אני ממש מצטערת שלא כתבתי הרבה זמן, אלה היו ימים קשים בשבילי ובשביל המשפחה שלי..
מקווה שתאהבו את הפרק❤️

סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 5

15/02/2014 1705 צפיות אין תגובות
אני ממש מצטערת שלא כתבתי הרבה זמן, אלה היו ימים קשים בשבילי ובשביל המשפחה שלי..
מקווה שתאהבו את הפרק❤️

פרק חמישי –
התקדמתי לכיוון החצר בהליכה מהירה, רציתי להגיע אל רוי, להגיד לו שאני מצטערת, אבל כל החצר כבר התמלאה ילדים.
אוף אוף אוף כוס אמקקק נו מה עכשיו, דיי לא בא לי לריב איתו לא רוצה אוףף!!
שלחתי למאי הודעה-
״אין מצב שאני מצליחה להתרכז בלימודים, עפתי הביתה תבואי אלי אחרי בצפר״ כתבתי והתקדמתי לכיוון הבית. שנכנסתי הביתה היא שלה הודעה וכתבה שהיא תבוא אחרי בצפר כמו שכתבתי לה.
עליתי לחדר , שמתי במחשב את השיר ׳מאמי זה נגמר׳ נכנסתי למיטה, ואחרי כמה דמעות שירדו נרדמתי.
קמתי והיו דפיקות בדלת למטה, נזכרתי שאמרתי למאי לבוא וירדתי למטה לפתוח לה, פתחתי את הדלת וראיתי את ירין, מה הקשר ירין עכשיו?!
״היי יריני מה קורה?״ אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי.
״הכל טוב יולי מה איתך?״ הוא שאל
״גם.. אז אמ.. למה באת?״ שאלתי באי נעימות וצחקתי
״סתם, רוי סיפר לי שרבתם והוא היה דיי שבור מזה״ הוא אמר שהתקדמנו לכיוון הסלון
״גם אני שבורה מזה ירין, עדיין לא הבנתי למה באת״ אמרתי בעצבנות, בהתחלה הוא כועס עלי ולא רוצה לדבר איתי ואז הוא שולח את החברים שלו שיבואו לספר לי עליו, למה מה קרה
״נו תחכי בסבלנות תביני״ הוא אמר בטון עצבני ״באתי כי רציתי לדעת אם מה שסיפרת לו באמת נכון, מאי אוהבת אותי?״ הוא אמר וחייך חיוך מתלהב.
אוח נו מה עכשיו – או שאני מספרת לו שזה נכון וככה פוגעת במאי, או שאני משקרת ואומרת שזה לא נכון ואז רוי יכעס עלי כי יחשוב ששיקרתי לו. מה הקטע כוס אמק למה תמיד שניהם כאילו עומדים בצדדים שונים ואני צריכה לבחור למי ללכת, זה כל כך קשה לבחור אוף.
״מה זה משנה לך?״ אמרתי וצחקתי ״בכל מקרה אתה יכול להשיג את מי שאתה רוצה״ הוספתי. ניסיתי להעלות לו את האגו בשביל שישכח מהנושא של מאי, ככה גם לא עניתי תשובה חד משמעית שפוגעת באחד מהצדדים, יצאתי בסדר עם שניהם, לא?
״מה הקשר.. סתם רוצה לדעת אם היא רוצה אותי זה הכל״ הוא אמר כאילו הוא מנסה להתחמק ממשהו
זאת רק אני או שהוא מרגיש משהו למאי?!
״מי לא רוצה אותך יריני״ אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי, שוב מנסה להתחמק מהנושא, עד עכשיו הולך לי טוב.
״כן את צודקת הרבה רוצות אותי, אבל מאי מאלה שרוצות נכון?״ הוא שאל, הפעם ברצינות.
יואו הוא פשוט לא מניח לנושא הזה!! מה עושים?!!
״ירין למה זה כל כך דחוף לך לדעת? אתה רוצה אותה או משהו?״ שאלתי מסוקרנת מאוד
״לא רוצה אותה סתם רוצה לדעת אם היא מעוניינת״ הוא אמר
״לא ירין היא לא מעוניינת טוב?״ יאללה נמאס לי, חברות לפני בנים, במילא רוי גם ככה לא מדבר איתי, אם אני אגיד לירין שמאי רוצה אותו מאי לא תדבר איתי גם, ואז מה עשיתי בזה? עדיף לאבד אחד מאשר להישאר בלי כלום, למרות ש.. להיות בלי רוי זה באמת להיות בלי כלום.
״אה אוקי..״ הוא אמר והסתכל לכיוון הרצפה, ״ אני חייב ללכת אמא שלי מחכה לי בבית״ הוא הוסיף והתקדם לכיוון הדלת.
התקדמתי גם ואמרתי ״אתה יכול בבקשה להגיד לרוי שאני אוהבת אותו? אל תשכח זה חשוב״
״אחח יולי יולי, למה את מסבכת כל דבר, שלחי לו הודעה וזהו, כל פעם הוא זה שמתנצל בסוף, תכתבי לו אני אוהבת אותך במקום להעביר לו את זה דרכי וזהו נגמר הסיפור׳ ירין אמר.
אולי הוא צודק, במעט הפעמים שאנחנו רבים הוא זה שמתנצל, אם פעם אחת אני אתנצל לא יקרה כלום.
״וואלה ירין אתה צודק, תודה״ אמרתי ופתחתי את הדלת
״יאללה ביי יולי אני הולך״ ירין אמר
״ביי יריני תודה על הכל״ אמרתי והתקרבתי להביא לו נשיקה בלחי, הוא התקרב גם לנשק אותי בלחי וככה יצא שהתנשקנו נשיקה קטנה בפה, בדיוק אז מאי הגיעה לכיוון הדלת וראתה את זה.
למה הכל תמיד קורה רק לי????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך