Alex_Love
אני מנסה סגנון חדש... פרק ראשון בעד שלוש תגובות :))

סיפור אהבה- הקדמה+ דמויות :)

Alex_Love 14/09/2015 748 צפיות תגובה אחת
אני מנסה סגנון חדש... פרק ראשון בעד שלוש תגובות :))

הקדמה-

ריס עמדה בקצה השני של הכנסייה לבושה בשמלה מדהימה לבנה.
שיערה השחור ככנפיו של עורב היה אסוף ומכסה בתחרה עדינה, היא חייכה חיוך רחב לעבר קרלוס, האהוב שלה במשך שלושת השנים האחרונות.
כשהיא חלפה על פניי יכולתי להריח את הבושם שלה, זה שאני קניתי לה, בריח וניל.
לאחר שניות ארוכות ומורטות עצבים ריס נעמדה מול קרלוס. הם חיכו זה לזו במבטים מלאים אהבה.
הכומר, שעמד לצידם חייך גם הוא אל שניהם והחל לשאת את דרשתו הודות חיי נישואים.
כל כך קינאתי באחותי הגדולה על כך שסוף סוף היא הגיע לרגע הזה, לא חיכתה מאז ששינינו היינו ילדות קטנות ותמימות בבית היתומים שמאמינות בסיפורי אגדות.
הצטערתי מאוד על כך שאגתה וספנסר, ההורים המאמצים שלנו לא יכולים להיות חלק מהרגע הזה, וידעתי שגם ריס מצטערת, אך הם בוודאי צפו בחתונה מאי שם בשמיים, שומרים שהכל ילך כשורה.
"האם אתה, קרלוס גרסיה, מוכן לתת את שמך, אהבתך ולקשור את חייך בחייה של ריס?" שאל הכומר וישר את מבטו אל קרלוס.
"אני מוכן." חייך גרלוס בגאווה.
"והאם את, ריס אנדרו, מוכנה לתת את שמך, אהבתך ולקשור את חייך בחייו של קרלוס?" הפעם ישר הכומר את מבטו אל מבטה של אחותי.
"אני מוכנה." ענתה ריס בלי להסס.
"אם כך, ואם אין שום מתנגדים. אני מכריז עליכם בעל ואישה!" הוא קרא באושר.
קרלוס אחז בריס בחיבוק ארוך ומתמשך שהשתלב יחד עם נשיקה סוערת.
הם נראו מאושרים ועם כל השמחה ששמחתי בשביל אחותי ככה גברה הקנאה שלי בה ובאהבה שלה ושל קרלוס.

דמויות-

שאנל אנדרו-
יתומה שגם הוריה המאמצים מתו, היא גרה עם אחותה הגדולה והחבר שלה, לומדת בכיתה יב'. יש לה עיניים ירוקות ושיער חום כהה, היא דיי רזה ולא גבוהה במיוחד.

ריס אנדרו-
אחותה הגדולה של שאנל, יתומה שהוריה המאמצים מתים גם הם, היא אומצה על ידי אגתה וספנסר כשהייתה בת חמש. היא לומדת עריכת דין והיא בת עשרים ואחת. יש לה שיער שחור ארוך מאוד ועיניים חומות, עור שחום וגזרה דקה.

קרלוס גרסיה-
בעלה הטרי של ריס, נפגשו בבינות הכניסה לאוניברסיטה. הוא לומד חינוך והיסטוריה. יש לו שיער שחור ועיניים שחורות ועור שחום.

מאנה פרייס-
חברה טובה של שאנל, הם מכירות מאז החטיבה אבל יודעות הכל אחת על השנייה, להוריה יש חנות בגדים גדולה. יש לה שיער בלונדיני ועיניים כחולות אבל היא תמיד מסתובבת עם עדשות מגע סגולות.

אוטיס קלינט-
חבר טוב של מאנה ושנאל מבית הספר, הוא לא משקיע כל כך בלימודים ומבלה את רוב זמנו בגלישה על גלים או בסקייטבורד, יש לו אבא אלכוהוליסט אבל איש לא יודע על זה. יש לו שיער בלונדיני כהה ועיניים ירוכות כהות, ושפם קטן ובלונדיני.

לותר הולסון-
מסתובב באותם חוגים חברתיים של אוטיס ונמצא בבית הספר הרבה פחות ממנו, הוא גם מנגן בכל מיני כלי נגינה ושואף להצליח בתחום המוזיקה. יש לו שיער שחור ועיניים ירוקות ועור בהיר.

רוקסן הולסון-
אחותו התאומה של לותר, היא אוהבת לשיר ויש לה נשמה מוזיקלית כמו זו של אחיה אבל היא מעדיפה להשאיר את המוזיקה בתור תחביב ורוצה ללמוד להיות אחות בבית חולים כשתגדל. יש לה שיער שחור ועיניים כחולות ועור בהיר.


תגובות (1)

תתחיל את הסיפור :)

14/09/2015 17:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך