מקווה שתאהבו יש עוד המשך .. (:

סיפורי ערסים :) רן ושירה – פרק 1 (:

21/02/2014 1078 צפיות 3 תגובות
מקווה שתאהבו יש עוד המשך .. (:

עבר שבוע וכל יום אני רואה אותו בבית ספר .. בשבילו זה סתם היה ואני ננעלתי על זה . מוזר שעד היום לא ראיתי אותו במקיף .. כנראה שאני כבר לא אוהבת את אור אם המחשבות שלי הם רק על רן , ואני נשמעת מטומטמת אבל כן , אולי אני מאוהבת בו ? אולי אני לא מודעת לזה ? אני מכחישה אבל כל היום המחשבות שלי הם עליו..
"נו את באה ?" אמה קראה לי מחוץ לכיתה ..
"כן נוו אני לוקחת את הכסף .." עניתי..
"רוצי שגליה לא תראה שאנחנו יוצאות" היא צעקה..
"כן סתומה עם הצעקות שלך היא תשמע" נאנחתי..
רצתי מהר אל עבר אמה , אופק ויובל ..
הלכנו בשיא המהירות כדי לצאת מהשער ולחזור עד שתיגמר ההפסקה , פתאום ראיתי את רן , הולך עם בר זה לצד זה עם עוד ילד..
היינו מאחור ביינתים שאופק צורחת עדי מה ישלך כיתה י' ? באמת ..
"לא כאילו שעדיף את אור .."אמה ענתה.
"נו מה ישלכם הוא חתיך לפחות זה.." יובל התערבה..
"נוו שתקו הם שומעים !" צעקתי בשקט..
חזרנו במהירות במזמן שאני חולפת לידו .
"אני חייבת לבדוק איך בר קשורה אליו אמההה"
"בסדר נבדוק אחר כך אל תדאגי.." היא ענתה..
התחיל שיעור מתמטיקה , ואני בהקבצה שונה מאמה , כל השיעור עברו בי כל מני מחשבות מוזרות על רן , על בר , על אור ולחשוב שראיתי אותו רק לפני שבוע -,- ומי מאמין שאני מתחילה להתאהב בערס ._. יש יותר דפוק מזה ?! נגמר השיעור וכרגיל הלכתי לכיתה שאמה נמצאת שם ..
אמה ישבה מאחורי בר , ואז שנכנסתי אז אמה עושה לי.."את מבטיחה לא לכעוס ?" "מה עשית עכשיו ?" עניתי..
בר חייכה , כבר הבנתי שאמה עשתה משהו שלא רציתי שהיא תעשה ,חייכתי לאמה בצורה מבולבלת .. "נו מה ?" שאלתי.. ואז היא קפצה בחיוכים .. "סיפרתי לה על רן !" באתי להרוג אותה..כי אני עוד לא יודעת מה אני רוצה מעצמי .. "אבל זה בסדר תיראי.."היא ענתה.. "את רוצה להיות חברה שלו ?" בר קפצה ..
הסתכלתי אלייה במה ? "בשנייה אני משדכת לך אותו מה ישלך הוא חייל שלי .." הסתכלתי עלייה במבט של אמה אני רוצחת אותך .. אבל את האמת בתוך תוכי הבנתי שדברים צריכים לפעול ואלי הזמן של אור עבר והזמן של רן התחיל ..
חייכתי אלייה , ויצאנו שלושתנו מהכיתה ואז היא אמרה לי ..
"שמעי שירה , הוא ילד רע , הוא מעשן ושותה ולא נראה לי שהוא בשבילך \: אבל מה שבא לך תוך יומיים הוא יהיה חבר שלך .." אמה קפצה "כן ! כן היא רוצה ..!!" צחקתי והסתכלתי על אמה בצורה של שבי בשקט ..
אחרי כמה דיבורים שהיא הסבירה לי עליו.. נפרדנו ואני ואמה המשכנו הביתה..
כל הדרך אמה מתלהבת וכנראה שגם אני..
חזרנו הביתה וכנראה שיום למחרת משהו השתנה ..


תגובות (3)

תמשיכי!

21/02/2014 13:31

אשמח עם תקראי את סיפורי :)

21/02/2014 13:31

תמשיכייי

22/02/2014 00:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך