sahar_love_live_smile
היייי :)) אני חדשה פה באתר.. כאילו קראתי פה מלא סיפורים אבל זה הסיפור הראשון שאני מעלה! בבקשה תגידו לי מה דעתכם עליו??? ואם אתם רוצים פרק 1 (אל תדאגו אני לא מתעכבת עם הפרקים יש לי כבר את רובם בטלפון :)

סיפורי ערסים-אביאל ודני :) ~הקדמה~

sahar_love_live_smile 21/08/2014 5662 צפיות 9 תגובות
היייי :)) אני חדשה פה באתר.. כאילו קראתי פה מלא סיפורים אבל זה הסיפור הראשון שאני מעלה! בבקשה תגידו לי מה דעתכם עליו??? ואם אתם רוצים פרק 1 (אל תדאגו אני לא מתעכבת עם הפרקים יש לי כבר את רובם בטלפון :)

דמויות:
דניאלה(דני) קמרון-
היי, אני דניאלה ^^ אבל החברים הקרובים שלי קוראים לי דני:)
אני בכיתה י״א ועוד חמישה חודשים יש לי 17 •_•
אני די יפה חח, תמיד אמרו לי את זה ^^
אני בגובה ממוצע 1.70 בערך, יש לי שיער שחור ארוך חלק ועיינים ירוקות-חומות וצבע עור לא בהיר מידי ולא כהה (כי השתזפתי מלא חחח)
חולה על שופייינג ואיפור!:0
באתי השנה מלוס אנג׳לס כי הייתי שמה בשליחות עם אמא שלי..אהה כן..אמא שלי..
ההורים שלי התגרשו שהייתי בת שלוש ומאז אבא שלי לא שמר איתי על קשר, ת׳כלס זה לא כלכך מעניין אותי כי אם לא היה לו חושב ממני אז , אז למה שלי יהיה חשוב ממנו היום ?! ואמא שלי, אני כל כךך אוהבת אותה!! היא עובדת בהיי-טק ורוב הזמן היא לא בבית אבל כשהיא בבית היא דןאגת לבלות את כל הזמן הפנוי שלה איתי! היא דואגת לי להכל !

אביאל סירי-
אני אביאל, בשבילכם אביאל המלך! כיתה י״ב בן 18, עוד חצי שנה 19 (נשארתי כיתה) ועוד שנה ואני עף מהמקום המחורבן הזה שהמבוגרים קוראים לו ״בית ספר״
חתיך אשש! שיזוף, שרירים, קוביות, אליכס ופנים מושלמות..וואלה מה צריך יותר מזה?! מכבד רק את מי שמכבדת את עצמה!
גר לבד, עם אחותי..לפני 10 שנים אבא שלי פשוט קם ועזב את הבית ואני חייתי רק עם אמא שלי ואחותי הקטנה קורל (הנשמה של חייי) שנתיים אחרכך כשהייתי בן 10 אמא שלי נהרגה בתאונת דרכים..אבל אני לא אוהב לדבר על זה !
תחביבים ? סיגריות, אלכוהול, בנות, בנות ובנות. כמו שהבנתם אני לא חובב גדול של מערכות יחסים רציניות ועוד לא נולדה האחת שתגרום לאביאל סירי להישאר יותר מחודש במערכת יחסים.

ליבי פלד-
היי אני ליאן ותכף תבינו איך אני קשורה לסיפור חח xp
כיתה י״א עוד מעט יש לי 17(ישש!) חח
אני גובה ממוצע, ג׳ינג׳ית עם נמשים..חח השיער שלי ארוך(ממש) וחלק! יש לי עיינים חומות בהירות..והרוב אומרים לי שאני יפה…
חולה על…בנים ובגדים.
אני מצחיקה מממש!! חחח בכל מצב אני אמצא בדיחה מתאימה כדי להעלות את המצב רוח! שטותניקית זה אני!
אוהבת את החיים!!! שמחה שאני חייה ומנצלת כל דקה כאילו זאת הדקה האחורנה שלי על כדור הארץ. חיית מסיבות!


תגובות (9)

אין לי כבר כח לבקר סיפורי ערסים
תמיד אני נותנת ביקורת ארוכה ואף אחד לא מקשיב והם ממשיכים עם העלילה החרושה
רק הערב אל תשימי סמיילים באמצע הסיפור וזה
אז עם את מתכוונת להקשיב לביקורת שלי ולקחת לתשומת לבך תאמרי לי שאני לא יכתוב לחינם

21/08/2014 10:51

משכימה עם התגובה מעלי.
נמאס מכל העלילה החרושה, אם מישהו עושה סיפורי ערסים שישנה קצת את העלילה.
עכשיו הערות:
1. **אסור** לשים סמיילים בסיפור.
2. לא להכפיל אותיות. למשל: ממששש. לא לכתוב ככה. לכתוב: ממש.
3. להקפיד יותר על סימני פיסוק.
4. לא לכתוב "חחח" לכתוב: צחקתי או גיכחתי.
5. לא לכתוב היי, או אני אביאל.. כי זה רק הכרת דמויות והם לא מדברים.
6. לא לכתוב הרבה סימני קריאה (!).
7. אם את כותבת שתי נקודות (..) זה לא נכון, תכתבי או אחת (.) או שלושה (…)
יש לך מלא, פשוט מלא לשפר. ואני מקווה שלא נפגעת.
אגב, נמאס. אולי לי לפחות. מהעלילה של סיפורי ערסים!! הכל אותו דבר, סטוציונרים, אלכוהול, זיונים. הכל אותו דבר!!
תנסי לשנות את זה, אולי את קראת את כל הסיפורי ערסים הרדודים.
אבל, יש מלא סיפורים באתר שהם בזאנר שונה.
תשפרי את כל מה שכתבתי לך, ותנסי לשנות את העלילה של הסיפור.
אוהבת♥

21/08/2014 11:03

*מסכימה עם התגובה מעלי

21/08/2014 11:04

מה שloveee אמרה

21/08/2014 11:05

תמשיכיי

21/08/2014 12:14

לא יודעת אני אהבתי זה סבבה תמשיכי

21/08/2014 12:16

היי, אני חושבת שאם תיקחי את ההערות שנתנו לך לתשומת ליבך, ותשני קצת את העלילה שלא תהיה כמו בכל סיפור ערסים רגיל. ייצא לך סיפור ממש יפה.
אשתדל לעקוב אחרי הסיפור.

21/08/2014 12:24

תודה לכל התגובות :) המשכתי את הסיפור, אני אנסה לשנות.. אנסה

21/08/2014 12:52

כמו שאת אמרת בסיפור שלי לטעמי זה ממש יפהה

20/09/2014 17:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך