אני ממש ישמח אם תגיבו ותתנו רעיונות וכאלה תודה יפים וחג שמח

סיפורי ערסים: לורן ורוי פרק 2+3 לחג

04/06/2014 744 צפיות 7 תגובות
אני ממש ישמח אם תגיבו ותתנו רעיונות וכאלה תודה יפים וחג שמח

ב4 חזרנו הביתה שלי שנינו ממוסטלים מהתחת ומאז אני כבר לא זוכר יותר מדי כי החלק השני שאני זוכר זה את דנה ואחי בשירותים וגם זה לא היה לי יותר מדי נחמד…
*****כעבור שבועיים נקודת מבט דנה:
דפקתי על הדלת כוסאמו שיפתחו כבר. סעמק.. הרוי הטמבל הזה ״איפה בן??״ הוא גידל עיניים המטומטם ויצא למטבח. עליתי אליו לחדר הוא היה בלי חולצה אוף איך הוא תמיד עושה אתזה הוא אמר היי סקסי קפצתי עליו. הוא נישק אותי ופתח לי תחזייה במהירות אבל אז הוא עצר ״מה קרה?״ קירבתי אליו תחזה חח אני מכירה אותו טוב מדי. ״את לוקחת גלולות??״ הוא שאל פתאום, ״לא״ עניתי וניסיתי להמשיך ״חכי״ הוא הזיז אותי וקם מהמיטה נו מה יש לו!???? ״מה״ נוו כבר שידבר ״שלשום הייתי בלי״ הוא אמר ״בלי בוקסר?״ צחקתי והתקרבתי אליו ״באמת אני לא אוהבת תקטע שאתה עם… אולי תוריד? והורדתי לו את זה בעדינות ולאט.

הוא עצר אותי ״בלי קונדום״ מהה?? זה מסוכן!! ״איך בלי???״ צרחתי עליו ״כע נו היינו שיכורים ויצא ככה״ ויצא ככה הוא אומר לי!! ״תגיד לי מה אתה מטומטם״ התחלתי לבכות… ״תירגעי אם תתחילי לקחת מהיום לא יקרה כלום!״ הוא צרח עלי ״זה גם לא הזמן הזה בחודש בכלל לא?״ מאיפה הוא יודע ״לא יודעת!״ ״מה זה לא יודעת?״ שיטט ״את אמורה לדעת את זה לא?״ הוא התיישב לידי והתחיל להזיע ״אבל זה עדיין לא סדיר אצלי…״ אמרתי בשקט אמן הוא לא יישמע ״מה״ הוא צרח בחיים הוא לא צרח ככה ״בת כמה את?״ הוא הרים לי את הראש… כבר הרבה זמן שאח שלו ניסה להגיד לו שאני קטנה ממנו בהרבה אבל הוא לא האמין הוא סמך עליי. ״בת כמה את?״ הוא צעק והתחיל להיות אלים
רוינכנס ושאל ״הכל בסדר״ למה הוא עצר? שייכנס ״מצטער״ הוא סגר תדלת והשאיר פתח קטן ״תיכנס בבקשה״ בכיתי לו ״את יכולה רק לשים משהו?״ לא הבנתי אבל בן הבין אותו קודם הוא לקח לי תבגדים וצעק ״אתה יכול ללכת הכל בסדר״ לא רק שהוא לא יילך ״טוב״ רוי אמר, ניראלי הוא הולך שיטט ״לאא״ צעקתי הכי חזק שיכולתי אבל ניראלי זה היה יותר לחישה ״מה?״ הוא פתח תדלת ישש ״תישאר״ אמרתי, פעם ראשונה שהתגעגתי אליו מאז החודשיים האלה. ״נשאר״ בו התעצבן והחזיק אותי חזק יותר. התחלתי לבכות רוי ראה שהיידים שלי לחוצות נורא והוא ישב לידי והזיז את הידיים של בן. ״מה ניראלך שאתה עושה?!״ בן צרח עליו ״תירגע״ רוי החזיר לו. נתתי לרוי חיבוק, למרות שראו שלא נעים לו. בן שאל אותו בת כמה אני ורוי כמו דביל ענה באמת ״15 למה?״ בן הרחיק אותי מרוי וצרח עליי שאני מטומטמת וזונה וכל מיני דברים ואחרי שנייה הוא הפיל אותי על המיטה קצת חזק מדי.

נקודת מבט של רוי:
״מה אתה מטומטם?״ שאלתי את האח המטומטם שלי ״שנייה היא קמה הי סתם עושה הצגות״ קיוותי שהוא צודק. אבל היא לא קמה אחרי חצי שעה ששפכנו עליה מים.


תגובות (7)

הפרק מהממם!! אהבתי את החלק שהיא לא סיפרה לו את הגיל שלה, אבל זה לא נראה לי מתאים שבפרקים הראשונים שזה מ1 עד 10 משהי תיהיה בהריון.
אשמח עם תקראי את הסיפור שלי ותמשייכיי!!

04/06/2014 10:23

    סבבה אני יתחיל עכשיו אבל חכי בפרק הבא תביני יותר.

    04/06/2014 10:33

יש הקדמה לסיפור? כי לא הבנתי כלום
אבל סיפור יפה לפי מה שהבנתי

04/06/2014 14:34

מאוד יפה ! תמשיכי

04/06/2014 16:34

תמשיכיי

04/06/2014 21:33

המשכתי

05/06/2014 19:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך