sahar_love_live_smile
אוקייי אז דבר ראשון... סוריייייייייייייייייי אני ממש ממש מצטערת שחיכתן כלכך הרבה זמן !!! היה לי שבוע מטורף מבחינת לימודים וכשהיה לי קצת זמן לא הייתה לי השארה וזה פשוט יצא מזעזע .. אני ממש מצטערת.. לשא תחשבו שאני מזניחה או מזלזלת בכן... אתן הכי חשובות ליב עולם ותודה רבה רבה רבה לכל מי שקווראת ומגיבה ♥ כפיצוי עשיתי פרק קצת ארוך ואם יהיו תגובות אני אעלה עוד אחד מחר כשאני אחזור מהבצפר ^^ אז מה אתן חושבות על הפרק ???? תודה ע נ ק י ת לכלל מי שמגיבה !!! אתן לא מבינות איזה כיף זה עושה ! וכמה מוטיבציה זה נותןן ! תודהההה :) קריאה מהנה ~סהר~

סיפורי ערסים-אביאל ודני :)~פרק 43

sahar_love_live_smile 17/11/2014 4479 צפיות 8 תגובות
אוקייי אז דבר ראשון... סוריייייייייייייייייי אני ממש ממש מצטערת שחיכתן כלכך הרבה זמן !!! היה לי שבוע מטורף מבחינת לימודים וכשהיה לי קצת זמן לא הייתה לי השארה וזה פשוט יצא מזעזע .. אני ממש מצטערת.. לשא תחשבו שאני מזניחה או מזלזלת בכן... אתן הכי חשובות ליב עולם ותודה רבה רבה רבה לכל מי שקווראת ומגיבה ♥ כפיצוי עשיתי פרק קצת ארוך ואם יהיו תגובות אני אעלה עוד אחד מחר כשאני אחזור מהבצפר ^^ אז מה אתן חושבות על הפרק ???? תודה ע נ ק י ת לכלל מי שמגיבה !!! אתן לא מבינות איזה כיף זה עושה ! וכמה מוטיבציה זה נותןן ! תודהההה :) קריאה מהנה ~סהר~

~נקודת המבט של אביאל~

-כעבוד שבוע-
אז זהו. עבר שבוע. שבוע מאז הנשיקה שלי עם דני. אותה נשיקה שמשאירה אותי מבולבל. אותה נשיקה שהשאירה אותי אבוד. אותה הנשיקה שהשאירה לי טעם של עוד…
~פלאשבק~
התנתקנו מהנשיקה.. אם היינו יכולים היינו נשארים ככה שעה, אני יודע כי הרגשתי את זה.. שנינו רצינו את זה.. שנינו היינו בהכחשה קשה.. אבל מה נשעה שבורא עוולם עשה אותנו בלי זימים ואנחנו צריכים קצת חמצן..
הסתכלתי עליה והיא התנתקה ממני בעיניים עצומות, אחחח יפשלייי רציתי לתפוס אותה שוב פעם ולהצמיד לה עוד נשיקה כזאת אבל אז היא השפילה מהר מבט והשיער כיסה לה את הפנים.. שנינו היינו עדיין בשוק ובהיי ביחד מהנשיקה ולא ממש ידענו מה להגיד
"כדאי שאני אחזור" היא מלמלה ונעמדה כשהיא מרימה את הראש אבל לא לגמריי.. אני חושב שהיא קצת בכתה
"כן" מלמלתי ובהיתי בנקודה ברצפה
ואז היר התחילה להתקדם ואז לפני היציאה מהגינה היא נעצרה "ואביאל ?" היא שאלה בקול חנוק ואני הרמתי את המבט שלי מהנקודה שבהיתי בה אליה והבטתי בה בשאלה
"בוא נשכח שזה קרה" היא אמרה בשקט והשפילה מבט. כוסעמקק.. זה לא הקטע שבו אנחנו אמורים לשים זין על העולם ולבלוע אחד את השניה ?!?!? וואלק הסרטים האלה לא שווים כלום ! נודר לא שם שקל יותר על סרט כזה…
"כן כדאי" מלמלתי והוצאתי סיגריה והדלקתי אותה.. אסור לי להראות לה שזה מפריע לי .. אבל אני מפנים נקרעתי.. אני עד עכשיו די בטוח שהככליות והכבד עדיין חצויים לשניים
"ביי" היא אמרה ויצאה משם במהירות כאילו עוד שניה שהיא מבלה ברדיוס של שלוש מטר ממני היא חוטאת וזהו נשמר לה מקום סגור בגהינום..אני אומר את זה ואני אפילו לא יודע מזה רדיוס! ואז.. אז התחלתי לאכול ת'עצמי
~סוף פלאשבק~
אז כן מאז אני די מבובלבל ולא ממש יודע מה לעשות כי כשהיא אמרה 'בוא נשכח שזה קרה' היא כנראה התכוונה ל-'בוא נתעלם אחד מהשני ונכחיש כל קשר בנינו' כי מאז .. במשך שבוע מידידים טובים נהינו לזרים גמורים.. ממש כמו בהתחלה.. היא מתעלמת ממני בכל מקום ומנסה להתחמק ממני ומהמבט שלי וגם כשהיא חושבת שלא.. אני רואה אותה נאנחת בהקלה כשהיא חושבת שהיא מצליחה 'לברוח'.. אני לא יודע מה לעשות.. אני לא יודע מה היא חושבת על הנשיקה הזאת או מה עושה עם זה.. אבל דבר אחד אני כן יודע.. שהדניאלה הזאת משגעת אותי !!!
"חיימשלי" סתיו שאלה וליטפה לי את היד.. אנחנו אצלי
"משעמם ליי.."היא מלמלה
"מה את רוצה לשעות ?" הסתובבתי אליה.. לא יודע אולי היא תשכיח ממני את המחשבות המזדיינות האלה לכמה שעות
"אולי נראה סרט ???" היא שאלה "רומנטי" היא אמרה ווהפנים שלה זהרו והאישונים שלה התרחבו כמו החיוך שלה
"לאלאלאלא שום רומנטי.. הכל בולשיט וואלה אלה שקרנים…רק פעולה" אמרתי מהר.. זהו אני הפסקתי להאמין לקקות האלה "יש לי רעיון מה נראה " אמרתי.. מצאתי לי תרופה לשיגעון!!!
"מה ?" היא שאלה ואני השכבתי אותה על הגבכשאני מעליה מנשק לה קצתאת הצוואר
"מה " שאלתי ונתתי לה נשיקה בשמאל "דעתך" המשכתי ונתתי לה בימין "על סרט" עליתי ללחי השמאלית "סרט" השמכתי ונתתי לה נשיקה בלחי השניה "למבוגרים בלבד" סיימתי ונתתי לה נשיקה בשפתיים
"מתאים לי" היא אמרה בחיוך תוך כדי הנשיקה וכרכה את הידיים שלה סביב הצוואר שלי.. ומשם… העניינים כבר זרמו להם לבד

~נקודת המבט של דני~

עבר שבוע. עבר שבוע מאז המסיבה. עבר שבוע מאז הנשיקה..
~פלאשבק~
התנתקנו מהנשיקה.. ווואיי איזה נשיקה זאת היתה !!! כלכך כיפית ונעימה! היא הייתה עדינה ואגרסיבית ביחד ! והיא היתה נשיקה שמלאה בגעגועים ! אחרי כלכך הרבה זמן סוףסוף התנשקנו… אני לא יכולה לתאר את ההרגשה הזאת של השפתיים שלו על שלייי.. רק מלחשוב על זה יש לי צמרמורת
התנתקנו אחד מהשניה לאט ואני.. לא רציתי להפסיק בכלל ובגלל זה לקח לי שנייה להבין את כל המצב. להבין מה עשיתי. להבין שבגדתי בחבר שלי. שנמצא בחו"ל. עם חבר שלי לשעבר. שבגד ביי. יאלוהייים איזה מתוסבכת אניי !! השפלתי מהר מבט כדי שלא יראה את הדמעות הקטנות שברחו להן בשקט החוצה ומיהרתי לנגב אותן
"כדאי שאני אחזור" מלמלתי ונעמדתי כשאני מרימה את הראש אבל לא לגמריי.. אני לא יכולה לפגוש במבט שלו כי אז באותה השניה אני פשוט יעזוב הכל וירוץ אליו
"כן" הוא מלמל בחוסר רגש ואפילו לא הסתכל עלי.. שמצד אחד זה טוב אבל מצד שני מה זה אומר מבחינתו על מה שקרה כאן ?
ואז התחלתי להתקדם ולפני היציאה מהגינה נעצרתי "ואביאל ?" שאלתי בקול חנוק והסתובבתי אליו והוא הרים את המבט שלו אלי והביט בי בשאלה… שיייט מה אני אומרת עכשיו ?! אני לא יודעת למה קראתי לו עכשיו ?! מה אני אגיד לו !? אני לא יודעת אפילו מה אני רוצה מעצמי.. אז ממנו ?! מה לומר ?! שאהבתי ?! שלא אהבתי ?! שנשכח ?! שלא נשכח ?! מהזה היה מבחינתי באמת ?! מה זה היה מבחינתו ?! זה היה סתם בשבילו ?! מה הוא יגיד על זה ?! מה יהיה עם מאור ?! מה אני אעשה ?! להמשיך ?! להפסיק ?! להמשיך ?! להפסיק ?! אביאל ?! או מאור ?! אביאל ?! או מאור ?!
"בוא נשכח שזה קרה" אמרתי במהירות. יופי מטומטמת. בבקשה אל תסכים ! בבקשה אל תסכים ! בבקשה תגיד לי שזה הכל בראש שלי ושנמשיך מפה ! בבקשה ! בבקשה תילחם ! לא כמוני ! בבקשה ! בבקשה ! בבקשה !
"כן כדאי" מלמלתי הוא מלמל והוציא סיגריה… אבל ביקשתי יפהה!! עזבו.. זה אבוד ממילא .. אני לא מעניינת אותו.. הנשיקה הזאת היתה בשבילו כלום וסתם !
"ביי"אמרתי מהר ויצאתי משם בריצה ואז… אז התחלתי לאכול ת'עצמי
~סוף פלאשבק~
מאותו יום אני לא מפסיקה לחשוב על אביאל.. לא כי התנשקנו.. עזבו רגע את הנשיקה עצמה… יש לי חבר כרגע שנמצא בחופשה ואני מתנשקת עם האקס שלי ולמרות שאם אני אגיד את זה למישהו יאשפזו אותי בפסיכיאטרית… אני מרגישה שעשיתי את הדבר הנכון…
*
התעוררתי בבוקר מתרגשת במיוחד חח אתמול בערב מאורי חזר והיום הוא אמר שהוא יבוא לאסוף אותי.. החלטתי לא לספר לו כרגע.. המצב בין שניהם כרגע לא משהו ואני לא רוצה שאף אחד מהם יסתבך וכמובן שלא יקרה לי ולמאורי כלום.. הרי נכון שזרמתי איתו אבל ברגע שקלטתי מה עשיתי מיהרתי ללכת משם.. אני בינתיים מעדיפה לא לחשוב על אביאל בכלל ולהכחיש כל קשר אליו כי בינתיים הקרבה אליו עושה לי רק רע..
נכנסתי למקלחת ועשיתי אירגוני בוקר.. יצאתי ולבשתי גינס בהיר עם קרעים וסנדלים של טבע נאות עם אבזם רוצועה אחת ועם טבעת ברגל זה מושלם(!) לבשתי חולצת וי צמודה לבנה של בצפר עם צעיף אפור בהיר ומעל סוויטשירט בצפר אפור כהה .. עשיתי קוקו גבוה ובושם וירדתי למטה, נפרדתי מאמא ולקחתי את הקפה שלי.. חיכיתי למאור בחוץ ואחרי כמה דקות נשמע הקול האהוב של האופנוע שלו מתחילת הרחוב ואז הא התקרב ונעצר מול השער של הבית.. לי היה מרוח חיוך דבילי על הפנים ואז הוא הוריד את הקסדה , חייך, החזיק אותה ביחד אחת ופרס את הידיים שלו לחיבוק.. אני צחקקתי ורצתי אליו וחיבקתי אותו חזק… התגעגעתי אליו מאוד…
"וואוו תזהרי אנחנו ניפול עם האופנוע עלינו" הוא אמר כשחיבקתי אותו חזק.. לא עניין אותי
"לא אכפת לי" אמרתי בקול מבטל ואז כשהתנתקנו הרמתי את המבט שלי אליו "התגעגעתי אליך" אמרתי ואז הוא תפס לי בפנים "גם אני אלייך" הוא אמר בשקט ואז התקרבנו אחד לשניו התנשקנו… מממ התגעגעתי מודה !
"מממ…" אמרתי בחולמניות ועצמתי עיניים והוא רק צחק
"גם לנשיקות הגעגעתי" אמרתי וחיבקתי אותו חזק.. אוף כשהוא הלך הכל התחרבש ליי… לא נתתי לו לזוז שלא יברח עוד פעם לאיזה חופשה
"וווהוו מה זה הפרץ אהבה הזה ?? מה קרה את רוצה תמתנה שלך אה ?" הוא שאל צוחק וחיבק אותי בחזרה
"אוויי תשתוק מפגר אני באמת התגעגעתי אלייך" אמרתי בקול נעלב כשהתנתקנו והסתכלתי לו בעיניים
"גם אני יפה שלייי לא הפסקתי לחשוב עלייך" הוא אמר ואז נתן לי נשיקה קטנה בשפתיים
"זהו ?" שאלתי בקול לא מסופק והוא הנהנן בחיוך מרוצה..
"ככה ?" שאלתי בהרמת גבה והוא הנהן הסתכלתי על האייפון וראיתי שאם לא נצא אנחנו נאחר
"בוא צריך לזוז" אמרתי והרמתי רגל והתיישבתי על האופנוע נאחזת בו
"רגע מה לא רצית עוד נשיקה ?" הוא שאל פתאום..
"אההה פתאום.. יאללה תעיף תתחת שלך לאופנוע כבר" אמרתי ונתתי לו מכה בבטן השריריית שלוו. יראאביי מזה הקוביות הלה ???
הוא צחק ועלה על האופנוע "התחת שאת חולה עליו" הוא אמר והביא לי קסדה כחולה ושם את השחורה שלו
"אל תעוף נשמה בסך הכל רציתי את המתנה שלי" אמרתי בצחוק וצחקנו.. חיבקתי אותו מאחורה חזק והוא הניע את האופנוע והתחיל לנסוע.. וגם עכשיו אני לא מצליחה לשכוח מאביאל…

~נקודת המבט של אביאל~

ישבתי במחששה כולי במחשבות שלי על הכל עם סיגריה שפתאום נשמע רעש של חריקה מהחנייה ופתאום כולם הסתכלו לשם. היה שם אופנוע שהחנה ובן בת ירדו ממנו כשהוא מנסה לחבק אותה והיא מרביצה לו בחזה.. בצחוק כאילו.. פחחח עוד זוג וואחשים לא מעניין.. סובבתי את הראש ואז פתאום מזווית העין אני קולט את דני.. היא החזיקה ביד קסדה כחולה ולידה לא אחר מאשר הבן זונה הלאומי.. מאורייי עם הקסדה המכוערת שלו.. וואלה טחווןןן הם התקדמו בחיבוק ומיד פעם התנשקו.. היא חייכה. כיף לה.
הזזתי מהר את הראש חזרה שלא יחשבו שהם מעניינים אותי בכלל ….יאללה שיעברו כבר .. מה יפה כמוהה עושה עם קוף כמוהו.. זה ביזבוז..מה החיימשליי עושה איתו ? מה לא ברור בשליי ???
"הקיצר התעוררתי בחדר כולי לא יודע מה איתי וזה ופתאום אני קולט אותה מולי עם דפוק אותי מלחיץץץ וגופייה עם מגב ודלי מבקשת ממני להרים רגליים..בונאה נפלתי על משוגעת רצחח" ליעם הוציא אותי מהמחשבות שלי
"מ..מה ?" שאלתי בגימגום
"לא הקשבת בכלל יזיןן" הוא אמר ונתן לי מכה בכתף
"בטח שהקשבתי… התעוררת..והיא ביקשה שתדפוק אותה .. ו..הרביצה לך עם מגב ברגליים" ניסיתי לומר את מה שהוא סיפר לי עכשיו בגימגום
"עזוב עזוב אין עם מי לדבר" הוא אמר ונאנח מהתייאשות…פחחחחח הרג אותי.. אעלק אין עם מי לדבר.. מה ניראלו שקצת צומי מאיזה בחורה ואני שוכח את מי שהיייתי ?!!? זין שלייי
"הצחקת" אמרתי בגיחוך
"מה 'הצחקת' מה ?" הוא אמר וחיקה אותי "לא יודע מה עובר על אמא'שך אבל השתנת אחיי.. אתה לא אותו אביאל של פעם" הוא אמר… למה זה נישמע לי מוכר ?מור… מור אמרה לי אתזה.. וואי מעניין מה איתה בכלל ? חחחח ממש מעניין!
"טוה יאללה מה אתה מביא לי אותו עכשיו במשפטים של פלצנים ?!" אמרתי בעצבים
"אביאל עיניים נהית חנבץ נשמה.." הוא אמר
"חנבץ ?!" שאלתי "אני חנבץ ?! בוא בוא אני אראה לך מה זה חנבץ.." אמרתי נעמדתי וזרקתי את הסיגריה שלי ודרכתי עליה
"מה זה לאן ?" הוא שאל.. הרים את הראש שלו והסתכל עלי מלמטה
"להביא למתן את החובה שלו.." מנלמלתי בחיוך
"מה ???"הוא שאל לא מבין.. באמא שהוא דבעע אין דברים כאלה !
"בוא בוא נסביר לך בדרך" אמרתי והוא נעמד ובא אחרי
*
"נו אולי נוותר על זה ???" מתן שאל. היינו אני, הוא וליעם מאחורי אחד הבניינים
"מה אתה משתפן עכשיו ??" שאלתי בעצבים "חובה זאת חובה" אמרתי
"אביאל כפרה המשחק היה כבר. זהו. נגמר. אין .. יאללה תתקדם נשמה" הוא אמר והוציא סיגריה
"שום תתקדם"אמרתי "הבטחת.." אמרי והרמתי אליו אצבע מאשימה
"מתי ??!" הוא שאל בפליאה והלך צעד אחורה
"טוב מתן כפרעלייך… זה לא הזמן לצאת מהארון עכשיו נשמה יש פה אנשים עסוקים.. תגיד כן, ניתן בראש ושלום על ישראל" ליעם אמר בחוסר סבלנות ואני נעמדתי לידו בשילוב ידיים
"מה זה עסוקיים.." הוא מלמל ואז שנינו הסתכלנו עליו במבט חודרני כזה
"טוב נוו" הוא נאנח ואנחנו חייכנו
"ככה אוהבים אותך יגבר" אמרתי וננתי לו מכה בחזה
"אוהבים.." ליעם אמר בזילזול "מחבבים פלוס לא יותר מזה" הוא אמר והוציא סיגריה וצחקנו..
*
"ואז בום… זה קורה" אמרתי.. בדיוק הסברתי להם על התכנית שלנו והם הנהנו
"אוקיי כל אחד יודע מה הוא עושה נכון ?" שאלתי והם הנהנו "סבבה מעולה עוד רבע שעה בכניסה לאולם ספורט.. יש ?" שאלתי והם אמרו שכן וכל אחד הלך להביא את הדברים שלו .. טוב אז מה שקרה זה ככה.. לפני איזה חודש ככה היינו החברה במגרש.. שיחקנו כדורגל ואז בדיוק הנבחרת כדורסל של הבצפר חזרה מהאימון שלה באולם.. כי יש להם אימונים עד הערב אנאעראףף..גם כן אימון מי שישמע.. הקיצר.. הם עברו במגרש והתחילו לצחוק וואלה לרדת עלינו ולהגיד שכדורגל זה סתם של מפגרים והכל.. זיינו תשכל אבל וואלה כשאחד מאיתנו התקרב אליהם פתאום הם מפחדים והולכים משם.. אבל וואלה כפרה לא נשכח ולא נסלח מה לא ככה ? חכו חכו איזה הפתעה אני מכין להם.. לקרוא לי מפגר ???

~נקודת המבט של דני~

"יוואוו נשבעת המוח שלי התפטר" יולי אמרה בעצבים כשיצאנו משיעור היסטוריה והתקדמנו החוצה מהבניין
שלי כבר מזמן עזב" ליבי אמרה וצחקנו "את באה איתנו לקפיטריה ?" היא הוסיפה
"לא אני הולכת למאור.. להשלים קצת פערים" אמרתי בחיוך
"חח טוב יפשליי תהני" יולי אמרה
"ביי חיים.. מסרי ד"ש" ליבי אמרה ואני הפרחתי להן נשיקות באוויר והלכתי משם
"שלום לילדה הכי יפה בבצפר" מאור בא מאחורי וחיבק אותי ממאחורה תוך כדי הליכה בדיוק שהוצאתי את האייפון ונכנסתי לשיחה איתו כדי לשלוח הודעה איפה הוא נמצא
"שלום לילד הכי חתיך בעולם" הטתי את הראש אחורה והבאתי לו נשיקה ואז הוא שם את הראש שלו על הכתף שלי
"מי זה אהבת חיי ?" הוא שאל אחרי שראה את השיחה שלנו פתוחה
"סתם איזה אחד שאני מדברת איתו לא משהו רציניי" אמרתי במטרה לעצבן אותו
"חתיך ?" הוא שאל ואני צחקקתי
"נעע.. לא משהו מיוחד" אמרתי ואז הוא עצר ולא נתן לי להמשיך ללכת ולפני שהבנתי בכלל מה קורה הוא סובב אותי אליו, תפס לי את הפנים והדביק לי נשיקה עם לשון ארוכה ונעימה. מאוד. מאוד
"לא מיוחד אה ?" הוא שאל כשהתנתקנו והיה בנינו מרחק של סנטימטר והמצחים שלנו היו צמודים זה לזה ואני צחקקתי וחיבקתי אותו ואז המשכנו משם מחבוקים לכיוון אחד הספסלים
"מה אתה לומד עכשיו" שאלתי שהוא ישב על הספסל ואני שכבתי עליו שמה על הבירכיים שלו את הראש והוא היה באייפון וליטף לי את השיער עם היד השנייה
"אימון חיים שלי" שאלתי
"של הכדורסל ?" שאלתי והוא הנהנן
"אולי אני אבוא איתך גם ???" שאלתי בתקווה שהוא יסכים
הוא עזב את האייפון וסתכל עליי "לא ניראלי.." הוא אמר וישר התרוממתי ממנו לישיבה
"למה ???" שאלתי בקול נואש
"כי יש לך שיעור יפה שלי" הוא אמר וצבט לי את האף
"נו זה שיעור אחד זה לא מה שיהרוג אותי.." אמרתי בקול מתחנן
"ומי יעשה ללך בגרויות ??" הוא שאל
"נו בבקשה ..?" אמרתי בקול מתחנן "בבקשה..? בבקשה ?" אמרתי משלבת ידיים .. פליייז
"טוב נו.." הוא אמר באנחה
"יששש" צקתי וקפצתי עליו בנשיקה
"אבל את מבטיחה לי שאת משלימה אחר כך הכל" הוא אמר בקול מזהיר
"מבטיחה" אמרתי ושמתי יד על הלב "תודה" אמרתי וחזרתי למצב הקודם של השכיבה עליו וחייכתי חיוך ממש מפגר .. יש לראות את מאורי מתאמן במקום להיות בשיעור מדעים.. יש יותר טוב מזה ???
*
"טוב אם מישהו מתחיל איתך … את ישר דוחה לא מחכה … אם מישהו מנסה להציק לך את ישר אומרת לי… הם יכולים להיות ממש מרגיזים לפעמים" מאור אמר לי כשהתקדמנו לאולם והוא לבש גופיה כזאת לבנה שהדגישה לו את כל השרירים #_# ומכנסי ניילון אדומים עד הבירכיים והוא החזיק ביד אחת את היד שלי וביד השנייה כדור כדורסל כתום
"טוב בסדר לחץ" אמרתי לו ונעמדנו קצת לפני הכניסה לאולם .. כמה מטרים מהחברים שלו לקבוצה
"לא לחץ בסך הכל לא רוצה שיגעו לי בדברים" הוא אמר בחיוך ואז נתן לי נשיקה קטנה בפה ואני חייכתי
"יאללה בואי" הוא אמר ומשך אותי בין כל החברים שלו עד לשורה הראשונה ששם עמד המאמן שלהם ופתח עם אחד המפתחות שלו מתוך הצרור הענק את הדלת
"אהלן קובי" מאור אמר ולחץ למאמן את היד בלחיצה גברית כזאת
"מה שלומך אזולאיי ??" הוא אשל אותו בחיו
"הכל בסדר" הוא אמר "זאת חברה שלי" הוא הציג אותי ואני הסמקתי
"שלום חמודה" הוא אמר בחיוך ואני עניתי לו שלום "שתדעי לך שחבר שלך הוא האלוף של הקבוצה?.. בלעדיו היא לא היתה מחזיקה" הוא אמר וראיתי איך החיוך של מאור מתפשט ועוד שניה קורע לו את הפנים ואני חיבקתי אותו מהצד חזק
קובי חייך אלינו ואז חזר להתעסק עם הדלת העקשנית "יאללה כנסו" הוא אמר כשהוא הצליח לפתוח אותה ואז כל החברים של מאור נכנסנו בהתלהבות לאולם שבן רגע נעלמה פתאום. הם היו בשוק. גם אני. לא הבנתי מה הולך פה. כולם הסתכלו מסביב .. הסלים כולם היו מרוססים בשחור לבן וירוק, הרשתות שלהם היו קרועות… על הריצפה היו מלא דפים כאלה ירוקים מפוזרים על כל המגרש ומכסים את כולו.. מתחת לסלים היו מתחת לכל צד מין גשרים כאלה ממוטות ברזל חלודים והכדורים הכתומים שהיו בסל נצבעו כולם בשחור ולבן כמו כדורי כדורגל .. ועל הקיר של האולם בגדול היה מרוסס "משחק של מפגרים אה ? ניראה אותכם עכשיו יקוקסינלים"
כולם היו פשוט בשוק!!! אפילו המאמן.. הסתכלתי על מאור.. הוא היה אדום ועצבניייי… מבינה אותו.. כדורסל זאת אהבה שלו.. הוא ממש יתעצבן על דבר כזה
"בני זונות" הוא מלמל והתחיל להתקדם לאנשהו.. וכלם הסתכלו אחד על השני.. חלק ניראו כועסים כמו מאוריי וחלק קצת פחות אבל כולם היו בה ל ם !
"מאור.." מלמלתי אחריו בקשט והתחלתי ללכת אחרי כדי להרגיעע אותו .. התקדמתי טיפה לכיוון אמצע המגרש כי לשם הוא הלך ואז…. בום !


תגובות (8)

מושלםםםםם תמשייכי ותקראי את הסיפור שלי גם

17/11/2014 22:51

פרק מושלם סיסוששש ♥
יואווו אני רוצה את אביאל ודני יחד פליזוש !
דייי נו מאור חמוד אבל הוא לא בשביל דניי ….
תמשיכיי איזה פרק מהמם!
אוהבת המון ♥

18/11/2014 14:23

בום מהההה
בום מההה !!?
מהההה
חיחח אבל למה הם שני טיפשים שיהיו ביחדדדדד
תמשייכיייי חיימשלי התגעגעתיי ממששששש
אני מאוהבתתת
מושלםםםםם ❤️

18/11/2014 15:23

חיים שלי!
איזה פרק מהמם.
אוף שיחזרו כבר השני מעצבנים האלה חחחח
אני פשוט מתה על הסיפור הזה, ועלייך כמובן.
תמשיכי בהקדם.
אוהבת מלא<3

18/11/2014 17:44

פרק יפהה מאודד, יפה מאוד זה לא מספיק זה מושלםםםםםםםם.
המשךךך דחוףףףףףףףף.

18/11/2014 21:27

נסיכה שלי פרק מושלם !
אני שונאת את מאור
אביאל ודני צריכים לחזור כבר
תמשיכי ❤️

20/11/2014 21:03

פרק מושלםם את חייבת להמשיך ואני ישמח אם תיכנסי אלי ותקראי תסיפור שלי ותגיבי אם אהבת או לא ( עכשיו רק התחלתי אבל אשמח אם תתני לי אצות והערות אם יש ) תודה רבה אוהבת :-**

וגם אתן בנות יקרות מוזמנות להיכנס לקרוא את הסיפור ערסים שלי :-)

21/11/2014 18:34

אני מקווה שאת רואה את זה אני לא עוזה את האתר אני חוזר אני לא עוזב את האתר חברים שלי עשו את זה שיניתי סיסמה הם היו אצלי, ועשו את זה החראות לא עוזב, ושיניתי סיסמה ליתר ביטחון.

21/11/2014 20:33
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך