תגיבו כי אז אני לא אדע אם להמשיך או לא? שלוש תגובות ואני ממשיכה

סיפורי ערסים :)

13/07/2014 1195 צפיות 8 תגובות
תגיבו כי אז אני לא אדע אם להמשיך או לא? שלוש תגובות ואני ממשיכה

החלטתי לעשות עצירה של הסיפור הקודם ולהתחיל סיפורי ערסים. סיפורי ערסים זה סיפורי אהבה שבדרך כלל הם על ערסים מה שעושה את העלילה יותר מעניינת.. אני אתן לכם הקדמה, אם תאהבו אותה ותרצו שאני אמשיך תגיבו אם אתם רוצים את הסיפור הקודם תגיבו.
אז ככה= הקדמה:

בר ליאל- היי אני בר הסיפור הזה הוא די על החיים שלי, המראה שלי הוא כזה: אני שטנית עם פוני ועיניים אפורות כחולות טורקיז ירוקות כאלה ..עזבו זה מסובך פעם הם ככה פעם הם ככה, אני די גבוהה אבל לא טווילה מפחידה כזו, אני חושבת שאני צריכה דיאטה אבל כל החברים שלי אומרים שהגוף שלי מושלם, אני עולה לכיתה י ובגלל שנולדתי בדצמבר אז כן.. אני קטינה במקום להיות השנה בת 16 אני אהיה בת 15 איזה כיף לי הא? קיצור החצי השני שלי זו ניצן מיכאלי אני מאוהבת בילדה הזו לא יודעת למה, אבל אין על הצחוקים שלנו…, החבר הכי טוב שלי זה מתן סננס, אז ככה יש דבר אחד ששכחתי אני מסתובבת בדרך כלל עם בנים או עם אישתי (ניצן) ובדרך כלל הבנים יותר גדולים ממני אל תשאלו אותי למה פשוט ככה זה אני מתחברת רק עם כאלה.. אני הכי אוהבת שופינג ואני יודעת שרוב הבנות לא לומדות אבל אני לא מעיזה להתחצף למורה ואני עושה שיעורים רק בגלל ההורים שלי. ההורים שלי ממש קשים כלפיי ובצדק אני הבת הקטנה שלהם אין פלא הם שמים אותי בתוך בועה. יש לי אח גדול ממני בשנה ומבחינת גילאים שנה וחצי(כבר אמרתי כמה זה מבאס להיות ילידת דצמבר?) קוראים לו אושרי והוא די מושלם, תאכלס אם הוא לא היה אח שלי כבר מזמן הייתי מתלבשת עלייו..
שנאת חיי: מעיין מזרחי היא פשוט פאקצה שדומה לבבון בגן חיות ..

ניצן מיכאלי- נראה לי בר כבר אמרה לכם אני החצי השני שלה והיא שלי הבית שלה זה הבית שלי הבית שלי הבית שלה והשנאה של שתינו: מעיין מזרחי. קיצר יש לי שתי אחים גדולים ממני אחד בשנה אחד בשנתיים, הגדול שעולה לצבא קוראים לו רון ואחד שלומד בשכבה עם אושרי(אח של בר) וקוראים לו עידו כן כן הוא מושלם ישלו עגיל בלשון ובגבה, כובש לא מהעולם הזה. אני מתה על שופינג למרות שאין תקציב וההורים שלי לעומת אלה של בר הם הכי זורמים בקטעים שלי ושל יציאות. ישלי בריכה בבית ואני גרה אולי שלוש דקות הליכה מבר.. אה ודבר אחרון, לימודים.. לא בראש שלי. ההורים לא בבית אז אני אוהבת לחגוג.

אושרי ליאל- אני ממש לא כמו כל הבנים, אני לא סטוציונר, לא משחק בבנות, אני נראה סבבה אז החיים יפים. לימודים? רק בגלל ההורים שלי.. כי זה הדבר שהכי לא מזיז לי. אח בנשמה הוא עידו מיכאלי לא יודע איך יצא כזה פוקס שאנחנו חבורה עם אחותי והחברה הכי טובה שלה שכן היא אחות של החבר הכי טוב שלי. הכי כיף להתנחל אצל עידו כי אין לו הורים על הראש אני חושב שלפעמים הם אשכרה ישנים בעבודה..

רון מיכאלי- החבורה של ניצן כל הזמן פה כי אין הורים אז כיף להשתגע כאן, אבל תמיד אני צריך להיות המבוגר האחראי. יש לי חברה בשכבה של ניצן קוראים לה מעיין מזרחי אנחנו חברים מתחילת החופש הגדול ואנחנו שומרים את זה בסוד כדי שניצן לא תגלה.

עידו מיכאלי- אח בנשמה של אושריייי !
נראה טוב והכל ואני בניגוד אליו אוהב שבנות רודפות אחריי וכמה שאני מנסה לסדר לו מישהי הוא בחוץ כי הוא אומר שהיא פאקצה ואיי אחותו מדרדררת אותו! אין חברה , יש חברות.. לימודים יכולים להיכנס לי בתחת עם המורה אחותי הקטנה שדיר באלק קורה לה משהו זו ניצן כפיש נשמה?

מעיין מזרחי- אני ורון מיכאלי זוג כבר איזה חודשיים ואם ניצן תגלה את זה היא תתפוצץ.. אני כל כך הולכת לספר לה. אני ממש שונאת אותה היא והמזדנבת שלה בר נמאס משתי אלה כל היום דבק!

להמשיך..? :) <3


תגובות (8)

ערסים ממש לא עושים את סיפור האהבה יותר מעניין, אלא יותר נדוש וצפוי.

13/07/2014 11:37

כל ההצגת דמויות הזאת נראית כמו עיסה של מילים. הכל צפוף ועמוס וקשה לקרוא ככה.
חסרים לך המון המון סימני פיסוק.
את עושה מלא מלא שלוש נקודות יעני ככה (…)
אל תעשי את זה הרבה.
הסיפור שלך נשמע נחמד אבל טיפה נדוש.
יש בערך מיליון סיפורים כאלה באתר..
אני ממליצה לך להיכנס אליי לפרופיל ולקרוא את אחד הסיפורים שכתבתי בקצת עליי.
ברצינות, אלה סיפורים שאת יכולה ללמוד מהם הרבה.
אני ממש מקווה שלא ניפגעת כי זאת לא הייתה המטרה שלי.
אם את צריכה עזרה את יכולה לפנות אליי למייל.
אני אעזור לך בשמחה.
אוהבת מלא.
נ.ב אל תרשמי בכותרת סיפורי ערסים. זה מוריד מהערך של הסיפור..

13/07/2014 11:47

תודה רבה כתבתי לך אימייל כתשובה אשמח שתעני עליו.https://www.tale.co.il/profile/%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%A8-9379/

13/07/2014 12:00

לדעתי זה יפה אבל יש לשפר
תמשיכי!!!

13/07/2014 12:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך