LaRrY&ZiAm
תרגום : I Know-אני יודעת I kill you-אני יהרוג אותך המשך בקרוב 3>

סיפורי ערסים אלירן וחן- פרק 2

LaRrY&ZiAm 07/03/2014 2631 צפיות 3 תגובות
תרגום : I Know-אני יודעת I kill you-אני יהרוג אותך המשך בקרוב 3>

אלירן הלך לכיוון נתי ורון אמרה לי "ערס מסריח.. סתם טיפש עזבי אותו" היסתכלתי אליה ואמרתי " I know"
נהג האוטובוס פתח את הדלת לשירז, הזונה של הכיתה, והיא עברה לידי ואמרתי לה "עם תתקרבי לאח שלי I kill you" היא הסתכלה אלי במבט בלי הבנה ואמרתי "אה נכון שחכתי את לא יודעת אנגלית " אמרתי בגיחוך והיא אמרה לי "סתמי יזונה" התפוצצתי מרוב צחוק ואמרתי " מי שמדברת בייב "היא התעלמה והלכה לכיוון נתי וקמתי ואמרתי לרון "דקה באה יש לי עסק עם פרחה" רון צחקה לרגע והלכתי לכיוון נתי "נתי בוא דקה " הוא התקרב אלי וצעק "מה את עושה פה? את לא קדימה? " הסתכלתי אליו ואמרתי " תסתום דקה! תגיד ל'חברה' הזאת שלך לעוף!" הוא צחק ואמר "למה לי ?" דחפתי אותו ואמרתי "זה למה!" הוא הסתכל אלי בהלם והתחיל לצעוק אלי בחוזקה "יאו איזה אחות יש לי! גם בתולה וגם סתומה" הייתי בהלם ואמרתי "יאללה אתה תסתום את הפה!" ראיתי את אלירן צוחק מאחורה ואמרתי לו "אה יש לך בעיה שאני בתולה? בוא תזיין אותי!" מפנים של צחוק הפנים של אלירן הפכו לרציניות והוא קם אלי ואמר "אחיות מחוץ לתחום" הוא אמר בקול סנובי וחזר לשבת "אלירן אחי חכה דקה!" נתי צעק ואז הוא אמר "לכי לשבת לפני שאני עושה לך משהו!" חזרתי לשבת הייתי אדישה, לא נתתי לבכי לצאת החוצה, למה שאח שלי עושה לי, נמאס לי ממנו!, מכולם!. בבית הספר כמובן שהתיישבתי במקום שלי ליד גיל, ילד חמוד ואני והוא ידידים ממש טובים, " מה קורה גיל ? עשית את השיעורים אתמול?" הוא צחק ואמר "סבבה וברור שעשיתי את השיעורים ואת?" הסתכלתי אליו על העיניים היפות שלו, בצבע דבש עדין ואמרתי" ברור אתה יודע חנונים" שינינו צחקנו ואז שירז הסתכלה ואמרה "חנונים.. איכס.. יש לכם עוד עיסוקים חוץ מלעשות לי שיעורי בית?" היא הושיטה את הילד לגיל, גיל בא להביא לה את שיעורי הבית אבל הורדתי לו את היד ואמרתי "לא לתת לך את שיעורי הבית, עכשיו עופי מפה". היא הלכה ונתתי לגיל נשיקה ואמרתי לו "ראית לא צריך להביא לה את שיעורי הבית היא סתם פרחה מעצבנת " הוא חייך אלי ואמר "תודה "


תגובות (3)

תמשיכייייייייייי

07/03/2014 11:00

אני מתה מושלם המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

07/03/2014 11:07

תמשיכיי

07/03/2014 11:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך