סיפור אהבה בסגנון ספרדי 15

I.L.B 16/04/2012 1645 צפיות 5 תגובות

הלכתי להתקלח וביליתי לי שמה חצי שעה..יצאתי משם עם מגבת לגופי והלכתי לבחור בגדים מהארון כשלפתע שמעתי דפיקות דלת חזקות "רגע" צעקתי ובחרתי מהר בגדים "אמרתי 'רגע'!" צעקתי שוב אבל הדפיקות לא חדלו להפסיק,התחלתי להתעצבן וצעקתי שוב "אמרתי רגע,מה שאומר שאני לא אפתח לך עכשיו!" צעקתי שוב פעם ורק אז הדפיקות הפסיקו "תודה!" אמרתי לעצמי אבל אחרי כמה דקות הוא התחיל עוד הפעם לדפוק במרץ על הדלת,פתחתי למי שזה לא יהיה בעצבים ושאלתי אותו "מה לא הבנת ב- 'רגע'?"
"רוזלין חוארס?" שאל אותי קול נורא עבה,"כן.." אמרתי בחשד הוא תפס אותי והרים אותי על כתפו "תוריד אותי!!" צעקתי וניסיתי להרביץ לו אבל זה לא הזיז לו תפסתי לו שערה מהראש ותלשתי אותה,הוא הוריד אותי מהר וישר התחלתי לרוץ ברחבי בית הספר.."בואי לכאן!" הוא התחיל לרוץ אחרי "תנסה לתפוס אותי!" אמרתי לו וצחקתי "את ביקשת את זה!" הוא צעק מאחורי ואני החזרתי לו "ואתה ביקשת את זה!" צרחתי לו והובלתי אותו לעבר המזרקה רק שכמה שניות לפני שהתנגשתי בה זזתי הצידה ונתתי לו את הזכות הראשונה לשכשך במים.."פביאן?" שמעתי קול מאחורי וראיתי את דין מתחיל לרוץ קלות לעברו "מה אתה עושה פה?" דין שאל אותו וניסה להוציא אותו מהמים "אתם מכירים?" שאלתי את דין "כן,מה.." הוא הסתכל עליי בהפתעה גמורה "את גרמת לזה?" הוא אמר והסתכל על פביאן נוטף המים "לא…" אמרתי לו מושכת את המילה.."יש לך חברה נורא תחמנית.." הוא אמר ורק אז יכולתי לראות את פניו "אין לך מושג כמה.." דין אמר וחייך "היי…" אמרתי בקול נפגע
הוא יצא מהמזרקה וחיך חיוך גדול 'עכשיו אני מבינה מאיפה הוא למד לעשות את החיוך הזה!'
חשבתי לעצמי וראיתי אותם מתחבקים הסתכלתי עליהם כמה שניות והסתובבתי ללכת "רוז,חכי.." שמעתי את דין קורא לי,הסתובבתי וראיתי אותו מחייך "מה?" הסתכלתי עליהם ושניהם חייכו את החיוך הזה שכל כך מעצבן אותי "תגיד לא נמאס לך?" שאלתי אותו "לא כואב לך כבר מרוב שחייכת את החיוך הזה ש 'ממיס' את כל הבנות?" צעקתי עליו "למה אותך זה לא ממיס?" שאל אותי הבחור שכנראה קוראים לו פביאן "לא זה לא ממיס אותה..כי היא לא 'כל הבחורות' נכון?" הוא שאל אותי והתחלתי להתקדם לעברו "תיזהר.." אמרתי לו וחייכתי "ממה?" הוא שאל אותי והתקרב אליי כל כך קרוב שיכולתי להרגיש את נשימותיו "שאני לא אפגע בך.." לחשתי לו באוזן והתקרבנו לאט לאט..ליטפתי לו את החזה ודחפתי אותו לתוך המזרקה…התכופפתי אליו ואמרתי "פעם הבאה שאתה רק תחשוב לעשות לי את אחד מה 'קטעים' שלך.." חצי חיוך עלה על פניי ,השפרצתי עליו קצת מהמים והשלמתי את המשפט "זה לא יגמר בטוב!" חייכתי ואז שמעתי את הקול הצפצפני הזה "דין,בייבי אתה בסדר?מה קרה?" היא רצה אליו וניסתה להרים אותו אבל הוא לא התייחס אליה והמשיך להסתכל לי בעיניים "אולי רוזלין תוכל להגיד לך?" הוא שאל ופניה הסתכלו עליי "הוא איבד את שיווי המשקל ומעד לתוך המזרקה.." אמרתי והסתכלתי עליה "אוי ואבוי בייבי..רק שלא תתקרר אתה יודע עכשיו חורף ומה שמזכיר לי שיש קולקציה חדשה…" חברה שלו לא הפסיקה לדבר ואני הסתובבתי ללכת…
נכנסתי ללובי וראיתי כמה פרצופים מסתכלים עליי ומחייכים הסתכלתי עליי וראיתי שאני עם מכנסון קצר וגופיית סבא עם הדפס של 'הדרדסים'..חייכתי בעצבנות ועליתי מהר לחדר שלי…
**************************************************
דין
"אמרתי לך כבר אני לא רוצה…" צעקתי לתוך הפלאפון כשירדתי לחכות לרייצ'ל בלובי..
"את בכלל מבינה מה שאני אומר לך?" צעקתי שוב כשחיכיתי לה בחצר ליד המזרקה..
העברתי מבט אל המזרקה כשהיה נדמה לי שראיתי את פביאן.."פביאן?" שאלתי והתקדמתי אליו "מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו כשראיתי שכולו נוטף ממים "אתם מכירים?" שאלה אותי רוז "כן,מה.." הייתי מופתע "את גרמת לזה?" שאלתי אותה והסתכלתי על פביאן שעמד באמצע המזרקה כשהמים נוטפים ממנו.."לא.." היא אמרה ומשכה את המילה בטון תמים וילדותי "יש לך חברה נורא תחמנית.." פביאן אמר והזיז את שערו הארוך לאחור חייכתי ואמרתי לו "אין לך מושג כמה.." וניסיתי להוציא אותו מהמים "היי.." שמעתי אותה אומרת בקול נעלב..פביאן יצא מהמזרקה ונתן לי חיבוק גדול "התגעגעתי אלייך אח קטן!" חייכתי אליו ואמרתי לו "גם אני.." נפרדנו מהחיבוק וראיתי שהוא מסתכל על רוז ומחייך "היי.." דחפתי אותו והוא צחק ושאל "ספרדייה?"
הסתכלתי עליה והנהנתי "אף פעם לא חשבתי שהדרדסים יחמיאו כל כך לבחורה…שיחקת אותה.." הוא אמר "שיחקת אותה אח קטן"
"רוז,חכי…" קראתי לה..
"מה?" היא שאלה אותי כשראתה אותי ואת פביאן מחייכים..
"תגיד לא נמאס לך?" היא שילבה את ידיה והמשיכה "לא כואב לך כבר מרוב שחייכת את החיוך 'שממיס' את כל הבנות?
"למה אותך זה לא ממיס?" שאל אותה פביאן..
"לא זה לא ממיס אותה כי היא לא 'כל הבחורות' נכון?" שאלתי אותה וחייכתי את החיוך שידעתי שמעצבן אותה הכי הרבה..
"תיזהר.." היא חייכה אלי והתחילה להתקרב "ממה?" שאלתי אותה והתקרבתי אליה יותר "שאני לא אפגע בך.." היא לחשה לי באוזן והתקרבנו לאט לאט..הרגשתי אותה מקרבת אותי אליי ומלטפת לי את החזה..אבל לפני שהבנתי מה היא עושה מצאתי את עצמי בתוך המזרקה היא התכופפה אליי ואמרה "פעם הבאה שאתה רק תחשוב לעשות לי אחד מהקטעים שלך.." היא חיכה לי חצי חיוך,השפריצה עליי מהמים והמשיכה "זה לא ייגמר בטוב!"
לפתע שמעתי את רייצ'ל רצה אליי "דין,בייבי אתה בסדר?מה קרה?" היא שאלה וניסתה לעזור לי לקום אבל נשארתי חצי שוכב ואמרתי לה "אולי רוזלין תוכל להגיד לך.." אמרתי לה והסתכלתי על רוז "הוא איבד את שיווי המשקל ומעד לתוך המזרקה."
רייצ'ל התחילה לדבר בלי הפסקה ואני בהיתי בעיניה שעושות לי משהו בלב כל פעם שאני מסתכל עליהן..כשהיא הסתובבה והלכה הרגשתי דקירה בלב,הסתכלתי על פביאן שהתעצבן על רייצ'ל "יש מצב,את סותמת?!" פביאן צרח עליה והמשיך לומר "חבר שלך נפל למזרקה באמצע לילה חורפי,סיכוי גדול שהוא יצטנן ואת פה מדברת על קולקציית חורף? אין לך לב?" ראיתי שהוא קרץ לי עין ואני המשכת..התחלתי להשתעל והתעטש
"אוי אממ..אני אלך להביא לך מגבת.." היא אמרה ובאה לתת לי נשיקה בשפתיים "כבר באה.." היא אמרה,קרצה לי והתחילה לדלג אל הבניין..
פביאן עזר לי לקום והתחיל לצחוק "מה מצחיק?" שאלתי עם חיוך על פניי "תראה אותנו..בחורה גרמה לשנינו להתרטב.." והתחלנו לצחוק שנינו הוא הוציא אנחה ותפח לי על השכם "גדלת דמאריו.." הסתכלתי עליו וצחקתי "גם אתה.."
"אז מי זאת הנערה הזאת שדומה לרוטב סלסה מהלך?"
"חברה שלי…" מלמלתי..
"חברה שלך? אז מי זאת הייתה הנערה השנייה עם המכנסון,והחולצה של הדרדסים.."
"אהה זאת..רוזלין חוארס..הבת זוג שלי בפרויקט הזה.."
" 'אה זאת'? נראה לך שלא ראיתי איך רצית לנשק אותה? אפילו אחרי שהיא דחפה אותך למזרקה…" הוא צחק והסתכל עליי..


תגובות (5)

חחחחחחחחחחחחחח אהבתי
מתה על הסיפור שלך….
תמשיכי!!!

16/04/2012 10:22

או מי גד איזה פרק מושלם!!!!!!!!!!!
המשך מהרר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חולה על הסיפור שלך !!!!!!!!!!!! :))

16/04/2012 10:25

חחחחחח וווואיייי נקראתייי עכשיווו !
אני לא מאמינה שלקחו לי את המקום הראשון … viel23 אריאל וויקי
אני ירצח אותכם לקחתם לי את המקום הראשון !!!!!!!
תמישכיייייייייייייייייייי ♥

16/04/2012 10:33

יאווו כבר 2 בלילה יש לימודים ואני מכורה לסיפור הזה יאוו הוא כלכך יפה ושונה ופיקנטי יואאא מתה עליו חייבת להמשיך שומעת????????

16/04/2012 16:05

הסיפור הזה מוו-שלם..
תמשיכי תמשיכי תמשיכי אמול קראתי אותו כשהייתי קצת בדייכי
והוא עודד אותי ברמות אז תודה על הפרק המדהים הזה שהעלה לי יותר מחיוך אחד על פנים:)
וmimi תיארת את הסיפור כמו רוטב סלסה(בכוונה:?)

17/04/2012 06:52
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך