eden12
בנות אני יודעת שההתחלה קצת משעממת אבל אחר כך הסיפור יהיה מאוד מאוד מעניין!!
אז תקראו ותגיבו
3+ ואני ממשיכה

סיפור אהבה חדש פרק 2

eden12 17/06/2013 755 צפיות תגובה אחת
בנות אני יודעת שההתחלה קצת משעממת אבל אחר כך הסיפור יהיה מאוד מאוד מעניין!!
אז תקראו ותגיבו
3+ ואני ממשיכה

אחרי הארוחה קפצתי לבריכה עם שירז והיא

קראה לנתנאל ולדור חבר שלה . חיכינו להם ובינתיים היינו על הספה שיש לי בבריכה , זאת לא ספה רגילה כן ? זאת כזאת ספה שאפשר לשכוב עלי והכל , והיא צפה . אני וליאל ישבנו עליה והיא זזה במים . הרגשנו כאילו מישהו קפץ במים אני וליאל פקחנו תעיניים וראינו את נתנאל ודור בתוך המים. חיות" גיחחתי לעצמי ." נישקתי את נתנאל וסתם היינו במים … כעבור יומיים ]יום היום הולדת[–התעוררתי מהר ושירז התקשרה אלי . השיחה–שירז : ימפגרת !!!! עכשיו כבר 12:30 אנחנו כבר טסנו !!! הערנו אותך אלף פעם ולא קמת !! אני : אתה בהוואי ?!?! שירז : כן !!!! נתנאל איתנו מזמן !!! לא היית !!! אני : נתנאל איתכם ???!?!!? שירז : כן הוא ממש כועס שאת לא איתו . אני : אתם מפגרים ???!! למה לא זרקתם עלי מיים או הרבצתם לי כדי שאני יתעורר ?? שירז : אז בואי כבר מה שהיה עבר !!! הטיסה אמורה להיות שעה … זה הרבה זמן !! ניתקתי לשירז והתלבשתי מהר. עליתי על המטוס שחיכיתי לו לפחות חצי שעה והתחילה הטיסה. הטיסה הייתה ממש מהירה , רק חצי שעה . ירדתי מהר ולקחתי מונית לחוף שהמסיבה של נתנאל תיהיה שם . ירדתי מהמונית והחוף היה מדהים , אחד היפים!!
חיפשתי בין ה-300 אנשים את שירז ונתנאל,אחרי חיפושים רבים ראית שנתנאל…


תגובות (1)

תמשיכייייי

17/06/2013 21:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך