סיפורי ערסים מאי ודניאל פרק 2

love_love_love 28/12/2013 4256 צפיות 3 תגובות

פרק 2:
המזכירה לא נתנה לי להכנס אבל נכנסתי והיה שם שתי ילדים אח של ועוד מישהו.. הילד קשר שרוכים ואני פשוט הלכתי לכייון אביחי, וכמו סתומה נפלתי על הילד הזה שהיד שלי על הכתף שלו כדי לא ליפול. הסתכלתי לו בעיניים ולא יודעת מה קרה לי הרגשתי משהו שבחיים לא הרגשתי, מין דפיקות לב, פרפרים חשבתי שהוא ילד מדהים עד ש.. הוא הרים אותי תפס אותי ואמר לי "מה כוסית כמוך מחפשת במשרד של המנהל" הבנתי שהוא עוד ערס מפגר שדורש כאפה כדי שיתעורר על החיים שלו. נצמדתי אליו הוא חשב שאני באה לנשק אותו ואמרתי..
אני:"הכוסית הזאת באה לאח שלה זה שמטר לידך והיא שונאת ערסים כמוך"
אביחי:"שמעת יטמבל אחות שלי אל תתעסק איתה"
מסתבר בסוף שהילד הזה הוא החבר הכי טוב של אביחי, וקוראים לו דניאל מהרצליה.

נקודת מבט דניאל
נכנסה למשרד של המנהל מישהיי כוסית רצח, מתגרה כזאת, קיצר היסטרית לא סובל אותן. למזלי היא אחות של אביחי עוד סיבה למה לא להתחיל איתה, אבל תכלס באלי לעשות אותה רצח.

נקודת מבט מאי
קמתי בבוקר מרעשים של פעמון "אביחיי תפתח" צרחתי לו
אביחי:"נו אני לא יכול אני מתקלח לכי פתחי את"
מאי:"ואיי מעצבן אחד אל תדאג אני יפתח אבל אם אני קמה כי זה אחד החברים שלך אתה מת"
הלכתי לדלת ומי זה היה ? דניאל ואיי הוא כזה חתייך … פתחתי לו את הדלת וצעקתי לאביחי שהיה במקלחת "אני יהרוג אותך קמתי בשיביל חבר שלך ועוד הערס הזה "
אביחי :"נו סתמי יטמבלית"
דניאל:"מה את משחקת אותה תראי איך את מתלהבת ממני יגמדה"
מאי:"נכוןן ואיי מרוב שאני מתלהבת ממך אני סוגדת לך ועוד שנייה אני יבקש חתימה"
היה לו פרצוץ מיובש לדפוק המושלם הזה. ותוך כדי שאנחנו מדברים הוא נכנס בשיא חוצפתו שוכב על הספה ורואה טלוויזיה
דניאל :"חחחח יאלה לכי תכיני לי לשתות משהו"


תגובות (3)

תמשיכיייייייייי עכשיווו פליז ♥

28/12/2013 06:03

תמשיכי

28/12/2013 06:12

חחחחחחחח תמשיכייייי
אבל אני מציעה לך לכתוב ככה
״נכון , מרוב שאני מתלהבת ממך אני סוגדת לך ועוד שנייה מבקשת חתימה״ אמרתי בציניות
היה לו פרצוץ מיובש לדפוק המושלם הזה. ותוך כדי שאנחנו מדברים הוא נכנס בשיא חוצפתו , שוכב על הספה ורואה טלוויזיה
"חחחח יאלה לכי תכיני לי לשתות משהו" הוא אמר וצחק.
חוץ מיזה זה מושלםםםםם תמשייייייכייייי

28/12/2013 06:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך