סיפורי ערסים מאי ודניאל פרק 6

love_love_love 28/12/2013 3820 צפיות 8 תגובות

פרק 6:
משכתי אותה מהיד ,היא צחקה ואמרה "דניאל חשבתי שאתה בקטע של בנים"
סעמק כמה עצבים היא מביאה לי. המורה אמרה לנו "מאי את אל תתחצפי, ודניאל אין לך אישור לעשות דבר כזה תצא מהכיתה בבקשה"
דניאל:"מענין לי תזין, ואת מאי בואי"
יצאנו לבחוץ הצמדתי אותה לקיר והיא צוחקת עליי
דניאל:"ימטומטמת מה את צוחקת ומה עשית יבת של ז.."
היא סתמה לי את הפה,
סובבה אותי אל הקיר
מאי:"תקשיב טוב עד כאן, בת זונה באת להגיד לי, חי בסרט אף אחד לא מדבר אליי ככה, מי אתה חושב שאתה?"
דניאל:"מי את חושבת שאת, מה את מעלה את ההקלטה הזו, מאיפה היא בכלל, זה לא אני"
חשבתי שנייה ופתאום הכל התחבר לי, היא שינתה את הדוח, היא הקליטה וערכה
דניאל:"הבנתי זה את עשית הכול ימטומטמת כוסס אמקק נשבע שאני יהרוג אותךך ילדה מפגרת"
מאי:"אמרתי לך לא לעצבן אותי או לא ?"
היינו קרובים אחד לשני והסתכלנו אחד לשני בעיניים ובשפתיים, איך רציתי לנשק אותה וגם הרגשתי משהו כזה מוזר משהו שלא קורה אם כל בת, היא שונה כזו היא לא כמו כולן, אבל לא נורא בטח זה יעבור. פתאום המנהל בא וקרא לשתינו למשרד.

נקודת מבט מאי
היינו כל כך קרובים אחד לשני, אמא מה עובר אליי שאני לידו, שאני רואה אותו, אוף ודווקא הוא צבוע, ערס מפגר, שעף על עצמו, אני שונאת אותו! אני אוהבת אותוו! קיצור מפוצלת. המנהל קרא לנו למשרד שלו ובדרך אנחנו מקללים אחד את השנייה: "מפגר" "טיפשה" "אידיוט" "מטומטמת" נשבעת שפשוט באלי לדפוק לו כאפה, ומצד שני נשיקה שתגרום לו לשכוח את כל הזונות האלו מסביב. ישבנו אצל המנהל והתחילו החפירות.
המנהל:"כן גברת מאי מה זה אמור להביע?"
מאי:"מה?מי? ההומו לידי?"
דניאל:"נו סתמי תפה יטמבלת"
המנהל:"טוב שקט את לכי למשרד הרכזת שכבה שלך תחכי לה היא תתן לך כבר עונש, ואתה..


תגובות (8)

0ם0

29/12/2013 00:21

תמשיכי! (קוראת חדשה)

29/12/2013 03:06

המשךךך עכשיווווו

29/12/2013 04:51

תמשיכי

29/12/2013 05:22

תמשיכיייייי עכשיוווווווווווו ♥

29/12/2013 06:06

חחחחחחח תמשיכי

29/12/2013 06:26

אים את לא ממשיכה אני לא יודעת מה אני אעשה לך מבינה?

29/12/2013 06:55

עכשיווווווווווווו

29/12/2013 07:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך