סיפורי ערסים מאי ודניאל פרק 16

love_love_love 01/01/2014 3509 צפיות 3 תגובות

פרק 16:
הוא תפס לי ביד ונישק אותי
דניאל:"תודה גמדה"
מאי:"זה שעזרתי לך לא אומר שאני אוהבת אותך או שאני רוצה אותך"
דניאל:"תמיד את חייבת להרוס עם ההיסטירה שלך"
מאי:"ואייי אתה ילד מעצבן, אני עזרתי לך ..לא יודעת כי היית עצבני, אבל לא יותר מזה ביי"

נקודת מבט דניאל
הילדה הזו היא סטלה רצינית.. ואני כמו מפגר מתעסק איתה. יאלה שעממה אותי המפגרת הזו .

נקודת מבט מאי
אביחי עשה מסיבה בבית של ערסים, לא היה לי כוח להיות שם אז הלכתי לישון אצל מור.קמנו בבוקר, וקיבלנו הודעה משובל חברה שלי(אחות של רון):"היום בצהריים מסיבת ברכה אצלי" ברור שאני ומור הולכות!!
התארגנתי לבית ספר לבשתי טייץ שחור, חולצת בית ספר לבנה , נעלי אולסטר שחורות, ויצאנו לבית ספר. לי ולמור היה שעה ראשונה שעה חופשית אז הלכנו לאולם ריקודים, הוא היה ריק אז רקדנו שם .

נקודת מבט רון
היה לנו שעה ראשוונה שיעור היסטוריה, אבל במקום הכניסו לנו את המורה לריקוד להחליף.. חבל שאין שעה חופשית.
המורה לריקוד שלחה אותי לאולם ריקודים להביא משם את התיק שלה שהיא שכחה, הלכתי לשם, פתחתי את הדלת, וראיתי את מאי רוקדת שם… היא כל כך יפה.. רציתי ללכת לנשק אותה אבל אחרי מה שהיא עשתה לי אם דניאל אין מצב.
היא ראתה אותי, רצה אלי, ומשכה אותי פנימה
מאי:"תקשיב סליחה באמת סליחה הדפוק הזה הפיל אותי עליו באמת"
רון:"תגידי את חושבת שאני מפגר?"
הסתובבתי והלכתי היא משכה אותי אליה ונישקה אותי לא יודע למה פתאום האמנתי לה .
סיימנו להתנשק ישבתי שם על הכיסא היא ישבה אליי צחקנו, והתנשקנו

נקודת מבט דניאל
הייתי אם איזה כוסית אחת אבל כל מקום בשכבה היה מלא לא היה לי מקום להיות איתה לבד. היא אמרה לי "בוא איתי יש לי מקום שלא יפריעו לנו" הלכנו עד למתחם ספורט בבית ספר ונכנסו ל..


תגובות (3)

את ממשיכה עכשיו ומהר זה ממש ממש מוווווווושלם<3

01/01/2014 08:51

נכון ממש באלך להמשיך עכשיו?!!!!!!!!!!!!!! יופי אז תמשיכייייייייייייייי

01/01/2014 09:07

תמשיכי

01/01/2014 09:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך