ממש ממש השקעתי. אז אם אתם רוצים עוד פרק פליז תכתבו לתגובות ופליז תכתבו הערות תגובות וכאלה תודה❤️ נסיכים

סיפורי ערסים: לורן ורוי פרק 1

03/06/2014 892 צפיות אין תגובות
ממש ממש השקעתי. אז אם אתם רוצים עוד פרק פליז תכתבו לתגובות ופליז תכתבו הערות תגובות וכאלה תודה❤️ נסיכים

״דנההה״ צעקתי לה ״שנייה!״ תמיד לוקח לה שעתיים.
אחרי רבע שעה היא נזכרה…. ״טוב אבל תעצום עיניים״ היא תמיד אומרת לי אתזה לפני שהיא יוצאת ואני כמו טמבל עושה אתזה… ״תפתח״ איך היא תמיד לוחשת אתזה בכזה סקסיות… ~פתחתי~ ״איך?״ היא התקרבה אליי… היא כזאת כוסית שאתם מתים. ״נו?״ היא נתנה לי נשיקה ואני השכבתי אותה על המיטה. אחרי שנישקתי אותה בכל חלק שהיא לא הסתירה עם השמלה הזאת, והיא לא הסתירה הרבה היא אמרה ״אנחנו נאחר בסוף״ ואני התעצבנתי איך היא כל פעם עוצרת אותי שאני נהנה.
יצאנו מהדלת מחובקים ודילן ושני חיכו לנו במכונית של שני. ״בואו כבר נסיכים!״ היא צרחה תוך כדי שהיא מזיזה את היידים של דילן מהחזה שלה בכמה שיותר טבעיות. דנה צעקה לה ממי ומשכה אותי אליהם.
״מה קורה אחי״ דילן אמר לי עם חיבוק כזה ומיד פינה מקום לדנה ״כוסית שלי״ ותוך כדי החיבטק ניסה לראות תמחשוף שלה מקרוב ״חיימשלי״ היא אמרה ואני ננתי לו בעיטה שיתחיל להירגע.
הגענו למועדון וארבעתינו רצנו לבר. אחרי כמה (הרבה) כוסות אני ודנה הלכנו לשירותים וכן היה שם כיף מאודדד כיף.
ב4 חזרנו הביתה שלי שנינו ממוסטלים מהתחת ומאז אני כבר לא זוכר יותר מדי כי החלק השני שאני זוכר זה את דנה ואחי בשירותים וגם זה לא היה לי יותר מדי נחמד…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך