תגובות ממשיכה ♥

סיפורי ערסים, נתנאל ותהל פרק 32

02/05/2014 3052 צפיות 8 תגובות
תגובות ממשיכה ♥

כשהגענו כל העיניים היו מופנות אליי.
_____________________________
פרק 32:
"שלום ליפה שלי " אמר לירז
"שלום לחיימשלי" אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי.
"הלכתי ללידור.. " מלמלה גאיה בעצבים טיפה ממה שאני עושה והלכה.
רקדנו צמוד אבל אחרי כמה זמן הוא היה צריך ללכת לעשן אז הוא הלך ואני נשארתי לבד איזה אחד חתיך ברמות נצמד אליי וזרמתי. היום אני משתחררת … שוכחת לגמרי מנתנאל הבן זונה הזה. הוא שבר לי תלב אבל הפך אותו ללב אבן… הוא לא יזהה אותי יותר… אין יותר תהל הישנה!!
___________________________________
מאור אלקיים- אהלן כפרה, אני מאור. אני לומד בתנתניה וגם גר פה.
אני סטוציונר, אף פעם לא התאהבתי… אני כל היום מזיין וזורק. אני ברור גן מעשן ושותה.
קיצר, כפרה עליי אני מושלם בן 17 כיתה י"א עגיל בלשון ובאוזן. מארינס בשיער ואני גבוה.
__________________________________
הזה שנצמד אליי משך אותי לבחוץ כדי שנשמע אחד תשני.
"שלום נשמה אני מאור " הוא אמר
" תהל " אמרתי ביובש, למרות שאני משתנה זה לא אומר שאניהולכת לשכב עם כל אחד.
"תהל נשמה בחיים לא ראיתי אותך חיימשלי " הוא אמר
"כן גמאני , אני גרה בנתניה וזה " אמרתי
"יפה שלי גם אני איזה בצפר ?" הוא שאל
"תיכון נתניה (בדוי) אתה ? "
"בית ספר עירוני על שם רוטשילד (בדוי)" הוא ענה
"אז? מאור אמרת ? " שאלתי אותו
"כן כפרה " הוא אמר ובחן את גופי
"סתובבי שניה סתובבי" הוא אמר וסובב אותי, צחקתי. כן אני הרגשתי זונה רצח אבל הכל בגלל נתי הבן אלף.
"מה עם מספר ? " הוא הוסיף לדבריו
"050*******" אמרתי
"שמעי עם גוף כמו שלך אני חייב להתקשר " הוא אמר, קרץ ובא לתת לי נשיקה בפה אבל הזזתי תראש והוא נישק אותי בלחי.
"תהל ? " שמעתי מאחורי קול מוכר .. זה נתי הבן אלף
"מכירים? " שאלתי
"תהל זו את ? " הוא שאל והסתובבתי
"מכירים? " שאלתי יותר חזק
"קיצר אם באלך להכיר אני פנויה " אמרתי והלכתי לבפנים
הלכתי לבר ושתיתי, עוד כוסית ועוד אחת וככה יצא כבר שתיים, בזמנתי שלישית והברמן נתן לי אבל אז נתי הבן זונה הוציא לי אותה מהיד ושתה אותה
"אה מאמי מה נראשלך שאתה עושה ? " שאלתי
"אני לא רוצה שתשתי" הוא אמר וחיוך מתגרה בפניו
"זדיין דפוק " אמרתי
"תהל מזה הבגדים האלה ? " הוא שאל
"נשמה אני לא מכירה אותך אז זדיין מפה ביייי " אמרתי והלכתי משאירה אותו המום.
במסיבה רקדתי צמוד צמוד עם בנים שאני לא מכירה, התנשקתי עם כמה ואז בא מישהו משך אותי הצידה איפה שהיה קצת אפשר לשמוע
"מנראלך שאת עושה?! למה אני צריך לשמוע מגאיה אתזה ??" צעק עליי אביאל (בן דוד שלי)
"עזוב אותי נשמה " אמרתי וניסיתי ללכת ממנו אבל הוא משך אותי בחזרה אליו
"תהל מאמי אל תלכי לי באמצע הדברים .. מזה הבגדים האלה ?! נראת כמו זונה " הוא אמר
"אללה ילד זדיין מפה " אמרתי ובאתי ללכת אבל הוא היה יותר חזק ומשך אותי אליןו בכוח
"תהל איך את מדברת אליי ? יאללה לכי לכי גם כן את " הוא אמר והלך
המשכתי לרקוד צמוד לבנים ולהתנשק עם כמה. חזרתי הביתה והלכתי לישון כולי מותשת.
התעוררתי בבוקר מרעשים שבאו מבחוץ, הלכתי למרפסת וראיתי שלמטה בבריכה יש את אביאלידור ועוד כמה ערסים שאחד מהם זה נתנאל.
"שתקו אני מנסה לישון " צעקתי
הם הסתכלו למעלה וראיתי שאחד מהם זה הזה שפגשתי אתמול ?! כאילו וודאפק ? צירוף מקרים יותר מדי מוזר אבל בסדר ננצל אתזה.
"כפרה תעלי על בגד ים ובואי אני מתכנן לנו אחלה של דברים " אמר הילד ניראלי מאור לא ?
הלכתי לישון, לשעה בערך ואז התעוררתי סופית, עשיתי ארגוני בוקר , שמתי על עצמי בגד ים ושמלת חוץ שקופה וירדתי למטה לבריכה , נשכבתי להשתזף.
הזה מאתמול בא לידי "לא אמרת לי שאת טחונה " הוא אמר וקרץ
"מה אתה עושה פה באמת ? " שאלתי
"סתם הכרתי תאחים שלך ? אתמול וזה " הוא אמר
"אח ובן דוד חיימשלי " אמרתי
הורדתי תשמלת חוף נשארתי בבגד ים, נשכבתי על המיטת שיזוף ושמתי שמן, כל הגוף שלי זהר יואואואואואו משהו נדיר אש.
"אז חיימשלי באלך למרוח עליי עוד שמן ?" שאלתי וחייכתי חיוך שובב.
משום מקום צץ פתאום אביאל "בואי " הוא אמר ומשך אותי אחריו.
"כמה דברים.. נתחיל מהטוב עמיתי תגור פה בינתיים (עמית היא אחותו הקטנה של ל אביאל היא בת 15 והיא מהממת)"
"יואווו עמיתוששש איך אני מתגעגעת אליה כפרה עליהההה" אמרתי בחיוך
"ועכשיו נעבור ליותר רעים …. שמעי ניסיתי ללהתעלם ממה שהיה אתמול במעדון אבל אפילו בבית את ממשיכה ?!" הוא שאל עצבני.
"שמע עזוב אותי נמאס לי ממך כבר אז שחרר נשמה שחרר" אמרתי
"בספר תורה אם תדברי אליי ככה עוד לא תסיימי טוב" הוא אמר , ידעתי שהוא רציני.
"נשמה אל תשגע אותי " אמרתי
"טוב כפרה נמאס לי " הוא אמר ומשך אותי לחדר העיף אותי על המיטה וירד למטה. חיכיתי בחדר כמה זמן לתת לא להרגע ואז ירדתי למטה שוב.
גם גאיה הייתה למטהכנראה באה ללידור… אבללל גם ליבי הייתה למטה ביחד עם נתי. הם נראו מאושרים… איך הוא עד כדי כך בן זונה?! הוא איתה בבית שלי !! בבית שלי !! כלכך לא אכפת לו ממני? איכ שונאת אותו.
באתי למאור ופשוט נישקתי אותו, מזה נישקתי אותו? פשוט בלעתי לו את השפתיים מרוב שזו הייתה נשיקה סוערת.. הוא זרם ואז כשהתנתקנו הוא חייך ונישק אותי הוא הפעם.
אולי הוא ישכיח לי את נתי. כן זה בגללו הוא הפך את הלב שלי לאבן שאני לא חושבת מה אני עושה ולא אכפת לי מאחרים.
"אני לא סטוץ חיים" אמרתי לו שיהיה לו ברור.
"לא חשבתי אחרת נשמה " הוא אמר ונישק אותי

-מנקודת המבט של נתנאל-

אני וליבי היינו בבריכה בבית של אביאל לידור ותהל.
אני אוהב את תהל אבל אני מרגיש משהו לליבי אז לא יודע למה הראש אומר לי ללכת עם ליבי אבל הלב אומר עם תהל. אני בוחר לקשיב לראש.
היינו למטה בבריכה , התנשקנו והיינו מאושרים. פתאום הגיע תהל, היא נראתה עצובה וזה כאב לי ואז פתאום בלי שוב אזהרה היא הלכה ונשיקה את ההוא מהמועדון נשיקה סוערת .. וואו אפילו אותי היא לא נישקה ככה.
"אני לא סטוץ חיים" שמעתי אותה אומרת… וואו היא השתנתה אחושרמוטה מאתמול. נהייתה זונה ומדברת כמו פרחה. זה בגללי? אם כן מאלוהים שאני בן זונה.
"לא חשבתי אחרת נשמה" אמר הזין מהמועדון ונישק אותה. שילכו יזדיינו שניהם איכככ.. לא לא לא רק המחשבסה עושה לי בחילה שיתרחק ממנה הבן שרמוטה אני אפוצץ אותו עוד שניה!!

-כעבור חודש-

חודש עבר, חודש היא עם הזין הזה. חודש אני עם ליבי… אני לא יגיד שאני סובל לראות אותם ביחד כי כל פעם שאני רואה אותם אני רוצה לפוצץ את הבן זונה מכות אחושלוקי אבל אני מתפאק ומנשק את ליבי, זה קצת משכיח לי אותם.

-מנקודת המבט של תהל-

עבר חודש מהיום בבריכה , כבר קר.. החורף התחיל וגם הגשמים. חודש אני עם מאור . הוא ערס רצח אבל אני אוהבת כאלה. חודש נתי הבן זונה עם ליבי המכוערת הזאת. חודש… אני חושבת שאני אפילו מתחילה לחבב את מאור.
"חיימשלי " אמר לי מאור- אנחנו אצלו
"מה אהובי ? " שאלתי .. אה אחרי שבועיים הפסקתי להתנהג כמו זונה , הבנתי שזה לא שווה את נתי הבן זונה שזה אפילו לא מזיז לו.
"אני אוהב אותך " הוא אמר ונישק אותי.
"גם אני " אמרתי אחרי הנשיקה
"חוסכת עליי מילים הוא כפרה ? " הוא שאל- אמר
"אני אוהבת אותך גם אהוביי " אמרתי ונשכבתי עליו תוך כדי נשיקה.
לא היה אף אחד בבית שלו. היינו לבד.. הינו בנשיקה סוערת.. הורדתי לו את החולצה , ואת המכנס , ככה הוא גם לי.. הוא עצר שניה " אני מוכנה " אמרתי ועשינו את מה שעשינו.
אחרי שסיימתי אני לא אגיד שלא נהנתי אבל כשהגעתי הביתה חשבתי לעצמי. אולי הלכתי רחוק מדי ? אולי עשיתי טעות ? אני אוהבת רק את נתנאל לא אותו אני מחבבת אותו אבל אי אפשר להשוות למה שאני מרגישה לנתי… אז טעיתי ? ועם המחשבות האלה נרדמתי.


תגובות (8)

תמשיכי

02/05/2014 14:10

אומייגד לאאאאאא !!!! נו דייי כבר נתנאל אתה מטומטם ברמות אחרות כאילו יואוווו בדרך כלל מקשיבים ללב לא לראש קיצקוץ תמשיכיי דחוףףף

02/05/2014 14:20

לאאאאאאאאאא היא לא שכבההה איתו תזהריי ממנייי אם תעשי הריון או משהו אני באה למאור ושוחטת אותו

02/05/2014 14:35

פאק לא נכון איך הוא עושה דברים כאלה אם הוא אוהב אותה שילחם עלייה איזה מין גבר הוא הא? עלק גבר אולי נמושה שמפחד לעשות דברים למען אנשים שהוא אוהב ואיבד אותם!!!!
ותהל את פאקינג מתנהגת כמו זונה אבל כפרות החלטה שלך!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/05/2014 16:09

לאאאא זה פשוט לא קרההה אין סיכוי שהיא שכבה איתווו היא הייתה צריכה לשכב אם נתי בפעם הראשונה שלהההה הה

02/05/2014 19:20

מהמם!! תמשיכיי

02/05/2014 19:26

נתנאל מטומטםםםם מגיע לו טיפש וליהי הפצועה הזאת איכס הוא לא מגיע לה

02/05/2014 19:31

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה לא פייר למה ? למה???????????????????????????????????????
אוף אוף אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני שונאת אותך נתנאל ועוד יותר את הליבי הזאת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייי דחוףףףףףףףףףף

02/05/2014 19:40
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך