היוש :)
אז אני חדשה ומנסה לכתוב סיפורים
אני מקווה להצליח יש לי את הפרק הראשון מוכן,
אז שאני אראה שאתן מתעניינות אני אעלה : *

סיפורי ערסים שני ורון הקדמה

05/01/2014 2435 צפיות 6 תגובות
היוש :)
אז אני חדשה ומנסה לכתוב סיפורים
אני מקווה להצליח יש לי את הפרק הראשון מוכן,
אז שאני אראה שאתן מתעניינות אני אעלה : *

שני גולן – בת 16 עולה לכיתה י'א, אני רזה יש לי עניים ירוקות בהירות ושיער שטני נוטה לבלונדיני אני מדגמנת :).
אני ממש לא כמו פאקצות והשרמוטות אבל אני גם ממש לא חננה אני נחשבת לילדה מקובלת פלוס בבית ספר. אני לא אוהבת ללמוד כי אני רוצה עתיד רק בדוגמנות אז לא אכפת לי מהלימודים .
חברה הכי טובה: הדר כהו, אנחנו מכירות מגיל 12 הכרנו כשהיינו באודישנים לדוגמנות אפשר לומר שאנחנו ממש אחיות אני לא יכולה ביעדיה והיא לא יכולה בלעדי.

הדר כהן – בת 16 עולה לכיתה י'א אני רזה עניים חומות ושיער חום בהיר החברה הכי טובה שני גולן, מדגמנת לא אוהבת ללמוד.

רון כהן – בן 17 עולה לכיתה י'ב אני הבן אדם הכי ערסי שתוכלו להכיר ותכירו בכל החיים שלכם אני מעשן, שותה וסטוציונר. אני מכבר 2 בנות בחיים שלי את אמא שלי ואחותי הדר.
אני גבוה, קוביות, שרירים, שחום, עניים תכלת בהיר ועגיל בגבה בקיצור חתיך וחלום של כל בחורה :).
שנאת חיי זה בית ספר ! לא מבין מה הקטע הזה! נשבע שאם אמא שלי לא הייתה (שלא נדע מיתומה) אז ממזמן כבר הייתי נושר אבל אין מה לעשות אמא עושה הכל בחיים שלי אני חייב להביא לה לפחות את הכיף הזה שאני "לומד". חבר הכי טוב שהוא אח שלי זה רוי לוי אני והוא זה ממש אחים ! וואלה הוא יודע אפילו מה שאני חושב בלי לדבר איתי הוא רק מסתכל לי בעניים ויודע מה אני חושב ורוצה לעשות אני והוא המלכים של הבית כלא הזה שקוראים לו "בית ספר". ואין בת שלא רוצה אותי !.

רוי לוי – בן 17 עולה לכיתה י'ב ערס מלידה החבר הכי טוב של רון אנחנו אחיד בדם ! בקיצור חתיך קוביות שחום בלונדיני עניים בצבע חום דבש עגיל בגבה שרירים גבוה ואין בת שלא רוצה אותי !


תגובות (6)

מושלם

05/01/2014 10:17

תתחילי

05/01/2014 10:20

תתחילי!

05/01/2014 10:26

תתחילי!

05/01/2014 10:26

נשמעע מהמםםם !!! תמשיכייי

05/01/2014 11:12

תתחילי……

10/02/2014 07:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך