סיפורי ערסים /אהבה ~ 3 מילים אחרונות~ פרק 14 ~

Mai-love-stories134 19/01/2015 1080 צפיות 2 תגובות

~ נקודת מבטו של עמית ~
" פעם אחרונה שאנחנו עושים עסקה בפומבי " אמרתי לירין , הבחור שמכרתי לו סמים , כול שבוע הוא בא אליי .
" הינה הכסף " אמר בשקט ומהר חטפתי מידו את הכסף ונתתי לו את הכדורים .
" עמית ?" שמעתי קול מוכר מאחוריי והסתובבתי .
" מדיסון " אמרתי כשראיתי אותה עומדת מולי .מופתע.
" מה הולך פה?" שאלה והתקדמה אליי . שיט מה אני אומר עכשיו .?
" ירין הפסיד בהתערבות והוא היה חייב להחזיר לי כסף " אמרתי והיא הרימה גבה , לא מבינה .
" התערבות…? טוב אבל למה להתערב על כול כך הרבה כסף ?" שאלה , הרבה שאלות שואלת זאת .
" השלמות " אמר ירין
" כן התערבנו מלא והוא תמיד הפסיד ולא זכר להביא את הכסף , אז עכשיו הוא הצליח להשיג והביא לי " אמרתי והיא נאנחה .
" אהה טוב .. אממ סליחה שחקרתי אותך ככה , לא יודעת זה פשוט די ניראה מוזר " אמרה וחייכתי אליה
" זה בסדר " אמרתי ונישקתי אותה בעדינות והיא חייכה
" טוב אני חייבת לחזור , חברים שלי מחכים לי , נדבר…" אמרה והלכה .
" פעם אחרונה ! אחרונה שאתה קובע איתי במקומות ציבוריים ! וכדאי לך להתחיל להביא את הכסף בזמן !" לחשתי לו בכעס והוא הנהן והלך .

~ נקודת מבטה של מדיסון ~
לא הייתי בטוחה , שזה באמת מה שקרה לא יודעת כול הסיטואציה הזאת הייתה מאוד הזויה .
טוב מדיסון עזבי את זה ! מספיק יש לך על הראש , את סתם נלחצת .
חזרתי אל אמיר , ליאן ואריאל .
" לאן הלכת ?" אלה אותי ליאן
" פגשתי את עמית פה " אמרתי וחייכתי חיוך קטן ומזוייף . לא הייתי סגורה על מה שהוא סיפר .
" וואו איזה נפלא!" אמר אריאל בציניות .
" באמת ?? אז למה לא הזמנת אותו ??" שאלה ליאן
" לא יודעת …. במילא זה פגישה רק של ארבעתנו " אמרתי .
" צודקת ! עכשיו אפשר כבר להיכנס ??" שאל אמיר וככרך את זרועו סביב ליאן ואני ואריאל הלכנו מאחוריהם מאחורה .

האולם היה חשוך ובינתיים היה רק פרסומות , לא התחיל הסרט , מזל .
" מדיי איפה את יושבת ?" שאלה אותי ליאן
"שורה 5 כיסא 7 " אמרתי
" אני שורה 5 כיסא 6 " אמר אריאל .
" אהה אנחנו יושבים יחד " אמרתי
" יאיי !!" אמר בשמחה מזויפת לחלוטין .
" איך רואים שאתם שמחים לבלות יחד " אמר אמיר בציניות והוא וליאן התיישבו שורה מעלינו ואני ליד אריאל . הוא רק התכתב בטלפון ואני ? לי נגמרה הסוללה , כמה נפלא !
" תביא את הטלפון רגע " אמרתי לאריאל
" למה לי ?" שאל
" נו אריאל משעמם ליי עדיין לא התחיל את הסרט , תביא רגע " אמרתי והוא נאנח והביא לי
" תודוש " אמרתי ונכנסתי לו מבלי שהוא יראה לגלריה תמונות , איזה קוף . כול התמונות זה רק שלו בחדר כושר .. אני חייבת להגיד הוא פשוט הורס .
" מה זאת התמונה הזאת ?" מלמלתי לעצמי בכעס כשהגעתי לתמונה שהוא הצטלם עם עוד איזה מישהי … במיטה ? ,היה כתוב מעל התמונה 'אתמול' ,מה אתמול ? מתי? מה ? מי הזונה הזאת ??! מזלי שבתמונה לא הראו שום דבר מטריד …
הוא שכב עם מישהי אתמול ??? בן זונה ! הרגשתי כעס מתפשט בכול גופי וקינאה
" נו סיימת לחטט לי בטלפון " אמר לי וחטף לי את הטלפון מהיד , הוא ראה שראיתי את התמונה שלו ושל הבת זונה הזאת .
" מדיסון …" אמר אריאל
" מה אתה בכלל עושה ? מנסה להסביר לי על תמונה ?? אז רק שתדע שממש לא אכפת לי מהתמונה המפגרת הזאת , תזדיין עם מי שבא לך " אמרתי בכעס וקמתי מהכיסא .
" מדיסון לאן את הולכת ?" שאל אותי אמיר וכול שאר האולם עשה לנו 'ששש..'
" שוש אתם " צעקתי להם ויצאתי מהאולם .
מדיסון את לא הולכת לבכות ! יש לך את עמית ! את עם עמית ! אולי הוא עדיין פה ?
הסתובבתי ליד דוכני הפופקורן ולא ראיתי אותו .
באתי להתקשר למישהו אבל לא היה לי סוללה .
" מדיסון " שמעתי צעקה מאחוריי , זה היה אריאל , לא הסתובבתי והמשכתי ללכת
" נו אל תהיי זונה , חכי רגע " אמר ותפס בידי
" מה אתה רוצה אריאל ?" שאלתי
" הופהה אז את כן מקנאה " אמר וגלגלתי עיניים ובאתי ללכת ממנו אבל הוא לא שיחרר את אחיזתו ממני .
" תעזוב אותי " אמרתי ופניו היו קרובים לשלי .
" ואם אני לא רוצה " אמר בלחש
" אתה יכול לא לרצות " אמרתי
" פעם אחת מדיסון , פעם אחת תפסיקי להיות צינית !" אמר
" מי שמדבר " אמרתי
" אבל סתכלי רגע אני מנסה לדבר איתך כמו בן אדם בוגר " אמר
" לא מצליח לך " אמרתי והוא ליטף את פניי בעדינות שגרם לצמרמורת בכול גופי .
" תעזבי את עמית .." אמר בלחש
" מה ?" שאלתי
" תעזבי את עמית ותהיי איתי " לחש שוב , הוא רוצה אותי ?
" אתה סתם אומר ! אין מצב שאני אהיה עם סטציונר כמוך " אמרתי והתרחקתי ממנו .
" אני רוצה להראות לך שיש עוד צד בי ! את לא מכירה אותי כמו שאת חושבת " אמר והלך חזרה לאולם .
אוליי הוא צודק ? אוליי אני צריכה לתת לו צ'אנס ?


תגובות (2)

אעאעאעאעאעאעאאאאאעע .היא.חייבת.להסכים.לאריאל!!!!
אני במתח -_-!!!!
עוד עוד עוד באלי עוד

20/01/2015 16:47

מדהיםםם (אני קוראת חדשה) אני אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי:) תמשיכיייי

20/01/2015 18:03
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך