חח ממש תודה ואני ישמח שתגיבו ותספרו לי מה אתם חושבים אוהבת ❤️

סיפורי ערסים לורן ורוי פרק 4

05/06/2014 930 צפיות תגובה אחת
חח ממש תודה ואני ישמח שתגיבו ותספרו לי מה אתם חושבים אוהבת ❤️

היא לא קמה אחרי חצי שעה ששפכנו עליה מים. ״כוסעמק חבל שאמא לא פה״ באמת חבל היא תמיד יודעת מה עושים במצבים כאלה. ״אף פעם אל תגיד אתזה שמעת?? יא דביל מה נכנסת לפה?״ האח המטומטם שלי, איך הוא יותר גדול ממני וכזה מטומטם אה? ״סתום תפה הכל קרה בגללך מה עשית לה בכלל?״ בחיים לא חשבתי שאני ידאג לזונה הזאת כל כך והיא. היא באמת זונה ״כלום סתם דיברנו״ הוא אמר ורציתי להתפקע ״חח ברור״ ״מה מצחיק יא מטומטם?״ הוא באמת שואל מה מצחיק. ״היא לא סתם בלי חזייה או חולצה או מכנס״ ואז נזכרתי בזה והרגשתי איך הזקפה של שנינו מקבלת גבהים אחרים. ״ושנינו יודעים שאתה בנאדם של מעשים ופחות של דיבורים״ המשכתי. הוא שתק והתיישב לידה ואמר בשקט. ״עשינו אתזה בלי כלום״ הוא לחש ״אני יודע אפילו אני עשיתי בלי בגדים״ חח משו עובר עליו. ״לא עשינו את זה בלי אמצעי מניעה״ פאק ״וזה בתקופה של ה…״ פתאום נהייתי מומחה לזה ״לא הזונה הזאת לא יודעת״ רציתי להעיר לו על הזונה אבל מה שנכון נכון. ״זה עדיין לא סדיר אצלי״ חח הוא חיכה אותה ״בוא נלך לבית חולים״ אמרתי ״מה לא ימטומטם״ מה ניראה לו ״בוא זה מסוכן!״ הוא לא מבין הדביל ״אוף תעזור לי אז״ והוא הלך להרים אותה ״חולצה?״ הזכרתי לו ״מה?״ הוא ניראה מבולבל. ״אה זין״ לא רציני שהוא מטומטם. התקרבתי אליה ושמתי לה חולצה. ״אח קטן באמת ישלך קטן…״ ״מטומטם״ אמרתי ונתתי לו בוקס ״כוסעמק קטן אבל חזק״.
****
נקודת מבט של בן:
״נו איפה הבית חולים הזה אינעל אבוק?״ כבר שעה נוסעים ״עוד דקה יא קוקסינל דקה!״ מה הוא מתעצבן….
״החניון זה פה ימינה״ פניתי, פאק יש שומר. ״דא?״ הוא אמר בקול רוסי כזה. ״אנחנו מקפיצים למישהו משהו ומיד חוזרים״ עובד? ״בסדר בסדר לכו לקומה שניים״ ברור שעובד! איך אני אוהב רוסים כל כך מצחיק המבטא שלהם.
*****
״נו רופא מה קרה לה?״ רוי שאל ״אתם לא ניראים לי ההורים שלה״ רופא מתחכם המורה הזה ״אנחנו כל מה שיש לה עכשיו״ אמרתי כמו בסרטים ורוי בא להתפוצץ מצחוק. ״תיראו נפגע לה חלק במוח״ ״מה?״ רוי צעק. ״כן, אנחנו לקחנו אותה לניתוח אבל ישנו חשש לעיבוד חלק מהזיכרון״ ״מה?״ עכשיו אני צעקתי ״אבל איך זה היתה כולה מכה קטנה, לא שמעו ת׳בום בכלל!״ צעקתי עליו איזה יבש המורה הזה באמא ״תקשיבו אם תמשיכו לצעוק אני יאלץ להפסיק״ שתקנו ״אני מזכיר שיש לה עבר של זעזועי מוח, כל מכה קטנה יכולה להזיק מאוד״ מה ממתי יש לזונה זעזועי מוח ״ועכשיו אני יאלץ לחזור לחדר ההתאוששות אני מציע לכם להסתובב יש קפיטריה נחמדה קומה מתחתינו״ היבש אמר. ואני ורון מיד הלכנו משם.
נקודת מבט רון: אוף אם אמא הייתה פה היא בטוח הייתה מצילה אותה איכשהו ולא כמו הרופא המטומטם הזה, חבל שהיא בחול עם אבא אבל האמת שמגיע להם. למרות שבכל זאת הם נסעו להרבה זמן, כבר שבוע ומשו הם ״אחח״ נתקלתי במשהו או יותר נכון מישהי ״אמא??״ צעקתי ״שקט״ היא לחשה לי בעצבנות. ״את לא אמורה להיות בחול??״ ״כע אבל חזרתי״ אז למה את לא בבית???״ ״למה אתה בבית חולים??״ צרחתי עליה


תגובות (1)

נשמע ממש טוב אבל קצת קשה להבין מתי כל אחד מדבר… אבל בסכ"ה אהבתי

05/06/2014 20:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך