סיפורי ערסים מאי ודניאל פרק 1

love_love_love 28/12/2013 5438 צפיות תגובה אחת

פרק 1:
נקודת מבט מאי
קמתי בשעה 5 בבוקר משועממת רצח, לא הצלחתי לחזור לישון החלטתי לשים בתיק את הבגדים של מחר לבית ספר,הנעליים ,האיפור, והלכתי למור .. נכנסתי דרך החלון של החדר כי היא ישנה .
קמתי בשעה שש בבוקר ומור לא קמה עדיין, שמתי שירים על גבוהה ,ורקדתי לה בחדר, קפצתי על המיטה עד שהיא קמה.
"מה את עושה כאן רוקדת לי על המיטה חולת נפש" מור אמרה לי
"את מאוהבת בחולת נפש היפה הזאת שלך" עניתי לה עם חייוך ענק וצחוק מתגלגל.
התלבשנו ליום הראשון לבית ספר לבשתי גינס קרעים בגזרה גבוהה ,חולצת בית ספר לבנה ונעלי טמברלנד חומות ,התאפרתי במסקרה ,סומק ואודם אדום אבל לא חזק מידי. מור שמה כמוני רק נעלי אולסטאר.
הגענו לבית ספר ובדרך אני שרתי ורקדתי לה ,קיצור שגעתי אותה .מור נכנסה לכיתה אני הלכתי לשתות ונכנסתי לכיתה באיחור… ואז התחילו החפירות של המורה..
המורה :"כאן גברת מאי למה איחרת?"
אני":למה איחרתי ..אוקי למה איחרתי.. מה שקרה .. זה ש.. אממ.. אה הנעליים.. נפתחו לי השרוכים נפלתי את לא תאמיני.. אסון" ברור שהמצאתי אחרת היא הייתה חופרת. פתאום נשמע קול ומישהי אמרה "לי נראה שמאי משקרת" ומי זו הייתה? נטלי! כמה שאני שונאת אותה."ולי נראה שאת רוצה מכות" עניתי לה בצרחה והמורה כמו תמיד האשימה אותי..
אני:"תמיד אני אשמה נכון מה את מפלה תלמידים?"
המורה :"אני לא ירשה לך לד)בר אליי ככה תצאי מהכיתה"
אני:"אין בעיה..מעולה אפילו ביווש"
ישבתי בחוץ וחיכתי להפסקה, השתעממתי ונזכרתי שהכסף שלי אצל אח שלי עליתי לשכבה למעלה וחיכתי בספסלים היה צלצול להפסקה הכיתה שלו יצאה והוא לא היה שם ,שאלתי מישהו מהכיתה שלו אם הוא יודע איפה אביחי והוא ענה לי שבחדר המנהל, הלכתי לשם והמזכירה לא נתנה לי להיכנס אבל נכנסתי ו..


תגובות (1)

תמשיכיי עכשיו!!! ♥♥♥♥

28/12/2013 05:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך