סיפורי ערסים מאי ודניאל הקדמה

love_love_love 28/12/2013 4726 צפיות 2 תגובות

מאי דהן- בת 16 וחצי, מתל אביב ,שיער חום ארוך עד התחת, עיניים דבש, ושפתיים אדומות לא קטנות מידי ולא עבות מידי אך בולטות. גמדה, אוהבת בגדים ונעליים, אוהבת לשיר ולרקוד, לא רואה אף אחד בעיינים, עושה מה שבראש שלה ,לא נותנת לאנשים להשפיל אותה, תמיד עם חיוך על הפנים צוחקת מהכול, משוגעת שונאת חצי בית ספר כי הם צבועים שקרנים ,היא קנאית , פראנוידית, טיפה היסטרית אבל מתכחשת לזה. ההורים שלה בחול שנה, ויש לה אח שנשאר לשמור עליה אביחי. החברה הכי טובה שלה מור.

אביחי דהן – בן 17 ערס שותה ,מקלל, מתייחס לבנות כמו כל ערס. יש לו שיער בלונדיני, עיינים חומות, גבוהה,שזוף חבר הכי טוב שלו דניאל, גר בהרצליה, ובתחילת שנה יעבור לתל אביב לבית ספר של אביחי.

מור- גרה בתל אביב , בת 16 ,שיער בלונדיני לא ארוך ולא קצר וגלי.החברה הכי טובה של מאי, תמיד הולכת אחרי השגעונות של מאי, רוקדת שרה.

דניאל כהן- גר בהרצליה ,עובר לתל אביב,חבר הכי טוב של אביחי , גבווה ,עיינים דבש,שיער מבולגן,שזוף. ערס,מקלל, ושותה במסיבות מתייחס לבנות כמו צעצוע ,חי בסרט , ביטחון עצמי גבוהה מידי, שונא היסטריות. כול הבנות מסתכלות עליו. אבא שלו בגד באמא שלו ומאז הוא שונא אותו יש לו אחות בת 14 לירון .היא ואמא שלו הם שתי הנשים שבחיים הוא לא יפגע בהן.


תגובות (2)

תתחילי!!

28/12/2013 05:17

תתחילי חחח

28/12/2013 05:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך