סיפורי ערסים , תהילה ועידן .. הקדמה

09/05/2014 1485 צפיות 4 תגובות

אני תהילה בת 16 מתל אביב ישלי שיער ארוך חלק עניים ירוקות ואני מטר ובמבה ההורים שלי גרושים ברוך שפטרנו כל היום היו ריבים שיגעו אותי רק צעקות אני זוכרת מהילדות שלי , ישלי אח גדול שגדול ממני בשנה כפרעליו לירן הוא ערס גיש אבל מי שיגע בי הוא ישבור אותו , חברה הכי טובה שלי מעיין כמו אחותי הקטנה אני חולה עליה ! הכל היא תעשה בשבילי וגם אני בשבילה,מעיין היא טיפוס של מסיבות ולאחרונה היא התחילה לשתות אני ההפך ממנה לא אוהבת מסיבות שונאת שתייה וגם לא מעשנת..ובתכלס אם אני יעשה את כל זה לירן ישבור לי תפרצוף ..
לירן : אני אחיה הגדול של תהילה , מאוהב בה האחות הכי טובה שאפשר לבקש , אבל היא תמימה כזאתי לא יודע לפעמים באלי לתת לה סטירה לעורר אותה למציאות ,חברה ? אין כי בתכלס מי צריך את כל החארטה הזאת הכי זורם זה סטוצים , מהרגע ששירן הכוסית הכלבה הזאת שברה לי את הלב אני ואהבה ? גמרנו .. מבחינתי אהבה קיימת רק בסרטים ואני חי בשביל לזיין ולברוח , חבר הכי טוב שלי זה עידן כפרעליו הוא בדיוק כמוני סטוציונר השבוע הוא עובר לבית ספר שלי ואלה יהיה הכי זורם שיש
מעיין : בת 16 חברה הכי טובה של תהילה נשמה שליי אני מאוהבת בה,היא החצי השני שלי .. וואלה אם לא היה ממזמן הייתי מדרדרת לשתייה ועישון , היא היחידה שמצליחה להחזיק אותי אפילו ההורים המטומטמים שלי התיאשו , אני הבנאדם הכי מטומטם בארץ , מתאהבת רק בערסים המגעילים שיכולים לרסק לך את הלב לאלפי חתיכות להפוך אותו לשלם בחזרה ושוב לרסק את הלב למאתיים חתיכות ומרוב שאת מאוהבת בהם את חייבת לסלוח להם שוב ושוב ושוב ..
עידן : השבוע אני עובר לבית ספר של לירן האח היקר שלי ! ואלה שמעתי יש שמה יפווותתת אין מצב הם לא שמות עליי יעני אין בת אחת שעמדה ביופי של עידן אדרי האגדה ! אף בחורה לא אומרת לי לא וגם לא תחיה בחורה כזאת , אני עובר בית ספר כי העיפו אותי מהקודם .. לימודים זה חרא מי צריך תבולשיט הזה מי ישמע משוואות ובניינים וכל החארטות האלה יעזרו לי בחיים אז אני התייאשתי לשבת במחששה בסתלבט עם סיגריה בזמן שכולם בשיעור הכי זורם..

אז להתחיל ? :)


תגובות (4)

יפה מאוד תמשיכיי ♥

09/05/2014 22:16

ואי תמישכי,וטיפ קטן:תוסיפי סימני פיסוק,חוץ מזה הסיפור שלך נשמע מאוד מענין

10/05/2014 01:15

    סליחה לא סימני פיסוק,התבלבתי,רווח אחרי כמה שורות,זה יותר מידי צפוף

    10/05/2014 01:16

המשכתי :)

10/05/2014 10:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך