אייך הסיפור ? להמשייך או להפסיק ?

סיפורי ערסים עמית ואוראל פרק 1

09/04/2014 3486 צפיות 2 תגובות
אייך הסיפור ? להמשייך או להפסיק ?

סיפורי ערסים עמית ואוראל פרק 1
'נווה קום כבר אנחנו מאחריים' צעקתי לו הוא לא ענה אז התחלתי לקפוץ עליו שהוא יקום . הוא התחיל לדגדג אותי שאני יקום מימנו והיה צלצול בדלת , 'חייםשלי אחותי היפה זה אוראל תפתחי לו תדלת אני יתחיל להתארגן ' נווה אמר לי .. טוב בסדר אמרתי לו וירדתי לבנתיים האוראל הזה עוד שניה שבר תדלת ככה שיצא שפתחתי לו הוא עף עלי . הסתכלתי עלו וראיתי תדבר הכי מושלם שיש , ואז הוא אמר לי 'נשמה תרגעי קחי מספר ותעמדי בתור את כמו כולם ' אוף הוא עוד ערס מפגר שחי בסרט חשבתי לעצמי הוא עלה לחדר של נווה וצעקתי לו ' אתה חי בסרט נשמה אני לא כמו הזונת אז תתחיל להרגיע '
הוא ירד להשתיק אותי בנשיקה ותפס אותי חזק ופתאום קלטתי את נווה בא וצעקתי 'אייה נווה הוא אונס אותי ' נווה רץ אלינו ואמר לו 'אחותי מחוץ לתחום יבן זונה ' ואוראל אמר לו שזאת אני וצחק ואחר כך עליתי לחדר ..
**
מנקודת מבט אוראל
ואי האחות הזאת של נווה משוגעת אבל היא כוסית איין דברים כאלה . אחרי שנפלתי עלייה אמרתי לה לקחת מספר ולעמוד בתור ועליתי לחדר של נווה , אחותו צעקה לי משהו לא הקשבתי לה באתי להדביק לה נשיקה שתשתוק כבר אבל בדיוק נווה בא והיא צעקה אונס אונס הוא מטריד אותי משהו כזה ואני כולי צוחק ..
נווה אמר לי 'אחותי זה מחוץ לתחום יבן זונה ' אבל תראו מילה של אוראל פרץ היא תהיה שלי בסוף ..


תגובות (2)

תמשיכייייייייייייייי

09/04/2014 09:17

תמשיכייי

09/04/2014 09:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך