Mai-love-stories134
סליחה שהפרק היה יחסית קצר , אז מחר אני מבטיחה להמשיך ! ושבת שלום :)

סיפורי ערסים/אהבה~ 3 מילים אחרונות ~ פרק 7~

Mai-love-stories134 09/01/2015 1301 צפיות 2 תגובות
סליחה שהפרק היה יחסית קצר , אז מחר אני מבטיחה להמשיך ! ושבת שלום :)

~ נקודת מבטה של מדיסון ~
" איזה שרוטה את יכולת לעשות אותו עקר לכול החיים " אמרה ליאן אחרי שסיפרתי לה את כול מה שקרה עם אריאל .
" את עוד מגנה עליו ?" שאלתי עצבנית
" אני מודה שהוא יצא דביל , אבל הגזמת , למרות שהייתי מתה לראות את זה " אמרה וצחקה
" את מה לראות ?" אמיר הצטרף אלינו בשולחן בקפיטריה .
" אתה לא רוצה לדעת " אמרה ליאן והמשכנו לצחוק
" אני מאוד רוצה לדעת " אמר אמיר ואני וליאן החלפנו מבטים .
" מה זה עד כדי כך גרוע ?" שאל אמיר
" לא , לא ממש אבל פשוט הייתה שם אמירה לא במקום " אמרה ליאן ואמיר הביט בי מבולבל.
" טוב בסדר " נכנעתי וסיפרתי לו הכול .
" הגיע לו " אמר אמיר ושילב את ידיו בעצבנות .
" נכון " אמרתי
" עדיין מסכן בטח כואב לו " אמרה ליאן ואני ואמיר הסתכלנו עליה בעצבנות
" מה מסכן ?" שאלנו יחד .
" לחתיכת בן זונה הזה יש מזל שאני עייף היום , אחרת הייתי מכסח לו את הצורה " אמר אמיר
" או זאת גישה " אמרתי ושנינו נתנו כיף וליאן נאנחה .
לפתע קריאות זלזול וצחוקים הסתובבנו וראינו את אריאל מתקדם אלינו עם היד על … טוב אתם יודעים , מסכן בטח נורא .
" מרוצה ?" שאל אריאל ועמד ליד ליאן .
" מאוד " אמרתי וחייכתי חיוך מבסוט
" את כנראה לא יודעת עם מי יש לך עסק ?" אמר בכעס
" לא וגם לא ממש אכפת לי , אז תעשה מצווה ולך מפה " אמרתי
" שמעת את אחותי לך מפה " אמר אמיר ואריאל הלך והוציא לי לשון , דביל … מה עשיתי שהקרצייה הזה נכנס לי לחיים ?? ועוד הוא הולך לשרמוטה של השכבה , בטח שהיא תטפל בו . טוב מדיסון מה יש לך ? לפחות הרווחת בזה שיכאב לו כמה הימים .
" טוב אני הולך לשבת ליד חברים , נתראה אחר כך " אמר לליאן והם התנשקו נשיקת פרידה והוא הלך ..
" חמדמים שכאלה " אמרתי עם פרצוף חמוץ
" קנאית " אמרה ליאן .
" לא מקנאה " אמרתי ולקחתי לגימות מבקבוק המים .
" אני מדברת על אריאל , רואים שאתה מסתכלת עליו ועל השרמוטה הזאת שיושבת עליו עכשיו ואת אוכלת את עצמך מבפנים " אמרה ליאן והתחלתי להשתעל נחנקתי מהמים.
" ממש לא , איכסס הוא ערס קודם כול , ו.." אמרתי מסדירה את נשמתי .
" תיראי איך הגבת, את לגמרי דלוקה על אריאל " אמרה ליאן .
" טוב אחותי " אמרתי בציניות .
" מה שתגידי " אמרה ליאן והמשכנו לאכול .
…………….

" היי אני בבית " אמרתי כשאני ואמיר נכנסנו הביתה .
" היי מתוקים , איך היה ?" אלה אמא כשיצאה מהמטבח .
" יום מדהים " אמרתי ועליתי למעלה לחדרי .
נכנסתי לפייסבוק שלי וראיתי שיש לי 5 הצעות חברות , אחד מהן הייתה של .. Ariel dayan
מה לעזאזל ? רב איתי היום ואז רוצה שאני יאשר אותו בפייסוש , טוב .. נראה… נחשוב עליו .
סגרתי את הפייסבוק ונכנסתי לווטסאפ , נכנסתי לקבוצה של השיכבה שלנו והיה הודעה מאחד הילדים : " היום בביתי מסיבת בריכה , יהיה מוסיקה , משקאות, אוכל , כולם לבוא יהיה נדיר .
שעת המסיבה : 19:30
כתובת : ***** **"
מיד התקשרתי לליאן .
" אחותי גם את שמעת על המסיבה אצל לירון ?" שאלה ליאן מיד כשעניתי .
" כן עכשיו ראיתי " אמרתי
" אני באה אלייך ואנחנו מתארגנות " אמרה ליאן וניתקה .
" סוף סוף מסיבה " אמרתי בהתרגשות
" המסיבה של לירון ?" שאל אמיר ועמד בפתח חדרי .
" גם אתה מוזמן ?" שאלתי
" כן בטח , חשבת שהוא רק הזמין את השכבה שלך ? הוא הזמין את חצי בית ספר " אמר אמיר והלך.
" וואלה " מלמלתי , זה אומר שגם אריאל יהיה …. שיט .

כבר השעה הייתה 7 בערב וליאן ואני התארגנו למסיבה .
אני לבשתי מכנס קרעים קצר , גופייה מכופתרת בצבע תכלת שקושרים בסוף , היא הגיעה לי עד הפופיק , שמתי מסקרה , אודם אדום , סומק בקטנה , איליינר שחור , ענדתי עגילי פנינה , שרשרת שם בצבע זהב , אולסטר בצבע לבן , קצת בושם וירדתי למטה יחד עם ליאן שהייתה גם היא כבר מוכנה .
" מדהימות " אמר אמיר שראה את שתינו והוא וליאן כרגיל התחילו עם המוצי פוצי שלהם ולפתע ראיתי את אריאל מביט בי ונושך את שפתיו וברור שהייתה לידו איזושהי מחומצנת אחת , זונה .
" בובי מתי הולכים כבר ?" שאלה אותו בקול הפרחי שלה , שתוריד ממנו את הידיים שלה כבר .
" יאללה בואו " אמר אמיר ונכנסו למכונית .
אמיר וליאן ישבו מקדימה ואני עם המזל שלי נדפקתי מאחורה בין אריאל והזונה הזאת שהוא הביא .
כול הנסיעה אריאל והענבר הזאת דיברו בקיטשיות מוגזמת למדי ועוד עם הקול המעצבן שלה.
" הגענו " אמר אמיר וחנה את האוטו .
" סוף סוף לא יכולתי לסבול את הקטינה הזאת " אמרה המחומצנת והביטה בי . יצאתי מהאוטו וכך גם כולם .
" סתמי ת'פה יא זונה " אמרתי והיא נעמדה מולי עם מבט זועף.
" יא כלבה זהרי ממני , את לא מכירה אותי " אמרה בכעס
" ואי אני משקשקת מפחד " אמרתי בציניות
" כדאי לך " אמרה וחייכה חיוך מזוייף
" סליחה שכחתי שאני מדברת עם מכשפה מכוערת שכבר הזדיינה עם חצי מהעולם " אמרתי
" אהה אז את קוראת לי מכשפה ….. את ממש מחמיאה לי " אמרה בציניות ובכעס.
" כן …" אמרתי והנהנתי עם הראש בחיוב וחיוך התפשט על פניי בציניות .
" כמו שאמרתי את לא יודעת עם מי את מתעסקת " אמרה
" אה באמת ? עם מי ?" שאלתי
" מי את חושבת שאת מחומצנת ?" צעקתי עליה
" יא כלבה אל תצעקי עליי , גמדה " צעקה עליי חזרה
" תנמיכי את טונים חמודה , גם ככה הקול של צווחני במיוחד " אמרתי ואריאל ואמיר ניסו להרגיע את שתינו
" טוב יאללה דיי בואו כבר נכנס " אמרה ליאן ומשכה אותי משם .
" הוא היה חייב להביא את הכלבה הזאת ?" שאלתי בכעס כשנכנסנו לבית שבו הייתה המסיבה ,
היו שם מלא ילדים מהבית ספר , המסיבה הייתה במרפסת הענקית של לירון , עם הבריכה והטרמפולינה הענקית .
" עזבי אותו כבר בטח הוא סתם רצה לעצבן אותך " אמרה ליאן
" אז זה לא הצליח לו " אמרתי בעצבנות
" לא ?" היא הרימה גבה
" אל תרימי לי גבה , אני לא מקנאה ! מצדי שיתנשק עם כול הבחורות בעולם " אמרתי והלכתי לדוכן המשקאות , וליאן כמובן הלכה לאמיר ואני מזגתי לעצמי כוס קולה עם קרח בפנים .
ראיתי את אריאל עם בחורה אחרת בעלת שיער חום ועיניים שחורות , כרגיל הם התמזמזו להם , אני המשכתי ללכת עדיין מביטה בהם וכמו דפוקה נתקעתי במישהו והעפתי עליו את כול הקולה .
" סעמקקק תראי לאן את …." הוא הביט בי ושתק , הוא היה חתיך , היה לו שיער שחור מארינס , עיניים שחורות , עגיל בגבה ובאוזן השמאלית .
" מצטערת , אני כזאת מגושמת לפעמים " אמרתי וצחקתי והוא חייך .
" זה בסדר " אמר וחייך חזרה
" עמית " אמר והושיט את ידו
" מדיסון " אמרתי ולחצנו ידיים .
" אז מדיסון יש מצב לקבל מספר ?" שאל
" נחשוב עלייך " אמרתי והלכתי ממנו .
" נו למה ככה ?" שאל והסתובבתי אליו שוב
" ככה " אמרתי ובאתי שוב ללכת אזל הוא משך אותי אליו כך שהיינו קרובים מאוד אחד לשני .
" את יודעת מה צודקת זה לא היה יפה מצדי , בואי נעשה ככה , אחרי המסיבה אני ואת נצא לארוחה ואם אחר כך לא תרצי עוד פעם לבלות איתי , אז סבבה אני יבין " אמר וחייך חיוך כובש ומדהים .
הבטתי סביב וראיתי אריאל מסתכל עליי ומבטו לא היה מובן …
" אתה יודע מה , סבבה " אמרתי וחייכתי והוא חייך חזרה .
" בואי יש מוסיקה " אמר ומשך אותי לרחבת הריקודים ורקדנו ביחד
………………………………………………………………………..
~ נקודת מבטו של אריאל ~
אם הוא יעז לגעת בה הבן זונה הזה אני מפרק אותו , כול המסיבה לא יכולתי להוריד ממדיסון את עיניי , לא משנה כמה בחורות באו , לא הורדתי ממנה את עיניי , מה בחור הזה נדבק אליה סעמק אריאל מה יש לך ממנה ? היא נערה ממוצעת לא יותר מזה . הלכתי לבלונדה שבאה איתנו מקודם , אפילו לא זוכר את שמה . פשוט נישקתי אותה והושבתי אותה עליי .
" בובי נעלמת לי " אמרה בעצב
" מצטער יפה שליי " אמרתי והמשכנו להתנשק .
" אחי " באה אמיר
" מה עכשיו ,?" שאלתי
" ראית את אחותי ?" שאל
" היא רוקדת עם מישהו ברחבת הריקודים " אמרתי כאילו זה לא הזיז לי , אבל זה כן .
" מזה???? מי זה ???" של בכעס והלך לרחבת הריקודים
אחרי כמה דקות אמיר חזר מעוצבן .
" היא לא שם " אמר בלחץ
" מה זאת אומרת ?" שאלתי והורדתי את הבלונדה הזאת ממני
" ראיתם את מדיסון??? אני לא מוצאת אותה " אמרה ליאן
" הבן זונה הזה בטח לקח אותה " אמרתי
" מה מיייי???" שאלה ליאן
" אין זמן לשאלות " אמרתי ויצאנו מהר מהמסיבה , אם הוא עשה לה משהו אני יהרוג אותו .


15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך