יכול להיות שאני לא אפרסם בימים הקרובים, אני אשתדל לפרסם אבל אני לא מבטיחה כלום. חופש שמח

סיפורי ערסים! יולי ורוי פרק 18

08/04/2014 1627 צפיות 4 תגובות
יכול להיות שאני לא אפרסם בימים הקרובים, אני אשתדל לפרסם אבל אני לא מבטיחה כלום. חופש שמח

פרק שמונה עשרה-
היא הלכה והבנים הסתכלו עלי בהערצה, כבר אמרתי שאני המלך שלהם לא?
עכשיו הם כבר לא יחשבו שאכפת לי מיולי, אני גם מקווה שעוד מעט לא יהיה אכפת לי ממנה.
~נקודת מבט של יולי~
למזלי רוי הסתכל וישר הישיר מבט לכיוון חבריו. פחות מביך ממה שחשבתי שזה יהיה.
"אהה זה חבר שלך?" עומר שאל, "נראה כאילו כולם שם חיילים שלו" הוא הוסיף
"כן האמת שזה דיי ככה, אין מה לעשות אני מתחברת לחזקים" אמרתי בגאווה וצחקתי. זה כיף שחבר שלך הוא זה שקובע לכולם. זה גורם לך להרגיש כמו מלכה.. טוב האמת שיותר נכון להגיד חבר לשעבר.
"האמת אני לא מבין למה הוא נפרד ממך, איזה אידיוט" עומר אמר בהתחנפות
"טוב דיי לא בא לי לדבר עליו יותר, היה היה נגמר נגמר." אמרתי וחייכתי, למרות שממש לא היה בא לי לחייך באותו רגע.
"שומעת יולי יש לי רעיון…" עומר אמר בהיסוס
"נו מה הרעיון?" שאלתי מתעניינית
"את רוצה שנצא היום בערב לאיזה מקום?" הוא שאל מתבייש, הקול שלו קצת רעד.
בדיוק הסתכלתי לכיוון רוי וראיתי את סופי יושבת עליו. מה הוא רציני? איתה הוא הולך? יואווו כוסעמק היא השרמוטה של השכבה! זה ברור למה הוא התחיל לדבר איתה פתאום. אני לא מאמינה שהוא חזר שוב להיות סוציונר, שוב לא אכפת לו מבנות. ומה איתי… איך הוא יכול להיות עם מישהי אחרת.. הוא שכח אותי?
"כן, כן בטח שאני רוצה, איפה להיות?" הסתכלתי לעומר בעיניים וחייכתי. אין בעיה רוי שניים יכולים לשחק במשחק הזה.
"תהיי מחוץ לבית שלך בתשע. אני אקח אותך עם האוטו שלי."
"טוב, קבענו בתשע" אמרתי וחייכתי.
נשמע צלצול והלכנו שנינו לכיוון הכיתה, סופי כבר לא הייתה ליד רוי. הסתכלתי לכיוון עומר וצחקתי, בכוונה, כי רוי היה לידנו, רציתי להראות לו שכמו שהוא עבר הלאה ככה גם אני.
~נקודת מבט של רוי~
הגיע הערב. העפתי את ההורים שלי ואחותי מהבית. נשמע צלצול בדלת, זאת סופי
השפרצתי עוד קצת הוגו בוס עליי, אני חייב להריח טוב.
פתחתי את הדלת, סופי לבשה חולצת בטן וגינס גבוהה צמוד שמדגיש את מה שהיא רוצה להדגיש. למה היא התלבשה אם עוד כמה דקות היא גם ככה מורידה את הבגדים?חשבתי לעצמי וחייכתי.
"שלום לך חתיך" היא אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי
"בואי תיכנסי יפה" אמרתי והיא נכנסה והתיישבה על הספה, התיישבתי גם
"אז מה ככה?" היא אמרה לאחר כמה דקות של שתיקה
"לא יודע.. תגידי לי את" אמרתי, לא היה לי זין לנסות לפתח שיחה, חשבתי על יולי.
"אז מה, שמעתי אתה ויולי חתכתם" היא אמרה. מה היא רצינית? מה היא מדברת איתי על יולי עכשיו..
"כן, לא הלך" אמרתי באדישות, לא מראה שאכפת לי יותר מידי
"למה לא הלך?" היא שאלה, נו מה אני בחקירה עכשיו ראבק
"לא יודע, לא רציתי יותר" שיקרתי, אין דבר שאני רוצה יותר, אבל אין מה לעשות, צריך לשחק את המשחק.
"טוב, ועכשיו מה אתה רוצה?" היא אמרה והתקרבה אלי, ליטפה לי את השיער ואת העורף
"רוצה שנעלה לחדר?" שאלתי, הבנתי מה הייתה הכוונה שלה.
"כן בוא נעלה" היא אמרה וקמה מהספה, קמתי אחריה ועלינו במדרגות שחיבקתי אותה מאחורה וצחקנו
"חכי רגע בואי נצטלם" אמרתי לה שהגענו לחדר, המשכתי לחבק אותה, הסתכלנו למראה וצילמתי, העלתי לאינסטגרם וכתבתי 'אהבה שלי'. הנחתי את הפלאפון על השולחן, נשכבתי על המיטה, סופי צחקה וקפצה עליי…..
~נקודת מבט של יולי~
חיכיתי מחוץ לבית. בשמונה בול. כמו שקבענו. הייתי קצת באינסטגרם, רוי העלה תמונה, נו שהתמונה טטען כבר, למה היא לא נטענת סעמק! נטענה התמונה… רוי העלה תמונה עם סופי מהבית שלו, הוא רשם אהבה שלי. הם הולכים להזדיין היום בדוק, אני לא מאמינה, איך איבדתי אותו אוף.
שמעתי רעש של מכונית, הסתכלתי קדימה וראיתי את עומר, ממש גם יש לי כוח לזה עכשיו


תגובות (4)

תמשיכיי זה מושלם

08/04/2014 12:00

תמשיכייי

08/04/2014 15:07

מושלם!!!!!!!!!! תמשיכי מיד!!!!!!

08/04/2014 16:52

חרא אחד אתה רוי זבלללללללללללללללללל תמשיכייייייייייייייייייייי

08/04/2014 20:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך