נווו איך הפרק? מפתיע? מרגש? משעמם?? אני אשמח לקרוא תגובות אוהבת!!

סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 15

26/03/2014 1761 צפיות 2 תגובות
נווו איך הפרק? מפתיע? מרגש? משעמם?? אני אשמח לקרוא תגובות אוהבת!!

פרק חמש עשרה-
"מאיוש מה קורה?" לחשתי לתוך הפלאפון, לא רציתי להעיר את אמא ואבא
"זה ירין יולי מה הולך?" ירין צעק אל תוך הפלאפון, מה ירין עושה עם מאי לעזאזל?
דיברתי עם מאי בפלאפון, היא הסבירה לי למה ירין אצלה, מזל שהוא סתם שיכור, האמת עכשיו שאני נזכרת בזה בפעם השלישית בערך, היא עוד לא בדיוק סיפרה לי מה היה שהם נפגשו, אבל כמו שאני מכירה את שניהם, הם נפגשו, היא דיברה לעניין, ניסתה למשוך את השיחה וזה, אבל רוי הדפוק הזה,כמו שאני מכירה אותו הדברים היחידים שהוא דיבר עליהם זה עליו ועל בנות, חסר טקאט שכמוהו, אני גם בטוחה שבסוף הוא ניסה לנשק אותה, אבל מאי לא פראיירית, היא לא תתנשק עם מישהו על הפעם הראשונה, לא שזה דבר פסול או משהו, היא פשוט לא ילדה כזאת. חוץ מזה שאמרתי לה שתדחה את הנשיקה עד לפגישה הרביעית, שהוא יבין שהיא לא אחת השרמוטות שיזרמו איתו על השניה.
וככה גם התחלתי לחשוב עלי ועל רוי. נזכרתי בפגישה הראשונה, כמובן שגם הוא כמו ירין, ילד בלי טאקט, ניסה לנשק אותי על הפעם הראשונה, לא נתתי לו לנשק אותי, ידעתי שאם על הפעם הראשונה נתנשק, אחרי הפגישה השלישית אני כבר אשעמם אותו והוא ילך לחפש מישהי אחרת, זאת גם הייתה הטעות של כל הבנות שניסו להיות איתו, הן לא מבינות שצריך לתת לבן תחושה שכאילו את כל הזמן כאן, אבל בכל רגע את גם יכולה ללכת. ברגע שבנים מבינים שהבת תלויה בהם ב100% הם מאבדים מהערך של הבת. וזה לא צריך להיות ככה.
קיבלתי הודעה, הרמתי את הפלאפון לבדוק מי ישלח הודעה בשעה כזאת, בכל זאת מרוב כל המחשבות נהיה כבר שעה שלוש וחצי לפנות בוקר. זה היה רוי, התגעגעתי לראות את השם שלו על מסך הפלאפון שלי.
הוא כתב 'תראי יולי, אני מצטער על מה שהיה היום במסיבה, למרות שזה לא אני הייתי זה שהרביץ לחבר שלך, אלא ירין, אבל אני חיממתי את ירין על הילד הזה שהיה איתך ובגלל זה ירין הרביץ לו, אז אולי לא הרבצתי אבל אני זה שגרמתי לזה שהם ילכו מכות וזה לא פחות גרוע, אני מתחרט שעשיתי את זה ואם היה אפשר להחזיר את הגלגל לאחור תאמיני לי זה לא היה קורה, אני יודע שאת ישנה ובטח תראי את זה בבוקר אז.. בוקר טוב <3 ובהצלחה עם החבר החדש, אני מקווה שהוא יתן לך את כל מה שאני לא יכלתי לתת'
אחרי שקראתי את ההודעה הזאת זה היה לי ברור, אני עדיין אוהבת את רוי ואף אחד לא יכול לתפוס את המקום שלו, אני לא יודעת למה חשבתי בכלל שעומר יעזור לי לשכוח את רוי, אף אחד לא יעזור לי לשכוח, הוא האהבה של החיים שלי!
'זה בסדר רוי, זאת לא בדיוק אשמתך, אני מצטערת שכעסתי עלייך וצעקתי עלייך לא הייתי צריכה לעשות את זה.. זה בסדר שנדבר מחר?' עניתי לו
'אין לך מה להצטער אני הייתי מתנהג אותו דבר, וכן אין בעיה שנדבר, תבואי אלי מחר אחרי בצפר, אני מת מעייפות לילה טוב' הוא החזיר
'טוב אני אבוא, לילה טוב :*' כתבתי, סוף סוף אחרי יום כלכך מגעיל אפשר ללכת לישון עם חיוך
~מנקודת מבט של מאי~
"זה ירין יולי מה הולך?" ירין צעק אל תוך הפלאפון, מהר לקחתי את הפלאפון אליי
"היי יולי זאת מאי עכשיו, למה התקשרת?" שאלתי בזמן שאני מסמנת לירין עם היד 'חכה חכה'
"סתם רציתי לדבר איתך על משהו אבל אני מבינה שאת עסוקה" יולי ענתה, יולי היא מסוג האנשים שאפשר לשמוע על הקול שלו בדיוק איך הוא מרגיש.. כמו שאני מכירה את יולי, אפשר היה לשמוע שהיא כועסת..
"האמת אני דיי עסוקה, ירין בא אלי הביתה שיכור מת אין לי מושג מה הוא בא לפה אבל הוא עושה מלא רעש, אני מעיפה אותו מכאן לפני שהוא יעיר לי את כל הבית, נדבר" אמרתי במהירות, לפני שירין ישים לב ששיקרתי לה
"טוב נדבר" יולי אמרה וצחקה, היה נשמע שהיא מאמינה לי. איזה מזל.
"למה שיקרת ליולי?" ירין שאל. טוב אז כנראה שהוא כן שמע את השיחה..
"סתם, נראה לי שהיא עדיין כועסת על מה שעשית במסיבה, אתה יודע זה היה לפני כולה שעה והיא לא מאלה ששוכחות מהר" עניתי שישבנו על המיטה
"ואת… את כועסת על מה שעשיתי?" הוא שאל בהיסוס
"אני לא כועסת.. אני רק לא מבינה למה עשית את זה.." עניתי, אני באמת לא מבינה למה הוא עשה את זה, מילא רוי היה הולך להרביץ לעומר, סבבה אני עוד איכשהו אבין, זה באמת כואב לראות את מי שאתה אוהב הולך עם מישהו אחר, מי כמוני יודעת – כל יום במשך שנה הייתי צריכה לראות את ירין הולך בכל יום עם מישהי אחרת, אבל מה יש לירין להרביץ לעומר? איזה בורג נפל לו מהמוח?!
"נו, תביני אותי. את יודעת איזה זין אתה מרגיש שאתה רואה את חבר שלך בחרא מצב בגלל ילד מפגר שחושב שהוא יכול להיות עם יולי?" הוא ענה בתקיפות ונשכב במיטה שלי
"אני מבינה, רק פעם הבאה בלי שטויות כאלה, אם לרוי יש בעיות הוא יפתור אותן לבד. יאללה בוא נלך לישון. לילה טוב חיים שלי" עניתי ונשכבתי גם
"לילה טוב אהובתי" הוא ענה אחרי שהתנשקנו.. אז כן, אנחנו חברים:)


תגובות (2)

חראות אתם ירין ומאי תספרו לה ושיולי ורוי יחזרוווווווווווו

26/03/2014 17:17

נ.ב תמשיכייייייייייייייייייייי

26/03/2014 17:17
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך