LaRrY&ZiAm
פרק 1 :) אני עושה מרתון של פרקים :) (כן משעמם לי ) וחלבס זה משהו שחי בסרט (צופיםם)

סיפורי ערסים אלירן וחן- פרק 1

LaRrY&ZiAm 07/03/2014 2899 צפיות 2 תגובות
פרק 1 :) אני עושה מרתון של פרקים :) (כן משעמם לי ) וחלבס זה משהו שחי בסרט (צופיםם)

נ.מ של חן
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time…
קמתי לשיר של וואן דיירקשן Story of my life ואח שלי נתי העיר אותי ואמר "קומי שמנה!" זרקתי עליו כרית ואמרתי "סתום ימכוער!" הוא גלגל עיינים ואמר "מי שמדברת עצלנית !" הוא לקח לי את האייפון והתחלתי לרוץ אחריו בכל הבית עד שאמא שלנו צעקה אלינו "נתי! חן! אתם מוכנים?" שינינו היסתכלנו אחד על השני וברחנו לחדר של כל אחד כדי להיתרגן ,לבשתי חולצה לבנה של בית ספר עם סקיני ג'ינס,נעלי vans ,קצת איפור, בשער שמעתי כובע גרב שחור עם כתובית Love בורד. ירדתי למטה וראיתי שהיה אוכל על השולחן ופתק מאמא "יום טוב ילדים שלי" ראיתי שנתי ירד גם והוא לבש חולצה לבנה של בית ספר, ג'ינס קרעים , נעלי vans . נשכתי את שפתי ואמרתי "איזה חתיך!" ונישקתי אותו "זוזי מכוערת " הוא לקח לי את הכובע , ובגלל שהוא היה גבוה ממני ולא הגעתי אליו הוא גם הרים את ידו גבוה עם הכובע כדי שאני לא יגיע צעקתי אליו "אוףף איתך מכוער תביא כבר את הכובע!" הוא הסתכל אלי ואמר "רק עם תגידי שאני החתיך של העולם והמלך שלך " גילגתי עיינים ואמרתי "נתי החתיך של העולם והוא המלך שלי" אמרתי בכעס "מה אמרת לא שמעתי" נתי אמר בגיחוך "נתי החתיך של העולם והוא המלך שלי " צעקתי אליו בכעס "יופי" הוא נתן לי את הכובע חזרה ונתן לי נשיקה . יצאנו החוצה לכיוון האוטובוס , וראיתי את רון, צעקתי לה שלום אבל היא לא שמעה אותי, כנראה היא עם אוזניות. התקרבתי אליה והורדתי לה את האוזניות, "היי חני" נתנה לי חיבוק "מה קרה מצב רוח רע? " שאלתי אותה, "סתם עזבי … רוצה לשמוע שיר מושלם? אבל מזרחית" .היסתכלתי אליה וצחקתי "מה לי ולמזרחית? " היא היסתכלה אלי ואמרה "חה-חה-חה את צודקת" . אלירן נכנס, וראיתי אותו הוא היה חתיך… "אז יש לך עוד עיסוקים חוץ מלאוהב אותי?" הוא שאל וענתי לו בכעס "לך מפה חלבס (משהו שחי בסרט ) " הוא צחק ואמר "טוב את מתה לכרטיס " התפצצתי מצחוק ואמרתי " היית מת"


תגובות (2)

תמשיכי!!!!

07/03/2014 10:43

חייבס חיים שלי חחחח תמשיכייייייייי

07/03/2014 11:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך