Lili01
טוב, אז החלטתי לאזור אומץ ולנסות את מזלי בכתיבת סיפורי ערסים. אם יש לכן ביקורות בונות אני אשמח לקבל כי זו הפעם הראשונה שאני כותבת סיפורי ערסים ואני רוצה להשתפר. אני אעלה עוד פרק שבו אציג את שאר הדמויות שיהיו בסיפור, אני רק רוצה לדעת מה דעתכן ואם כדאי לי להמשיך אותו...

סיפורי ערסים- מאי&מתן הקדמה:

Lili01 14/09/2014 913 צפיות 5 תגובות
טוב, אז החלטתי לאזור אומץ ולנסות את מזלי בכתיבת סיפורי ערסים. אם יש לכן ביקורות בונות אני אשמח לקבל כי זו הפעם הראשונה שאני כותבת סיפורי ערסים ואני רוצה להשתפר. אני אעלה עוד פרק שבו אציג את שאר הדמויות שיהיו בסיפור, אני רק רוצה לדעת מה דעתכן ואם כדאי לי להמשיך אותו...

תמיד הייתי ילדה חברותית, תמיד חברות ובנים סבבו סביבי, הייתי ׳מקובלת׳ אם אפשר לקרוא לזה כך. אני מהתלמידות שיושבות בכיתה ולומדות ובשעות הערב יוצאות למועדונים עם חברים.
אף פעם לא שתיתי או עישנתי, אני לא מסוג הבנות שנתונות תחת לחץ חברתי, אני עומדת על שלי, אף אחד לא יוכל לגרום לי לעשות משהו שאיני רוצה לעשות.
לפני כשש שנים גילו לי את מחלת הסרטן, נלחמתי בה, נלחמתי בה חזק. עברתי המון, בדיקות דם כל יום, כימותרפיה, ימים ולילות בבית החולים, הקרנות, תרופות וכאבים.
אבל הצלחתי, הצלחתי להתגבר עליה ושרדתי. כולם אמרו שיהיה לי קשה להתגבר עליה אבל הפתעתי את כולם, לא רציתי לוותר על החיים.
כיום, אני חזקה, בריאה ושמחה. שיערי החום גדל ונהיה לשיער ארוך כמו שהיה לי לפני.
בשהותי בבית החולים הכרתי ילדה ששכבה במיטה שעל ידי, היא הייתה חולה גם. התחלנו לדבר, לצחוק ולהכיר ועכשיו אנחנו החברות הכי טובות. אף אחד לא יודע שחליתי במחלה הארורה הזו שהייתי קטנה רק דנה, החברה הכי טובה שלי ידעה.
אני לא רוצה גם לספר, אני שונאת את המבטים המרחמים והצביעות.
בסוף החופש הגדול, שזה בעוד שבועיים אני אתחיל את כיתה י׳א.
ההתרגשות בשיאה, כיתה חדשה, מורה חדשה והתחלה חדשה. כל החופש הייתי בארצות הברית אצל משפחתי כך שאני מתרגשת לראות גם את החברים שלא ראיתי המון זמן.


תגובות (5)

דווקא ציפיתי ממך למשהו אחר.
אני הייתי מורידה את החלק של מאי ומתן. זה צפוי.
וגם את החלק שהיא מספרת על עצמה.
ומשם הכל סבב. בנתיים.

14/09/2014 20:49

    הורדתי את הקטעים האלו, תודה.

    14/09/2014 20:52

    אני עם שנהבה

    15/09/2014 11:11

את כותבת מהמם!!!תמשיכי<3

14/09/2014 20:54

ממש אהבתי תמשיכי

14/09/2014 21:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך