אמילי קלארק
זה הפרק הראשון שלי על סיפורי רובסטן אני באמת מקווה שתאהבו אותו כי השקעתי בו כבר איזה חצי שנה. כן אני כבר פחות או יותר סיימתי את כל הסיפור יש עדיין להשלים כמה פינות אבל עדיין. הפרק הראשון באמת שהשקעתי עליו המון מזמני. מקווה שיהיו פה הרבה תגובות. Love ya guys :)

סיפורי רובסטן :)

אמילי קלארק 19/10/2014 843 צפיות 3 תגובות
זה הפרק הראשון שלי על סיפורי רובסטן אני באמת מקווה שתאהבו אותו כי השקעתי בו כבר איזה חצי שנה. כן אני כבר פחות או יותר סיימתי את כל הסיפור יש עדיין להשלים כמה פינות אבל עדיין. הפרק הראשון באמת שהשקעתי עליו המון מזמני. מקווה שיהיו פה הרבה תגובות. Love ya guys :)

שלום קוראים לי קריסטן סטיוארט ואני שחקנית בין לאומית.
אני בת 18 עוד מעט ובאתי להיבחן לסרט דמדומים.
זה מדובר על ערפד ובת אנוש שמתאהבים אחד בשני ונוצרת ביניהם אהבה גדולה מאוד. הערפד שומר על הערפדה מפני ערפדים אחרים שצמאים לדם שלה מכיוון שהדם שלה הוא הכי נדיר אצל בני אנוש ולכן ערפדים אחרים משתוקקים לדם שלה.
כמו שהבנתם בגלל שאני שחקנית גדולה באתי להיבחן לתפקיד של הנערה האנושית.
יש לי חבר כבר שלוש שנים ואני לא יודעת אם אני עדיין אוהבת אותו כי אנחנו כל הזמן רבים.
קוראים לו מיכאל והוא בן 21.
הוא ממש חמוד ומתוק אבל יש כאלה שחושבים שמתאים לי גבר יותר גברי ממנו והאמת אני מסכימה עם האנשים האלה.
מזכירה : קריסטן סטיוארט בבקשה להיכנס לאודישן.
קריסטן : שלום קוראים לי קריסטן סטיוארט ואני באתי להיבחן לתפקיד של בלה סוואן.
סטפני : כן אנחנו יודעים מי את את שחקנית מאוד טובה לכן יצרנו קשר איתך.
אחרי כמעט שעה שסיימתי את האודישן יצאתי משם וראיתי גבר בחליפה יושב שם ומכרסם ציפורניים רוב הסיכויים שמרוב התרגשות.
קריסטן : אתה בסדר אדוני?
רוברט : כן אני פשוט מתרגש קצת. את קריסטן נכון אני מת על הסרטים ששיחקת שם. קוראים לי רוברט פטינסון.
קריסטן : אני לא מאמינה. זה באמת אתה? אתה נראה ממש טוב. אז אני רואה שכבר הרבה זמן לא עבדת.
רוברט : לא באתי להיבחן לתקפיד של אדוארד קאלן. לאיזה תפקיד את באת להיבחן?
קריסטן : אני באתי להיבחן לתפקיד של בלה סוואן אם תקבל את התפקיד וגם אני כנראה שנצטרך להתנשק.
רוברט : מפחדת?
קריסטן : לא ממש ואתה?
רוברט : אם בחורה יפה כמוך איך אפשר לא לפחד?
קריסטן : אתה חמוד אני אוהבת את האופי שלך. רוצה לצאת אחרי האודישן לכוס קפה ביחד אולי?
רוברט : אני אשמח.

בשעה 15:30 אני ורוברט יצאנו לבית הקפה במרכז לוס אנג'לס.
רוברט : אז את מלוס אנג'לס במקור?
קריסטן : כן, ואתה?
רוברט : לא אני מלונדון לא שומעים את המבטא שלי?
קריסטן : לא ממש, אתה מסתיר את זה די טוב.
רוברט : טוב אחרי הכל אני שחקן ובדמדומים אמרו לי שאני צריך שיהיה לי מבטא אמריקאי לא אנגלי.
קריסטן : נחמד לדעת עלייך יותר דברים שלא ידעתי עליהם לפי האינטרנט.
רוברט : טוב אחרי הכל הכל זה מערכונים צהובים רק חלקם אמיתיים.
קריסטן : אני כל כך מבינה אותך רוברט.
רוברט : אז תגידי יש לך מישהו עכשיו?
קריסטן : כן אני כבר שנה וחצי עם מיכאל.
רוברט : ואת אוהבת אותו?קריסטן : תאמין לי אם אני יגיד לך שאני כבר לא יודעת? בזמן האחרון אנחנו רבים מלא פעמים ואני מרגישה כאילו אני רוצה להפסיק את הקשר הזה. אבל בזבזתי שנה וחצי מהחיים שלי עליו. ואהבתי אותו בהתחלה אבל אני לא יודעת מה לעשות עכשיו.
רוברט : אני חושב שאת צריכה ללכת עם הלב שלך, אם את אוהבת אותו תילחמי עליו ולא משנה כמה אתם רבים אתם תשלימו, ואם את לא אוהבת אותו אין בשביל מה להילחם פשוט תחתכי לפני שיהיה מאוחר יותר.
קריסטן : לא אמרתי לך את זה אבל אתה גבר מה זה טוב. בחיים לא הכרתי גבר כל כך נחמד שאפשר לשפוך את הלב בפניו. אני נורא עייפה אז אני יזמין מונית וניפגש מחר בעבודה יש לנו חזרה ראשונה.
רוברט : בואי אני ייקח אותך.
קריסטן : אני לא רוצה להטריד אותך אני יזמין מונית.
רוברט : לא באמת תני לי לקחת אותך זה יהיה לי העונג.
קריסטן : אוקיי בוא נלך.
אני ורוברט הגענו לבית שלי ואמרתי לו תודה על ערב מהמם.
רוברט : אין בעד מה קריסטן הכל בשביל היפה בנשים.
קריסטן : תודה רוברט. ניפגש מחר לילה טוב.
רוברט : שיהיה לך לילה טוב ותחשבי על מה שדיברנו במסעדה.
קריסטן : אני יחשוב על זה תודה ביי.

בשעה 8:30 בבוקר קמתי והתחלתי להתארגן. מיכאל בטח כבר יצא למשרד שלו.
מיכאל הוא רופא שיניים מצליח והוא קם כל בוקר ב6:45 בבוקר לעבודה.
לפני שהתחיל הליהוקים לסרט דמדומים הייתי נפגשת איתו כל יום בשעה 19:30 בערב. אבל בגלל הסרט של דמדומים אני כנראה ייראה אותו רק קרוב ל12 בלילה.


תגובות (3)

תקשיבו בהתחלה זה היה שנה וחצי ואז שיניתי את זה לשלוש שנים אל תתייחסו לזה אוקיי? חחח

19/10/2014 20:57

מהמםםם!!
בדיוק היום ראיתי את הסרט בVOD.. ^^
ואני רק חייבת להוסיף כמה דברים חשובים!
-העלילה מתקדמת מהר מדי. כאילו הם רק נפגשים ביום אחד, כבר יוצאים לכוס קפה, ואז ישר היא שופכת בפניו את הלב? ועוד אחרי זה, הוא קורא לה 'היפה בנשים'. בקיצור, עלילה מהירה שיכולת למשוך עוד פרק, פרק וחצי.
-וכשהם מדברים, אל תכתבי (דוגמא):
קריסטן: היי מה נשמע?
רוברט: סבבה מה איתך?
אוקיי? אוקיי.
-עוד דבר אחד… סימני פיסוק. את חייבת להוסיף סימני פיסוק,
יש לך משפט בפרק שמה שהייתי מוסיפה בו:
*לפני התיקון שלי:*
כן אנחנו יודעים מי את את שחקנית מאוד טובה לכן יצרנו קשר איתך
*אחרי התיקון שלי:*
"כן, אנחנו יודעים מי את. את שחקנית טובה, לכן יצרנו קשר איתך."
-חשוב להוסיף "" לדיבור.
-נקודות, ופסיקים.

-תוסיפי רגשות של אנשים כשהם מדברים. יותר פעולות, יותר תיאורים. זה ימשוך את הקוראים והם יוכלו לחוות את הסיפור יותר מקרוב.

♥מקווה שעזרתי, וסליחה על ההודעה הארוכה הזאת *~*♥

19/10/2014 22:20

סבבה אין בעיה פשוט גם אני ככה הכרתי את חבר שלי הכל הלך מהר מידי אבל סבבה אין בעיה

20/10/2014 20:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך