אנג'ל
המשך יבוא...

סיפור אהבה בהוואי-פרק 6

אנג'ל 16/11/2011 794 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

התעוררתי בבוקר,מחובקת בזרועותיו של כריס..
"וואו,איזה בוקר.."לחש כשהוא מביט בעיניי בעיניים בורקות,כשכאב הלב,התחלף באושר.כשברגע לאחר מיכן חלקנו נשיקה מדהימה.עכשיו,כבר היה ברור לי במאת האחוזים שהבחור הזה מאוהב בי ויעשה,הכל בשבילי.הוא ילחם עליי בציפורניים ויקריב את חייו אם יצטרך.
ירדנו אל מסעדת המלון בכדיי לחלוק ארוחת בוקר.האויר התמלא ברייחות נעימים ומתוקים של מאפיי בוקר.הרגשתי באמת כמו סינדרלה,שהנסיך שלה מפנק אותה.אכלנו את ארוחת הבוקר בתיאבון.עד שלפתע,צלצל הטלפון הסלולרי שלו.
"זו שיחה חשובה.."הוא אמר,לאחר שחדרו חוייב.כריס ניגש הצידה.
הוא נראה ונשמע כעוס ועצבני.הייתה זו שיחה טעונה מאוד.
"מה קרה?"שאלתי,מבחינה במבט הכעוס שבעיניו.
"זה היה העורך דין של אישתי."הוא אמר..
"העורך דין של אישתך??? אתה…?"שאלתי.
"אני מתגרש ממנה."אמר..
"מה??"ניסיתי להבין..
"באתי אלייה..יותר נכון,היא באה אליי..דיברנו.כבר אז,היחסים בנינו היו מעורערים.ובנוסף לכך,סיפרתי לה עלינו."הודיע לי.
"מה סיפרת לה?"שאלתי סקרנית.
"סיפרתי לה שהתאהבתי בך.מאיה,אני מאוהב בך,נואשות.עד כאב."אמר בפניי,מתיישב.
"תגיד לי משהו…אתה לא חולה או משהו..נכון?"שאלתי,מבחינה בשינוי טון הדיבור שלו.
"לא.ענה,"אני לא.אבל. התכוונתי לספר לך משהו."
"ספר לי.אתה יכול לספר לי הכל.."אמרתי מביטה בו במבט אוהב.
"אני..לא יודע אייך לספר לך את זה אבל.."הניח ראשו בין ידיו.
"מה? מה קרה??"שאלתי…
"אני..איבדתי ילד."אמר בצער..
"מה קרה?"שאלתי שוב.
"הבן שלי נולד מאוד חולה.עם איזו שהוא מום במוח.הוא נפטר בגיל חודש."הוא סיפר כשדמעות פורצות מעיניו..ומאז,היחסים ביני לבין אישתי התקררו,והתערערו.כשקברו את היצור הקטן וחסר האונים הזה..הלב שלי נקרע בתוכי.רציתי שייקברו אותי ביחד איתו. והיום חל יום השנה למותו."אמר.
"מיסכן שלי.."אמרתי,מביטה בו..כשדמעות זולגות גם מעיניי.
מיד לקחתי אותו בין זרועותיי וחיבקתי אותו.


תגובות (3)

וואו איזה מסכן :( תמשיכי

16/11/2011 10:13

מצטרפת לרותם ומבקשת שתמשיכי ♥ תודה בקי ♥♥♥♥

17/11/2011 10:43

מסכן שכמוהו! תמשיכי

27/12/2011 07:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך