שאצטרך.
כמובן היא גם מכינה לי לאכול, מסדרת לי את הארון, ועושה את כול הדברים שמפונקת כמוני לא עושה.
יש לנו נהג, שומר, ועוד כמה אנשים שמתארחים אצלנו בבית בשביל לדבר עם אבא שלי.
אני לומדת בבית ספר פרטי, ואיתי גם קורל וכול החברים הטובים שלנו.

עוד פרטים על שאר הדמויות בהמשך הסיפור.
אזז להתחיל? :)


תגובות (3)

תקשיבי, זה יכול להתפתח להרבה כיוונים, זה יכול לצאת מאוד מעניין.
בשבילך, אני מקווה שלא תסטי לסיפורי הערסים, ואם זה מה שאת תכננת מהתחלה אז סורי.
אני כל כך רוצה סיפור אהבה שיש לו עלילה מקורית ולא ממוחזרת ואמן תחשבי כמוני.
אני מחכה לפרק הראשון :)

16/10/2015 22:06

תודה רבה, ממש לא הולך לכיוון סיפורי ערסים אלא לסיפורי אהבה. אבל מקווה שיהיו עוד בנות שיתעניינו ואני ימשיך :)

17/10/2015 09:24

תמשיכיייי מהמםםם

17/10/2015 10:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך