סיפורי ערסים-יובל ובן פרק 2

לא שלמה עם עצמה 02/01/2014 1128 צפיות 6 תגובות

מנקודת המבט של בן-
הגיעו היום שתי בנות לבצפר אחת יפייפיה עם שיער ארוך חום חלק עד התחת ועיינים בצבע דבש שאפשר לבהות בהם שעות לא יודע למה אבל פשוט בהיתי בה והשנייה עם שיער חלק עד המותניים אבל היא פחות הטעם שלי השנייה כאילו תפסה לי תעין כשהסתכלתי עלייה הרגשתי משהו לא יודע מין תחושבה כזאתי טובה תחושה שאף פעם לא הרגשתי היא ראתה שהסתכלתי עלייה ואז סובבתי מיד את הראש אבל כשהיא סובבה את ראשה בחזרה כשהיא לא רואה אותי עוד הפעם הסתכלתי עלייה חשבתי אם ללכת לדבר איתה אבל אז ראיתי שהיא הולכת לכיוון המזכירות אז לא היה לי כוח. הברזתי מהשיעור הראשון ואז אני פתאום רואה אותה בהפסקה עם איזה ילד בלונדיני עם עיינים כחולות בתאכלס אני יותר חתיך ממנו אז אין לי בעיה התחלתי לקרוא לך אבל היא התעלמה ממני וכשאמרתי לה שאף אחד לא מתעלם ממני אז היא אמרה לי שהיא כן אפשר לחשוב מי אני רציתי להביא לך בעיטה להתחיל לקלל אותה אבל משהו עצר אותי כוסאמאאא שלה מה יש לי איתה??

מנקודת המבט של אושר-
הבן הזה המקובל של השכבה ניסה להתחיל עם יובל אבל היא לא נתנה לו אפילו השפילה אותו ממש שמחתי נראה לי אני מתחיל להתאהב בה אבל רגע זה לא הגיוני רק היום הכרנו לפני כמה שעות אבל יש בה משהו היא כזאת קטנטונת ומתוקה ויפה והעיינים שלה בכלל כשהמורה שמה אותה לידי ממש שמחתי ונראה לי גם קצת הסמקתי אבל היא לא שמה לב מזלל.
יש לי רעיון אולי אני יתחיל להיות ידיד ממש טוב שלה ואז נראה אולי בשלב מאוחר יותר נציע לה לצאת.
אמרתי לה שאני צריך ללכת ולוויתי אותה לשיעור

מנקודת המבט של יובל-
אני ממש פחדתי לא יודעת למה מה שהוא אומר לי שלא הולך להיות לי טוב עם הילד שרבתי איתו ושהוא יעשה לי חיים קשים נכון הוא עףף על עצמו יותר מדי אבל עדיין אני מרגישה לא נעים נראה לי ממש פגעתי בו סיוון התקשרה אליי ואמרה לי שיש היום מסיבה כרגיל זאתי עוד לא יום שלם פה כבר חייבת למצוא מסיבה ולחגוג בהתחלה לא רציתי אבל אמרתי כבר סיוון מקבלת כול מה שהיא רוצה אז החלטתי ללכת כדי שלא תחפור לי היא אמרה לי לבוא אלייה בתשע וחצי כדי שאני יעזור לה להתארגן.

מנקודת המבט של סיוון-
אלירן הזה ממש חמוד אבל בתור ידיד לא יותר מזה הוא אמר לי שיש היום מסיבה בנתב"ג ב 23:30
אמרתי לו שאני יבוא גם עם יובל הוא אמר לי סבבה נתן לי נשיקה בלחי חיבוק והלך ישר התקשרתי ליובל וסיפרתי לה שיש היו מסיבה ומתי וכול זה בהתחלה היא לא רצתה אבל כרגיל אני שכנעתי אותה אמרתי לה שתבוא אליי בתשע וחצי כדי שתעזור לי להתארגן ואז היא סיפרה לי את כול מה שקרה לה עם הילד ההוא שבהה בה בבוקר החתיך הזה אבל בתאכלס הוא מה זה נשמע עףף על עצמו אחרי מה שהיא סיפרה לי בכול מקרה עבר הזמן וראיתי שהשעה כבר 19:30 אמרתי לה שתתחיל להתארגן ואז ניתקנו תשיחה בנתיים אני קיבלתי הודעה ממספר לא מזוהה בהתחלה לא הבנתי מי זה הוא שלח לי הודעה את באה היום כןן עם יובל??? שאלתי בהתחלה מי זה והוא אמר לי זה אלירן ימפגרת את באה או לא ?? רשמתי לו שכן ושמרתי אותו בפלאפון בתור אלירןן החתיך ככה הוא רצה שאני יקרא לו חחח עף אל עצמו למרות שאני מסכימה איתו הוא באמת חתיך ראיתי מה השעה ואמרתי לו שאני צריכה להתחיל להתארגן.

מנקודת המבט של יובל-
אחרי שדיברתי עם סיוון התחלתי להתארגן התקלחתי לקחתי שמלה מיני שחורה צמודה שמחמיאה לגוף שלי עם נעלי עקב שחורות התאפרתי טיפה שמתי עיפרון שחור,מסקרה טיפה מייקאפ טיפה אודם אדום לקחתי אייפון מפתחות ואת האודם שיהיה בתיק ויצאתי לכיוונה באתי עלייה ועזרתי לה לבחור מה ללבוש היא לבשה שורט גינס קצר וחולצת בטן שחורה עם נעליי עקב שחורות לקחה את האייפון והמפתחות ויצאנו הגענו ראיתי את אושר והיא את אלירן עשינו היכרות היא עם אושר ואני עם אלירן היה ממש כיףף עד שראיתי את הבן הזה הוא היה נראה ממש חתיך ללא רגע מה אני חושבת הוא מגעיל מה נראה לי בכלל שאני חושבת שהוא חתיך הוא התחיל להתקרב אליי אז הלכתי למקום אחר למרפסת הייתי שם עם סיוון ואושר אלירן הלך בטח לשתות או לעשן השעה הייתה כבר 5:00 לפנות בוקר מזל שמחר אין בצפר ליוותי אותה עד לבית שלה והלכתי לכיוון הבית פתאום היה חבורה של בנים שיכורים הם התחילו להתקרב אליי התחלתי לפחד אז הלכתי יותר מהר עד שאחד מהם תפס אותי וגרר אותי מהשיער התחלתי לבכות לזעוק לעזרה אבל לא שמעו אותי כי הם הכניסו אותי לתוך סמטה כזאת הם התחילו להוריד ממני את הבגדים והתנגדתי אז הם הרביצו לי לאט לאט התחלתי לראות לבן והתעלפתי .


תגובות (6)

תמשיכי

02/01/2014 09:16

אני ימשיך רק אם יהיה עוד שתי תגובות לפחות סליחה

02/01/2014 09:48

תמשיכי

02/01/2014 10:03

תמשיכי

02/01/2014 10:35

תמשיכיייייייייי מהר מהר מהר ♥

02/01/2014 10:43

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

02/01/2014 11:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך