סיפורי ערסים אור ודוד פרק 7

25/01/2014 2157 צפיות 5 תגובות

רצתי הביתה בוכה ואמרתי לעצמי זהו אין יותר אהבה, אהבה רק מכאיבה לנו היא לא עושה אותנו מאושרים היא בוגדת! בהזדמנות הראשונה שתהייה לה היא תבגוד נכנסתי למתחת למיטה ובכיתי כמו שבחיים לא בכיתי! !
*
יום שישי הגיע לא הלכתי לבצפר לא הייה לי חשק .
קמתי בעשר בבוקר ולבשתי בגדי ספורט והלכתי לים לרוץ , ורצתי וייצאו לי הדמעות חשבתי על כל מה שקרה לי כאן ..
*
הערב הגיע ולבשתי שמלה אדומה קצרה עשיתי מחליק שמתי נעלי עקב שחורות שמתי קרם גוף בריח ממכר ובושם ריח מדהים ניצן בידיוק שלחה הודעה לצאת ויצאתי.
ניצן : " הופהה מי זאת הכוסית הזאת? "
אור : " לא ואתת? "
בן : " אני החתיך טוב יאללה נזוז "
חחחח צחקנו כולנו הגענו לשם לא הייה לי כוח לרקוד ואמרתי לעצמי שהיום כל בן שיבוא אני אזרום כי תכלס אין דבר כזה אהבה! אני לא מאמינה בזה!
ישבתי מול הברמן שנראה בערך בגיל שלי
" ומה לבחורה היפה? "
אור : " קולה " , " אגב אני נועם "
אור : " הייוש " חח
נועם : " חחח היי מה איתך באת עם החבר שלך? "
אור : " לא תודה לי אין חבר "
נועם : " פעם ראשונה שאני פוגשת מישהי פצצה והיא לא תפוסה " איזה מפגר חשבתי לעצמי
אור : " טוב אחלה אני זזה "
קמתי לרקוד וכמה בנים הסתכלו עליי וראיתי מזווית העין שדוד שם אז רקדתי טיפ-טיפה זנותי שייראה מה הוא הפסיד ..
ואז בחור נצמד אליי מאחוריי הוא תפס את המותניים שלי
*
נקודת מבט של דוד –
איזה אפס רקד איתה והיא זרמה סבבה קמתי משם משכתי אותה ממנו הורדתי את המעיל שלי שמתי עלייה ואמרתי לה : " את נשארת אליי צמוד כל הערב "
אור : " סליחה אממ מכירים? "
דוד : " אל תעשי לי עכשיו תמשחקים שלך "
אור : " עזוב אותי אתה מת מבחינתי " הלב שלי נפל לתחתונים נשבר לי הלב נדמה לי אפילו ששמעתי את זה הסתכלתי אלייה מופתע אל תוך העיינים
אור : " מתי אתה תניח לי ללכת כבר? "
דוד : " את מוזמנת ללכת " היא הלכה אני נשארתי באותו מקום קפאתי לא זזתי משם הייתי במשך שעה כמעט עד ששני באה ..
שני : " מאמי בוא אתה תפספס תמופע חשפנות שלי חעע " היא ציחקקה
דוד : " עופי מפה !" עניתי לה היא האחרונה שאני צריך לראות עכשיו
*
הגיע שבת בבוקר קמתי ושלחתי לשני שאני מצטער על אתמול ושלחו לי הודעה שייש אצל יובל יש מסיבה כולם באים וזה .. התארגנתי הלכתי לבנות רגיל ראיתי את אור ונישקתי מולה כוסית אש!
אור הסתכלה שמתי לב!
אור משכה אותי ממנה ואמרה : " חמוד מנסה לגרום לי לקנא? אז שתהייה בעיינין התנשקתי כבר עם 20 גברים שהם גדולים ממני ומה אכפת לי תקרא לי סטוציונרית "
דוד : " אור יודעת מה? אני רע בשבילך אני אף פעם לא אשתנה אני מי שאני אני פשוט לא יכול להשתנות אז תפסיקי כל הזמן לחפש אותי עם בנות כי כן אני תמיד איתן, אבל אני מסרב לשנות אותך אני לא רוצה שתהייה עם 20 גברים שגדולים ממך אני מסרב לשנות אותך פשוט מסרב "
אור : " אבל .. אני .. " ואז תפסתי את המותניים שלה ונישקתי אותה ואמרתי לה : " עכשיו 21 גברים ואני האחרון "


תגובות (5)

תמשיכייייייייייי

25/01/2014 09:03

תמשיכי זה מושלם!!!!! ~חדשה~

25/01/2014 09:13

מושלם תמשיכי

25/01/2014 09:24

תמשיכיייי

25/01/2014 09:28

תמשיכיייי

25/01/2014 09:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך