פרק לפני אחרון!!! זה הזמן שכל מי שקורא יגיב! זה עוזר לי להחליט אם לעשות עונה שניה או לא

סיפורי ערסים! רוי ויולי פרק 33

06/06/2014 1571 צפיות 7 תגובות
פרק לפני אחרון!!! זה הזמן שכל מי שקורא יגיב! זה עוזר לי להחליט אם לעשות עונה שניה או לא

פרק שלושים ושלוש-
״אוהוו, איך שגלגל מסתובב לו״ שרתי והתחלתי לרקוד בחדרו של ירין.

-כעבור שבוע-
~נקודת מבט של יולי~ 
כבר שבוע שלא הלכתי לבצפר, מאז שמאי אמרה שרוי עם סופי והוא לא מתכוון לעזוב אותה. אני לא אוכלת, לא שותה, כל היום מתחפרת בתוך המיטה שלי, לא מוכנה לצאת. מאי כל הזמן מתקשרת ואני מסננת אותה, באה אלי בשביל לדבר איתי ואני לא מוכנה לדבר. אני לא כועסת עליה, אני פשוט צריכה זמן לעצמי.
״הגיע הזמן לקום מהמיטה, היפיפייה הנרדמת״ אמא נכנסה לחדר והעירה אותי ממחשבותיי.
״אין לי היום לימודים אמא, יום שישי״ הודעתי לה, כאילו שאם זה היה יום שיש בו לימודים באמת הייתי קמה..
״לא קשור ללימודים, אני רוצה להחליף לך מצעים ולנקות לך את החדר לכבוד השבת, וגם הגיע הזמן שתתרענני קצת. מאי התקשרה בזמן שישנת וביקשה להגיע, אמרתי לה שזה בסדר״ אמא אמרה והקימה אותי ממיטתי, מצביעה לכיוון חדר האמבטיה הפרטי שלי.
״למה אמרה לה שזה בסדר אמא? את יודעת שאני לא רוצה לראות אף אחד״ כעסתי עליה והתקדמתי לכיוון האמבטיה, לצחצח שיניים ולהתקלח, לשטוף את הבוקר שהתחיל ברגל שמאל ממני.
בשבוע הזה הוצאתי את כל העצבים שלי על בן אדם אחד בלבד, אמא שלי. היא ספגה את כל הבכי והצעקות, היא חיבקה אותי ותמכה בי, תמיד אמרה לי את המילים הנכונות, אבל מה לעשות, המילים שלה זה לא מה שיחזיר אותי. אז למרות כל התמיכה שלה, נשארתי עצובה.
״דיי, מספיק. אני כבר תשושה יולי. לא משנה מה אני עושה את נשארת בעצב והכעס שלך. אז אם אני לא מצליחה לעזור לך להתגבר, אולי מאי תוכל״ היא אמרה והוציאה את הציפית מהכרית.
״אוקיי, שיהיה״ אמרתי ונאנחתי, פותחת את זרם המים באמבטיה.
״היי יול, מה איתך?״ מאי שאלה שנכנסה לחדרי ונישקה אותי במצח.
״מסתדרים.. איך את?״ החזרתי את השאלה אליה.
״אני גם בסדר. יש מסיבה מטורפת בערב, השגתי לך ולי כרטיסים, אין מצב שאת מבריזה לי, ברור?״ מאי שאלה והראתה לי את האיוונט של המסיבה.
״מה מסיבה עכשיו מאי, אין לי שום סיבה לחגוג״ אמרתי ונשכבתי על המיטה. הדמעות החלו לרדת, כבר נמאס לי לבכות.
״נו יולי, את כאן כבר שבוע בתוך בבאסה של עצמך, יש יותר טוב מלהשתחרר במסיבה? יאללה בואי נלך לחגוג, תכירי בנים חדשים, איך את בדיוק מצפה להמשיך הלאה שאת כל הזמן יושבת כאן ובוכה עליו״ היא אמרה ונגבה את דמעותיי.
״אוקיי אוקיי, שכנעת אותי. תבואי בערב ונתארגן ביחד?״ שאלתי אותה והיא חייכה חיוך ענקי.
״זאת יולי שאני אוהבת״ היא אמרה ומחצה אותי לחיבוק. האמת שהתגעגעתי אליה.

~נקודת מבט של ירין~ 
״רוי מתקשר אלייך״ מאי צעקה לי מכיוון הסלון. עזבתי את צלחת האוכל שלי והתקדמתי לכיוון הפלאפון.
״קח אהובי״ מאי הושיטה לי את הפלאפון בהיסח דעת בזמן שהסתכלה על הטלוויזיה.
״מה המצב אח שלי?״ שאלתי אותו והקמתי את מאי מהספה והושבתי אותה עליי. 
״נפרדתי מסופי״ הוא אמר והתחלתי לצחוק. 
״ואו, זה קרה מהר״ אמרתי ומאי עשתה פרצוף מוזר והפסיקה להסתכל על התוכנית והקשיבה לשיחה שלי ושל רוי.
״פשוט היא כל הזמן שיגעה אותי שאני לא מספיק איתה, היא אומרת שאני מעופף מאז שנהיינו ביחד ושזה מפריע לה״ הוא הסביר למה הוא חתך איתה.
״אז מה אמרת לה על זה?״ שאלתי בכל זאת, לא הבנתי איך ממצב של מפריע לה הוא הגיע ללהיפרד ממנה.
״אמרתי לה שהיא צודקת. אז כדאי שניפרד, כי אני מרגיש שזה לא זה״ הוא הסביר בשנית והפעם הבנתי.
״המשפט המפורסם שלך. אם היה לי שקל על כל פעם שאמרת ׳זה לא זה׳ למישהי כבר הייתי קונה למאי ארמון״ אמרתי והיא נישקה לצווארי. היא יודעת מהן נקודות החולשה שלי. 
״טוב אז תקשיב, אם אתה שוב רווק נחשק, מה אתה אומר על מסיבה בערב?״ שאלתי אותו.
״זורם לי ביותר, התגעגעתי לימים של פעם״ הוא אמר וחייכתי לעצמי.
״וואלה גם אני, דבר איתי בערב״ אמרתי ונתתי למאי נשיקה. 
״סגור אחי״ הוא אמר וניתק את הפלאפון. 
״שלב א' יוצא לדרך״ מאי אמרה וציחקקה ונשקתי ללחייה. 

-לפני שעתיים-
״בובי תקשיב רגע״ מאי אמרה וכיבתה את הטלוויזיה שבחדר שלה.
״מה נוני?״ שאלתי אותה והרמתי אותה עליי.
״יש לי תוכנית איך רוי ויולי יחזרו״ היא אמרה ונאנחתי.
״שוב את בזה, אמרתי לך כבר, רוי עם סופי עכשיו. הוא לא רוצה להיפרד ממנה״ אמרתי ולקחתי ממנה את השלט של הטלוויזיה. 
״אבל ירין, זה ברור שהוא סתם עושה דווקא, הוא לא באמת אוהב את סופי״ היא אמרה וחטפה ממני את השלט.
״אז מה את רוצה שנעשה?״ שאלתי והפכתי אותנו כך שאני הייתי למעלה והיא למטה. 
״אז ככה, חשבתי על משהו, נכון יש את המסיבה היום?״ היא שאלה והנהנתי.
״אז אני אלך עם יולי ואתה תלך עם רוי ונפגיש אותם ׳במקרה׳״ היא אמרה וחייכה את החיוך שלה שאני נמס ממנו, כמה שאני אוהב אותה זה לא אמיתי. 
״אבל מאיפה לך שזה יעבוד?״ שאלתי ונשקתי למצחה. 
״זה יעבוד, השלב הראשון יהיה לשכנע את שניהם להגיע למסיבה, השלב השני יהיה שבמסיבה כל הזמן אני אדבר עם יולי על רוי, ואתה תדבר עם רוי על יולי. נזכרים להם את כל הרגעים היפים שהיו להם. ואז במקרה ניפגש במסיבה, השאר יהיה תלוי בהם. אם זה לא יצליח, לפחות נדע שניסינו״ היא אמרה והסתכלה עליי, לראות אם אני מאשר את התוכנית שלה.
״את חברה טובה מאי, יולי זכתה שיש לה אותך״ אמרתי ונישקתי אותה נשיקות בבטן. 
״דיי תפסיק, אתה מדגדג אותי״ מאי אמרה וצחקה. 
״כל הזמן אתה מנשק אותי בבטן, אתה רומז שאתה רוצה תינוק?״ היא הוסיפה בשובבות ושמה את האצבע שלה על הפה שלי.
״ממש לא, אני לא רוצה שתהיי האמא של התינוק שלי״ אמרתי ומאי עשתה פרצוף נעלב וקמה. 
״כי אני רוצה שאת תהיי איתי כל הזמן, אני אקנא אם אני אראה אותך משקיעה את כל תשומת הלב שלך במישהו אחר״ הרגעתי אותה והשכבתי אותה שוב על המיטה.
״יש לך מזל שאני אוהבת אותך אדון לוי״ היא אמרה וחייכה אליי.
״יש לך מזל שאני אוהב אותך גברתי לוי״ החזרתי לה ונישקתי אותה.


תגובות (7)

מושלם עונה שניה דחוףף !!!

06/06/2014 15:04

ברור שאת עושה עונה שניה זה לא מקום לוויכוח בכלל. המשך!!!!!!!!! עכשיו!!!!!!!!

06/06/2014 15:11

אעאעאעאעאעאעאעאעא פרק מושלםםםם
אמן שיחזרוווו
אהה וכןןןןןן עונה שתיייייים. זאת לא שאלה!
~קוראת חדשה~

06/06/2014 15:21

תמשיכייייי ברור עונה שניה!

06/06/2014 16:40

אם לא תהיה עונה 2 את מתהההההההההההההההה
תמשיכיייייייייייי הלוואי וזה יצליח!!!!!!!!

06/06/2014 18:11

תמשיכיי רוצים עונה שנייה רוצים עונה שנייה
אבל שהעונה לא תסתיים בעצב אני רוצה עם ילדים ועם חתונה
שומעת ?! אחרת אני לא קוראת יותר חחח סתם סתם אבל בנתיים תמשיכייייי

06/06/2014 18:12

איזה פרק מושלם!
אווו… איזה חמודים מאי וירין!
אין לי הערות בכלל חוץ מזה שזה פשוט מדהים, באמת!!!
איזה נסיכה אתת, ריגשת אותי בתגובה שלך!
היה לך חשוב לשמוע את הדעה שלי? וואו.
איזה כיף שאת אוהבת את הסיפור שלי, אני שמחה מאוד ותודה!
תמשיכי לכתוב נהדר כי את עושה את זה ממש טוב!!!!♥

10/06/2014 12:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך