סיפורי ערסים/אהבה~ 3 מילים אחרונות ~ פרק 10 ~

Mai-love-stories134 13/01/2015 1362 צפיות 2 תגובות

~ נקודת מבטה של מדיסון ~
אחריי הריב עם ליאן ואמיר ואמא ואחרי שהשלמנו כולם , ליאן ואמיר הלכו לחדר שלו ואמא חזרה למטבח .
אני נשכבתי על המיטה ושיחקתי בטלפון .
" שיט " אמרתי , פתאום נזכרתי שאני צריכה להיפגש עם עמית בפארק , שיט שיט , הלכתי לארון מהר הוצאתי גופייה שחורה נופלת עם ציור של לב של ארצות הברית , ג'ינס ארוך קרעים כהה , נעלי ואנס שחורות , שמתי אייליינר שחור , אודם אדום חלש , טיפה סומק , ענדתי עגילי פנינה ושרשרת שם זהב , צמיד בצבע זהב של הסמל פוראבר יאנג , סידרתי טיפה את הפאה כך שזה יראה טבעי ,בושם , דורדוראנט , לקחתי את האייפון וירדתי למטה .
" לאן זה ?" שאלה אמא שבאתי לצאת .
" סיבוב " אמרתי מבלי להסתכל עלייה
" איפה ?" שאלה
" פארק " אמרתי
" אוקיי אבל תחזרי עוד שעה " אמרה אמא
" אוקי דוקי , לאביו " אמרתי ויצאתי מהבית מהר , סימסתי לעמית שאני בדרך והוא סיסמס חזרה שהוא כבר שם ומחכה לי.

אחרי הליכה של 7 דקות הגעתי לפארק המרכזי בעיר וראיתי אותו יושב שם ומחכה .
" עמית " אמרתי והוא הסתובב והתקדם אליי .
" כבר חשבתי שלא תבואי " אמר ונשק לי בלחי . הסמקתי.
" סליחה שגרמתי לך לחכות " אמרתי והוא חייך
" זה בסדר " אמר
" אז לאן הולכים ?" שאלתי
" האמת שתכננתי לקחת אותך לאנשהו אבל קרה משהו ואמא שלי ביקשה ממני לקחת את אחותי מהגן " אמר
" אהה , לא משנה אני יבוא איתך " אמרתי והוא חייך
" נפלא " אמר והלכנו לגן שבו אחותו מאיה הייתה . כול הדרך דיברנו ומסתבר שהוא לומד בבית ספר שלי שנה מעליי .

~ נקודת מבטו של אריאל~
" אתה כבר בדרך ?" אמא שלי אותי בטלפון , היא הזכיר לי שאני צריך לאסוף את אחותי רוני מהגן .
" כן אמא יאללה ביי " אמרתי וניתקתי .

נכנסתי לגן והיו שם מלא ילדים קטנים , הם היו חמודים , אבל חיפשתי את אחותי הקטנה רוני .
" אריאל מה קורה חמוד ?" שאלה הגננת של רוני , איזה דאבה .
" איפה רוני ?" שאלתי
" היא משחקת עם חברה שלה מאיה " אמרה הגננת וסימנה לי לבוא אחריה .
ראיתי את רוני יושבת ומשחקת בחול , מה חול עכשיו ?? לילדה יהיה כינים .
ואז ראיתי זוג נערים , נערה ונער עומדים ליד אחותי רוני וליד המאיה הזאת , לא ממש ראיתי מי אלו אבל הנערה הייתה משום מה דיי מוכרת לי .
התקמתי לכיוון רוני ואז הבנתי זאת הייתה מדיסון ולמה קיבינימט היא עם הזיין הזה פה ?
היא הביטה בי וגם פניה היו בשוק וגם הנער הזה הביט בי גם , זה היה הנער הזה מהמסיבה , מה הוא עושה פה הבן זונה הזה ?.
" אריאל " היא אמרה מופתעת
" טה דה " אמרתי וחייכתי חיוך מזוייף .
" מה אתה עושה פה ?" שאלה
" באתי לאסוף את אחותי הקטנה , מה את עושה פה ?" שאלתי וראיתי את הנער הזה , הוא ניראה לי מוכר …. זה הזיין הזה מהמסיבה של לירון .
" היא באה להיפגש איתי אבל אני הייתי צריך לאסוף קודם את אחותי " אמר וכרך את זרועותיו סביב מותנה של מדיסון , הייתי עצבני פתאום , מה הזיין הזה נוגע בה בכלל ?? כוסדודה שלו שיעיף את הידיים המזויינות שלו ממנה .
" טוב מאיה בואי " אמר הנער ומאיה הלכה אליו והוא חיבק אותה והרים אותה עליו ומדיסון אמרה לה שלום בנחמדות .
" אריאל " אמרה רוני וקפצה עליי , הרמתי אותה עליי .
" טוב אנחנו הולכים " אמר הנער הזה ומדיסון והוא הלכו יחד עם מאיה , בחנתי את מדיסון רגע לפני שהיא הלכה , היא הייתה כוסית ללא ספק , אחושרמוטה איזה יפה היא , למה לעזאזל היא הייתה איתו ? כאילו דייט ?? לאלא הוא לא מבין הזונה הזה שהבחורה הזאת שלי !
יצאתי אחריהם עם רוני מהגן והמשכתי בדרכי והם בשלהם .
רוני כול הדרך סיפרה לי על מה הם עשו בגן היום , הם ציירו ציור ואכלו עוגיות כמה יופי , לא עניין אותי ממש , הייתי עצבני עוד מהעניין עם מדיסון והנער הזה מהשמו .
" אריאלל אני צריכה לשירותים" אמרה לי רוני לפתע , מה שירותים עכשיו?? שיט סעמקק
"איפה עכשיו אני אמצע לך שירותים ? אנחנו כבר רחוקים מהגן ואנחנו באמצע איזור מלא בניינים ועצים ".אמרתי
" לכי מאחורי העץ " אמרתי לה
" לא רוצה אריאל " אמרה , אוףף מה עכשיו ?
" טוב בואי מהר הביתה " אמרתי והרמתי אותה על היידיים ורצתי איתה לבית .

" יאללה לכי לשירותים , הגענו " אמרתי ופתחתי את דלת הבית
" אני לא צריכה אבל " אמרה והסתכלתי עליה שוק
" מה לא צריכה ?" שאלתי טיפה בכעס
" רציתי שפשוט תתייחס אליי לא הקשבת לי " היא אמרה
" אז גרמת לי לרוץ מאה רחובות במהירות בשביל כלום ?" שאלתי בכעס והיא חייכה חיוך גדול . אוחח האחות הזאת מזלה שהיא קטנה כזאת ויותר מדי חמודה שאפשר לאכול אותה .
" טוב לכי לחדר " אמרתי
" אני רוצה פופקורן " אמרה ושילבה את ידיה
" מה פופקורן עכשיו רוני ??" שאלתי מעוצבן , יש לי היום עם כמה חברים פגישה בפארק יהיה שם מלא כוסיות ואני אוכל לשכוח את מדיסון .ואני צריך כבר להתארגן .
" וגלידה ואמא אמרה שעד שהיא חוזרת אתה צריך לשמור עליי " אמרה
" הלוו ואוו רוני איבדת את זה לגמרי נכון ? תקשיבי רגע נסיכה קטנה לאריאל יש עוד מעט פגישה עם חברים , אז אני יכין לך גלידה ופופקורן ואת תצפי בסרט ותשתקי ותתני לאח שלך להתארגן " אמרתי והיא הנהנה
" יופי נסיכה " אמרתי והיא רצה לסלון להדליק לה טלוויזיה , בובספוג יותר נכון .
הכנתי לה גלידה ופופקורן ורצתי מהר לחדר להתארגן .
שמתי על עצמי חולצה לבנה עם צווארון משובץ עם כיס בצד החולצה ושרוולים בגימור משובץ , ג'ינס ארוך קרעים משופשף , נעליי נייק שחורות , בושם , דורדוראנט וירדתי חזרה למטה .
אמא כבר הגיעה אז יכולתי לצאת לפארק .

" אללה תיראו מי הגיעה " צעק עידו שהתיישב ליד עוד כמה חברים שלי . ביניהם אמיר .
" החלטת לבוא ?" שאלתי את אמיר
" וואלה לא יכולתי לפספס אחי " אמר וטפחתי לו על הכתף.
" נו איפה הכוסיות ?" שאלתי
" הינה " אמר לי עידו וסימן עם הראש ,
ואי ואי החגיגה מתחילה , באו מלא כוסיות אלינו וביניהם זיהיתי איזה שתיים מרחוק , אתה צוחקים עליי נכון ? אלה היו מדיסון וליאן ?. מה הן עושות פה זה לא מקום בשבילם .
" מדיסון ?? מה את עושה פה ??" שאל אמיר והתקדם אליה ואל ליאן .
" שמעתי שיש פגישה והצטרפתי ", אמיר הסתכל בכעס על ליאן .
" היא נדנדה לי " אמרה ליאן
" טוב פעם אחרונה " אמר אמיר ומשך את ליאן אליו והם התנשקו ,
הבטתי במדיסון והיא בי , פאקק מה הייתי עושה לה .
" היי מאמי " באה אליי איזה אחת והבטתי במדיסון והיא הרכינה את ראשה מטה והלכה לכיוון אמיר וליאן .
" ואת ?" שאלתי ונשקתי לידה בנימוס
" הופה ג'נטלמן " אמרה , היא הייתה כוסית שחבל על הזמן , שיער חום , עיניים חומות , גבוה , אבל חופרת רצח .
את כול סיפור חייה סיפרה לי ב4 דקות .
הבטתי במדיסון ושמתי לב שעידו מתקרב אלייה .

~ נקודת מבטה של מדיסון ~
אחריי הפגישה המוזרה עם עמית ועם אריאל חזרתי הביתה והבטחתי לעמית שהתקשר אליו יותר מאוחר .
אמיר משום מה לא היה בבית וליאן כן , היא התאפרה בחדרי .
" לאן את הולכת ?:" שאלתי
" זה בדיוק מה שרציתי לשאול אותך " אמרה
" אה זה , יצאתי לדייט עם מישהו " אמרתי והיא מיד הפסיקה להתאפר , סיפרתי לה הכול עם הקטע עם אריאל ועמית וסיפרתי לה על עמית שהוא לומד איתי .
" שיואוו אחותי הוא מקנא " אמרה ליאן בהתרגשות
" שיקנא " אמרתי באדישות .
" עכשיו תורך לאן את הולכת ?" שאלתי
" אממ סתם " אמרה
" נוו " אמרתי והיא נאנחה
" הבנים החליטו להיפגש בפארק ואמיר הזמין אותי וגם אני חייבת לבוא את יודעת שלא איזה זונה תמרח עליו " אמרה
" ולמה לא אמרתם לי כלום ?" שאלתי
" את מכירה את אח שלך , הוא בחיים לא ירשה לך לבוא איתו " אמרה
" ולך כן ?" שאלתי עצבנית , מה הוא חושב לעצמו ?.?. לא להזמין אותי .
" אני חברה שלו " אמרה וחייכה .
" טוב אני באה איתך " אמרתי
" ל…..טובב" אמרה לבסוף
" יאללה בואי נסיים להתארגן ונלך " אמרתי

אחרי סיימנו יצאנו מהבית והגענו כבר לגינה , הגיעו עוד כמה בחורות , זונות אחת אחת .
איכסס מה בנים מוצאים בהם ? אה שכחתי רק זיונים , אין להם כבוד .
" מדיסון מה את עושה פה ??" צעק אמיר כשראה אותי והתקדם אליי ואל ליאן
" שמעתי שיש פגישה אז באתי " אמרתי והוא הביט בליאן בכעס .
" היא נדנדה לי " אמרה ליאן .
" טוב פעם אחרונה " אמר ולקח את ליאן אליו והם התנשקו להם .
הבטתי מסביב ועיני ננעלו על אריאל . שוב פעם ? הוא הביט בי גם , סרק את גופי ונשך את שפתיו ואז באה אליו איזה זונה , אז החלטתי ללכת לליאן ולאמיר .
" מה קרה יפה ?" שאלה ליאן
" סתם האריאל הזה …." לא סיימתי את המשפט מרוב עצבנות . אני לא אוהב את אריאל !
אז למה אני מרגישה כאב ?
" עוד פעם ? מה עשה לך הזיין ?" שאל אמיר
" כלם עזוב " אמרתי ועזבתי אותם ואז באה אליי איזה בחור , חבר של אמיר אלא מה.
" עידו " אמר
" לא מעניין אותי " אמרתי ובאתי ללכת והוא משך אותי אליו .
" תופסת תחת את " אמר בהתגרות וליקק את שפתיו .
" לא תופסת ולא כלום , תניח לי בבקשה " אמרתי וניסיתי להתשחרר ממנו .
" תביא נשיקה " אמר ונרתעתי ממנו במהירות
" אתה רוצה בכוח סטירה ?" שאלתי בכעס
" אבל בתנאי שלפני זה תבוא הנשיקה " אמר והתקרב אליי , ניסיתי לדחוף אותו ממנו אבל הוא כבר הצמיד את שפתיו אל שפתיי בחוזקה , פתאום הוא מיד התנתק ממני או יותר נכון מישהו העיף אותו ממני זה היה אריאל הוא היה עם פנים כעוסות וגם אמיר הצטרף אליו והם התחילו לריב מכות שלושתם .
" זאת אחותי ! והיא מחוץ לתחום יא זיין " צעק אמיר ותפס בחולצתו של עידו .
" לא ידעתי " צעק עידו ואמיר הניח לו .
" מזלך " אמר אמיר
" יא בן זונה עם עוד פעם אני רואה אותך נוגע בה אני דוקר אותך " איים אריאל עליו ועזב אותו .
מה זה היה כרגע ?.? אריאל הרגע הגן עליי ??
אריאל הלך משם ואני רצתי אחריו .
" אריאל חכה רגע " אמרתי
" מה את רוצה ?" שאל והסתובב אליי .
" למה עשיתי את זה ? למה הגנת עליי ?" שאלתי

~ נקודת מבטו של אריאל ~
עם הייתי נשאר עוד דקה הייתי הורג את הבן זונה הזה אז החלטתי ללכת ושמעתי צעדים מאחוריי
" אריאל חכה רגע " זאת הייתה מדיסון הסתובבתי
" מה את רוצה ?" שאלתי
" למה עשית את זה ? למה הגנת עליי ?" שאלה , בגלל שאני אוהב אותך , שאני מאוהב בך ורוצה שתעזבי את הנער הזה ואת כולם ותהיי רק איתי ושרציתי למות שראיתי אותך עם הבן זונה הזה בגן ועם עידו .
" אריאל " אמרה שוב
" כי את אחותו של חבר הכי טוב שלי , רק רציתי לשמור עלייך " אמרתי לבסוף
" אני יכולה לשמור על עצמי וסתכל את עצמך , יורד לך דם בשפה " אמרה ונגעתי עם אצבע בשפה ובאמת ירד דם .
" אני בסדר , עכשיו חזרי לכולם " אמרתי
" אריאל , מה קורה איתך ?" שאלה שוב והתקרבה אליי .
ההתקרבות שלה עצרה לי את הנשימה .
" את , זה מה שקורה לי " אמרתי


תגובות (2)

וואו מדהים תמשיכייייי

13/01/2015 18:30

זה מהממם מחכה להמשך !!

13/01/2015 22:21
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך