היי בנות אני חדשה..... אז תכתבו בתגובות אם להמשיך..........

סיפורי ערסים ;) עידן ולירון

01/02/2014 8911 צפיות 4 תגובות
היי בנות אני חדשה..... אז תכתבו בתגובות אם להמשיך..........

לירון פדידה- היוש אני לירון אני בת 16 וחצי גרה בתל אביב עכשיו חוזרת מחופשה ארוכה מאוד לבד בארגנטינה.
אני בלונדינית עם עיניים ירוקות רזה בקיצור מושלמות ואני לא סנובית אני פשוט מודעת לעצמי.
יש לי אח גל חולה עליו……הוא חתיך עם קוביות בבטן הוא לא סובל שאני עם חציות מיני או מכנסיים קצרים או מחשוף ובעיקר שחברים שלו בוהים בי.
אני לא סובלת ערסים בפעם האחונה שערס ניסה להתחיל איתי היה לו סימן אדום על הפנים…
יש לי חברה מושלמת אהבת חייי שרון כהן
לה יש טעם מגעיל בבנים היא חולה על ערסים למרות שהיא יודעת שהם סטוציונרים, חושבים את עצמם וכו'.

גל פדידה- היי חמודות אני גל בן 17 וחצי מתל אביב. אח של לירון תזהרו מי שנוגע בה מקבל מכות ברור!?.
בלונדיני (מרינס) עיניים ירוקות עם עגיל בגבה ועגיל אחד באוזן בקיצור חתיך עולמי.
האח שלי זה עידן כהן אח בנשמה זה.הכי אוהב לצאת למועדנים כוסיות,אלכוהול,זיונים….. כן אני סטוציונר מזיין וזורק.בית ספר?! תזכירו לי מה זה הדבר הזה? הדבר היחיד שאני עושה בבית ספר זה לעשן ולזיין בחיים לא נכנס לשיעורים.

שירן כהן- היוש חברים אני שירן בת 16 מתל אביב שיער חום עם עיניים תכלת רזה אוהבת לשיר לרקוד ולעצבן את אח שלי עידן הוא לא סובל שאני נמרחת על חברים שלו או שיש לי מחשוף עמוק ושאני שמה גינסים קצרים. אוהבת ערסים…. הנשמה שלי לירון פדידה….. שחוזרת היום מחופשה ארוכה מאוד.

עידן כהן- היי יפות אני עידן בן 17 מתל אביב שיער שחור (מרינס) כהה עיניים כחולות עגיל בגבה ובאוזן קוביות בבטן. יש לי אחות שירן מי שנוגע בה מקבל מכות. בית ספר ?! שנאת חיי בה כי צריך אבל יושב במחששה כל היום….
זוגיות לא מאמין בדבר הזה אהבה….
סטוציונר גאה … אוהב לצאת למועדונים לשתות ולזיין כוסיות אף אחת בחיים לא אמרה לי לא בנות רק מחקות שאני יסתכל לכיוון שלהם …..


תגובות (4)

תתחילייייייייייייייייייייייייייייייי

01/02/2014 06:55

נשבעת סיפור קטלני תקראי גם את הסיפור שלי

01/02/2014 12:10

ותתחילי דחוף

01/02/2014 12:11

תתחילי

01/02/2014 13:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך