נוני love
אני מעלה את הפרק רק בגלל ששתי בנות ביקשו.
אבל תדעו שאין לי ב-כ-ל-ל!! חשק להעלות אותו.

2 תגובות ואני ממשיכה. :(

סיפור אהבה אבוד פרק מס' 8

נוני love 23/02/2013 670 צפיות אין תגובות
אני מעלה את הפרק רק בגלל ששתי בנות ביקשו.
אבל תדעו שאין לי ב-כ-ל-ל!! חשק להעלות אותו.

2 תגובות ואני ממשיכה. :(

~ג'ייק~

"את רוצה לבוא איתי לארמון?" שאלתי את ג'נט והמשכתי להחזיק את לחייה הרכות,
"ומה אני בדיוק אמורה לעשות שם? לנשק אותך אני יכולה גם כאן, וחוץ מזה…אני חושבת שאבא שלך לא ממש יתלהב שאני זאת שאתה אוהב, אבי שלי ואביך שלך די מסוכסכים." היא אמרה והורידה את ידי מפניה. "ואכפת לי?" שאלתי אותה וחייכתי, "יהיה לך אכפת עם יערפו לי את הראש…" החיוך שלי נפל מיד, "אוקיי צדקת. אבל אני לא רוצה שאנחנו נחביא את האהבה שלנו…" "אנחנו נצטרך." היא אמר ונישקה אותי.
"טוב תראי, אני ממש רוצה להישאר איתך כאן…אבל פשוט השומרים יהרגו אותי עם אני יחזור מאחור מדי." אמרתי ושחקתי בשערה, "אני אוהבת אותך." היא אמרה ונשקה לשפתי.
אני רוצה לתת לך משהו," אמרתי והוצאתי קופסה קטנה ובה שרשרת עם האות J (גם ג'נט וגם ג'ייק)
וענדתי אותה על צווארה. "ג'ייק, זה..זה יפיפה!" היא אמרה ונשקה לי על השפתיים, אני כל כך אוהב אותה!
את שפתייה המלאות הממכרות, שגורמות לכל נשיקה ונשיקה להרגיש כחלום, את שיערה החום הגלי והארוך, את פנייה היפות, את חיוכה הכובש שחושף את שיניה הלבנות והצחורות שמכניס בך זרם של אדרנלין בוער, את חום גופה הנעים, את קולה הרך והענוג. "אני שמח שאת אוהבת." אמרתי מחויך, "אני אוהב אותך יפה שלי." אמרתי ונישקתי את צווארה, ראיתי שכל נשיקה מעבירה בה צמרמורת קלה, "גם אני אותך." היא אמרה ונישקה אותי עוד אחת מנשיקותיה הממכרות.

אני מעלה את הפרק רק בגלל ששתי בנות ביקשו.
אבל תדעו שאין לי ב-כ-ל-ל!! חשק להעלות אותו.

2 תגובות ואני ממשיכה. :(

וכן אני יודעת שזה קצר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך