סיפורי ערסים מאי ודניאל פרק 7

love_love_love 29/12/2013 3818 צפיות 8 תגובות

פרק 7:
תתן לך כבר עונש ואתה משוחרר.
מאי:"אה יופי הוא לא מקבל עונש למרות איך שהוא מדבר אליי בית ספר של צבועים !!"
בית ספר מפגר . הלכתי לרכזת שכבה, פתחתי את הדלת, ואמרתי "טוב מה העונש שלי"
אבל הרכזת לא הייתה שם, רק תלמיד מהשכבה שלי שעשה מבחן, רון- גבוהה ,מצחיק, עיינים כחולות, שפתיים מושלמות,חנון אבל לא אכפת לי כי הוא לא שם על אף אחד ,לא אכפת לו מה אומרים עליו ,הוא לא מתייחס אל עצמו כאל חנון, הוא חמוד רצח, כל שיחה שלנו אני צוחקת.ישבתי שם וחיכתי לרכזת, אחרי כמה דקות רון אמר לי "נו מאי דהן החולת נפש מה עשית עכשיו?"
מאי:"כלום סך הכל הקלטה במיקרופון של בית ספר"
רון:"כן ממש כלום לא דבר רע בכלל חח יגמדה"
מאי:"חחחח ואי שתוק מה אתה עושה כאן? "
רון:"משלים מבחן שסיימתי לפני 20 דקות ואין לי כוח לקום לכיתה"
מאי:"חחח ואני השרוטה"
אחרי כמה דקות הרכזת נכנסה
מאי:"נו המנהל הלשין כבר"
רכזת:"דיווח לא הלשין"
מאי:"כן צודקת איזה טעות יצא לי מהפה, אולי תענישו אותי פעמים עכשיו"
רכזת:"טוב בואי נקטע את זה פה ונחזור לעונש שלך"
מאי:"בטח נקטע כי אני צודקת, טוב יאלה מה העונש, בואי נגמור עם זה"
רכזת:"אנחנו נצמיד לך תלמיד שיהיה איתך שבוע, וישמור שלא תעשי בעיות, אולי תשכלי ממנו"
הדבר הכי מפגר ששמעתי בחיים!! אחרי כמה שניות רון אמר "אני יכול"
רכזת:" באמת?אין בעיה בכלל תודה רבה על ההתנדבות"
שמחתי שזה הוא ולא מישהו אחר.

נקודת מבט דניאל:
הלכתי לשמוע מאחורי הדלת של הרכזת את השיחה שלהן, ושמעתי בנתיים את רון החנון המפגר הזה, ומאי צוחקים, מדברים, רציתי לבעוט בו לא שאני מקנא או משהו.הרכזת נכנסה לחדר ,ובסוף השיחה שמעתי שהם הגיעו להחלטה, שהחנון הזה יהיה צמוד למאי כול השבוע. אחרי כמה דקות נכנסתי לחדר כדי..


תגובות (8)

תמשיכי עכשיו פליזזזזזזז אני עוד שנייה מתה

29/12/2013 08:00

תמשיכי

29/12/2013 08:07

נוווווווווווווו אני לא אחכה כל היום יש לי עוד דברים לעשות כמו לקרוא את הסיפור מהתלה כי משעמם לי

29/12/2013 08:35

*מהתחלה

29/12/2013 08:35

עכשיווווו המשך

29/12/2013 09:49

המשך!!!!!!

29/12/2013 10:45

מהמםם ! אבל אל תעשי את זה קצר :(
חח אני מתה על זה !

29/12/2013 11:34

hilashaboo כל הפרקים רשומים לי כבר בטלפון כבר ואני לא יכולה לשנות או להוסיף כי כל הסיפור. יתבלבל לי בגלל זה אני מנסה לעלות לפחות 3 פרקים ביום

29/12/2013 12:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך