סיפורי ערסים-יובל ובן פרק 3

לא שלמה עם עצמה 02/01/2014 1232 צפיות 4 תגובות

נקודת מבט של סיוון-
אחרי שיובל ליוותה אותי עליתי לחדר ואז פתאום אלירן שלח לי הודעה הגעת בשלום הביתה?? אמרתי לו שכן כי יובל ליוותה אותי הוא אמר לי יופי חח התחלנו לדבר וגיליתי שאולי אני ירצה אותו מעבר לידיד ואולי הוא גם אותי מעבר לידידה אי אפשר לדעת המשכנו לדבר עד בערך 7:30 בבוקר ואז כול אחד הלך לישון התעוררתי בשעה 19:30 בערב וניסיתי להתקשר ליובל אבל היא לא ענתה אמרתי שאני יניח לה בטח עדיין היא יושנת אז הלכתי לאכול התקשרתי לאלירן ואמרתי לו אם בא לו ללכת להסתובב הוא אמר לי שכן עוד חצי שעה שאני יהיה מוכנה התחלתי להתארגן שמתי גינס סקיני גבוה וחולצת קשירה בצבע לבן ושמתי נעלי סניקרס לבנות התאפרתי טיפה לקחתי אייפון ומפתחות והלכתי לכיוון אלירן ידעתי איפו הוא גר כי הוא אמר לי נפגשנו הוא נתן לי חיבוק ונשיקה בלחי והתחלנו לדבר ואז בסוף הוא אמר לי סיוון אני יודע שרק נפגשנו אבל אני מרגיש אלייך משהו כשאני רואה אותך מחייכת אני לא יכול לא לחייך גם הצחוק שלך ממכר אותי את מדהימה את יפה בקיצור את מושלמת באתי להגיד לו שגם אני אוהבת אותו אבל הוא פשוט דפק לי נשיקה והתחלנו להיסחף לנשיקה מדהימה אני כול כך אוהבת אותו כשאני איתו אני מרגישה פרפרים בבטן שהלב שלי עוד שנייה יוצא מהמקום הוא ליווה אותי הביתה נתן לי נשיקה ואמרתי לו שאני אוהבת אותו הוא אמר לי גם אני אוהב אותי .

נקודת מבט אלירן-
סיוון התקשרה אליי כדי לשאול אותי אם באלי להסתובב אני ממש שמחתי כי אני מרגיש אלייה משהו ואולי זה הזמן לנצל ולהגיד לה את זה נפגשנו נתתי לה חיבוק ונשיקה בלחי ואז התחלתי לומר לה שאני אוהב אותה ושאני מרגיש אלייה משהו ושהיא מושלמת היא באה להגיד לי משהו אבל פשוט דפקתי לה נשיקה וניסחפנו לנשיקה מדהימה ליוויתי אותה הביתה והיא אמרה לי שהיא אוהבת אותי ואני גם אמרתי לה שאני אוהב אותה ונתתי לה נשיקה.

נקודת מבט של סיוון-
התקשרתי ליובל אבל היא לא ענתה לי אז החלטתי להתקשר לאלירן וללכת איתו לבצפר ראיתי את אושר ושאלתי אותו עם הוא דיבר עם יובל ביומיים האחרונים הוא אמר לי שהיא לא ענתה לו התחלתי ממש לדאוג התקשרתי לאמא שלה והיא אמרה לי שהיא חשבה שהיא נשארה לישון אצלי ושהיא לא חזרה הביתה התחלתי כבר להילחץ הלכתי לשאול את בן אם הוא ראה אותה אבל גם הוא לא ראה אותה כולם התחילו לדאוג ואני הייתי על סף בכי אלירן קלט את זה וחיבק אותי ואמר לי שהכול יהיה בסדר הלכנו לחפש אותה ואז פתאום ראינו בתוך סמטה אותה כאשר בנים בועטים בה והיא כבר מעולפת ומלאת דם ישר רצנו אלייה ובן התחיל להרביץ לבנים האלה פירק אותם מכות והם ברחו כאשר הם פצועים ניסינו להעיר אותה אך היא לא התעוררה התקשרנו לאמבולנס כדי שיביאו אותה לבית החולים לא עזבנו אותה לשנייה בן בכלל לא עזב אותה הכניסו אותה לחדר ניתוח כנראה הפצעים ממש עמוקים.

נקודת מבט בן-
היום הגעתי לבצפר בתקווה שאני יראה את יובל אבל ראיתי שהיא לא הגיעה לא רק אל תגידו לי שהיא לא באה בגללי זה רק מה שחסר לי עכשיו אחרי כמה זמן אני קולט שכבר משהו לא בסדר ויש לי הרגשה משונה כזאת פתאום סיוון בא ושואלת אותי אם ראיתי את יובל ביומיים האחרונים ואם דיברתי איתה היא אמרה שהיא לא עונה לפלאפונים והיא לא חזרה הביתה התחלתי לדאוג הלכנו לחפש אותה בכול מקום ואז ראינו בנים מרביצים לה בסמטה כשהיא מעולפת ומלאת פצעים רציתי להרוג אותם באותו רגע הלכתי ופירקתי אותם מכות והם התחפפו משם הזמנו אמבולנס וניכנסנו איתה לבית החולים לא עזבתי אותה לשנייה כול הזמן רק החזקתי את היד שלה הכניסו אותה לחדר הניתוח לא נתנו לי להיכנס רציתי כול כך התחלתי להתווכח אבל זה לא עזר לי היא יצאה מחדר הניתוח עדיין עם דם מיובש והבגדים קרועים שמתי עלייה את הזקט שלי היא התעוררה ו….


תגובות (4)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

02/01/2014 11:33

תמישכיי

02/01/2014 11:46

תמשיכי

02/01/2014 11:47

אמא אני אשכרה בוכה פה חחחח תמשיכי

02/01/2014 13:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך