זה הסיפור הראשון שלי אז תהיו עדינים

סיפורי ערסים ;) יולי ואורי – הקדמה + פרק 1

13/12/2013 1195 צפיות 5 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי אז תהיו עדינים

הקדמה + פרק אחד:
נקודת המבט שלי יולי:

אני בלונדינית עם עיניים כחולות אפורות, רזה, טיפה נמוכה עם שיער חלק גלי.
קוראים לי יולי ואני עולה לכיתה י'.
היו לי חברים אבל אף אחד מהם לא היה רציני (אני לא חושבת שאי פעם התאהבתי ממש במישהו).
החברה הכי טובה שלי זאת אנאל הכרתי אותה בחופש וגיליתי שאנחנו נעבור לאותו הבית ספר, ואנחנו שכנות, אומרים שאנאל ואני כוסיות.לא אכפת לי אם תהיה לי אהבה השנה.

נקודת המבט של אורי:
אני שטני עם עיניים ירוקות , חתיך ;) , הרבה חברות, מחוייבות זה לא בשבילי, מערכת יחסים רצינית בשבילי זה 3 שבועות בערך… אני בכיתה י"א, החבר הכי טוב שלי הוא ליאל אושרי אבל כולם קוראי לו אושרי.
יש לו שיער שחור והוא איתי בכיתה. יש לי אחות – אנאל. אני אוהבת מסיבות, לעשן פה ושם ויש לי עגיל בגבה – ערס טיפוסי ;) .

הנקודת מבט של יולי:
התעוררתי בבוקר לחוצה, אני כבר רוצה לדעת מי הילדים בכיתה שלי!
נקווה לטוב חשבתי לעצמי… הלכתי לארון וחיפשתי בגד יפה ליום הראשון בבית ספר.
לבשתי חולצת בית ספר שחורה עם טייץ תכלת מבריק צמוד, התאפרתי, התבשמתי וסימסתי לאנאל שתחכה לי עוד 5 דקות ליד הבית שלה.
הגעתי אליה והגענו ביחד לבית ספר.
חיפשנו את הכיתה שלנו ולא מצאנו, הלכנו והלכנו ואז ילד שאל אותנו:"הלכתן לאיבוד?".
זה היה כמה דקות לפני הצלצול והוא היה נראה לי ערס אז ידעתי שאם אני אתחיל לדבר איתו אני יאחר אז התעלמתי.
אנאל ואני המשכנו ללכת וראינו את החדר של המזכירה ושאלנו אותה:"איפה זה כיתה י'3?"
היא אמרה לנו איך להגיע וכשיצאנו מהחדר ראיתי את אותו הילד ממקודם.
הוא שאל אותי:"למה להתעלם כפרהעלייך?"
עניתי לו:" מאחרת" והלכנו.
סוף כל סוף אנאל ואני הגענו לכיתה אבל איחרנו.
המורה הכניסה אותנו לכיתה והתישבתי ביחד עם אנאל בשולחן סוף הכיתה.
שאלתי את אנאל:" את מכירה את הילד הזה שפגשנו?"
היא ענתה לי:"לא". צחקתי.
המורה התעצבנה וצעקה:" לא רק שאת מאחרת את גם מפריעה?! תצאי החוצה!"
לא היה לי כוח להתווכח אז יצאתי.
ראיתי את את הילד הערס במסדרון והוא אמר לי:" בסוף את איחרת למרות שהתעלמת.. רואה, לא מתעלמים ממני נשמה." הוא הגביר את הקול בחצי השני של המשפט.
בפרנציפ התעלמתי להלכתי למקון אחר, אני מספיק עצבנית בגלל המורה.

נקודת המבט של אורי:
כוסעמקקקק למה היא מתעלמת, התעצבנתי.
לא סובל שמתעלמים ממני!
סתם גמדה חשה שעושה פוזות.
שמעתי את הצלצול והתחילה ההפסקה אז הלכתי לאושרי וסיפרתי לו על הכוסית החדשה,
הוא שאל:"איך קוראים לה?"
עניתי:"מאיפה לי?"
הוא ענה:" נו יבן זונה אתה אתה מספר וזה ואני כבר חושבת שאתה יודע איזה כיתה היא ואיך קוראים לה ובת כמה היא.."
"דווקא אני יודע איזה כיתה היא שמעתי אותה שואלת את המזכירה איפה י'3.." עניתי לו.
פתאום ראיתי אותה ביחד עם אחותי ונזכרתי שהיא הייתה איתה גם בבוקר! עכשיו אני יכול לדעת אליה כל מה שאני רוצה!


תגובות (5)

חחחחחחחחחחחחחח תמשיכי

13/12/2013 14:14

יפה רצח אני ממש אוהבת את השם יולי לדעתי זה שםאחד היפים

13/12/2013 14:19

תמשיכייייייי
ואני מציאה לכתוב ככה
״איך קוראים לה?״ שאל אושרי
״מאיפה לי?״ עניתי

13/12/2013 14:40

זה הורס

14/12/2013 10:24

זה הורס

14/12/2013 10:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך