סיפורי ערסים אוראל ובר פרק 19

love_love_love 17/03/2014 2656 צפיות 6 תגובות

פרק 19
בר:"כן אתה,וזה לא מצחיק בכלל,אוקי,אתה אומר שאני מכחשנית,קנאית,ילדותית למרות שאני לא אבל נניח שכן,נניח שאני כל זה,אני גורמת לך להרגיש דברים שעוד מלא בנות לא יתנו לך להרגיש,ואין לך ביצים להגיד לי שאתה אוהב אותי, ורוצה להיות איתי ביחד,אתה אומר שאתה מחפש בנות בוגרות, עם נסיון,אבל אתה מת לנשק את הילדה חסרת הנסיון,והילדותית הזו"
אמרתי,והלכתי לחדרי מגורים, שמתי פיג'מה והלכתי לישון מבואסת.
קמתי מהחפירות של שירן וגאלה, הפעם הן העירו אותי,הייתי מבואסת רצח
גאלה:"די,אל תהיי,עצובה בגללו,הוא לא שווה את זה"
בר:"אני יודעת שהוא לא שווה את זה,אבל אני לא ממש שולטת בזה,אני צריכה משהו טוב שיקרה לי עכשיו"
הלכתי לשירותים,שטפתי פנים, התקלחתי,ולבשתי חולצת בית ספר מכופתרת כחולה,ג'ינס קצר, ונעלי אולסטר כחולות,עשיתי בשיער צמה,וירדתי ללובי של בית ספר,הלכתי לאופק בעצבנים,וראיתי אותו אוכל גלידה,ישבתי לידו עצבנית,והוא אמר "קחי,רוצה קצת?"
בר:"לא זה משמין"
הוא ענה "טוב",בא להכניס עוד כפית לפה שלו,ולקחתי לו את הכפית עם הקופסא,ותוך כדי שאני אוכלת,אני חופרת לו עם המרמורים שלי
בר:"מה,אני לא מבינה,כל הבנים כאלו זבלות,הם לא יכולים להיות רגישים,וחמודים,ולנסות להבין אותנו"
בידיוק אוראל ראה אותנו, ובא
אוראל:"חח מה היא בוכה לך עלי?"
הסתכלתי עליו בעצבים,עמדתי,ואמרתי לו "תמות"
-צלצול-
נכנסתי לשיעור האומנתי,וישבתי בכיסא ליד אליאור,הקשבנו למורה,ואז נכנס בן (המאמן של הבנים)
בן:"אני צריך את בר חזן"
בר:"מה עשיתי עכשיו?"
בן:"כלום בואי"
יצאנו מחוץ לכיתה, והוא אמר לי "תקשיבי,בעוד יומים יש משחק לבנים כמו שאת יודעת,ויש לנו 4 רקדניות,וזמרת,עכשיו הזמרת חולה,והיא לא תוכל לבוא,אז אחרי שראיתי אותך בהופעת פתיחת שנה,חשבתי ש…


תגובות (6)

תמשיכיייייייי

17/03/2014 17:33

OMGGGGGGGGGGGGGGGGG המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

17/03/2014 17:40

המשךךך ולמה כזה קצרר?!?!!?

17/03/2014 18:41

תמשיכייייייי

17/03/2014 19:25

עכשיו תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

17/03/2014 20:55

תמששיכייייי

17/03/2014 22:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך