סיפור אהבה יוצא דופן 3

שקד :) 08/07/2013 1091 צפיות אין תגובות

ואז ראיתי אותו נעשן על הקיר ואיזה בחורה נמרחה עליו הוא הסתכל לי בעיניים והמשיך בשלו צבט לי בלב והחלטתי שאני מקשיבה ללי ושוכחת אותו אני סתם נפגעת. לי משכה אותי לטריבונות ישבנו שם אני לי אושר עידו ושירה. דיברנו צחקנו וזה ואחרי 2 דקות עידו שאל "איפה גיא?", ואז הוא הסתכל עליי וראה שהורדתי את הראש לרציפה ואז עניתי לו "מתמזמז עם איזה מישהי" רצתה לצאת לי דמעה ואז אמרתי לעצמי אגם את לא בוכה הוא לא שווה את זה שכחי ממנו. נגמרה ההפסקה ואז ים ניגש אליי
"תקשיבי אני מצטער על מקודם"
"זה בסדר" וחייכתי לו
"אז הכל בסדר בינינו?" שאל
"כן הכל טוב" הוא הושיט לי את היד ידידים הנהנתי ואמרתי ידידים והושטתי לו את היד. ראיתי את גיא מסתכל עלינו לא התייחסתי והמשכתי לדבר עם ים ואז עידו משך את גיא והם באו לכיוון שלנו הכרתי לעידו את ים והמשכנו לדבר ואז ים אמר "נו אז את באה?".
שאלתי "לאן?"
"לים ,יאלה תבואי היה מצחיק"
ואז עידו התערב בשיחה "ברור שאנחנו נבוא" ושלושתנו צחקנו ואז ים אמר "יופי אז ניפגש ב- 2 בים" היה צלצול וכל אחד הלך לכיתה שלו. נכנסתי לכיתה ישבתי ליד לי השיעור התחיל רשמתי לה על דף "אני חייבת לדבר איתך" נגמר השיעור
"נו דברי" היא אמרה
"את לא מבינה נכון הזה שהתנשקתי איתו אז סתם הוא הציג את עצמו וסתם הוא הזמין אותי לים ואז עידו נדחף ואמר שנבוא ואני לא רוצה ללכת… מה אני עושה?
"ברור שאת הולכת ואני מצטרפת כמובן" היא אמרה וצחקנו. נגמר היום לי באה אלי התארגנו ואז יצאנו לכיון הים שהגענו פגשנו את עידו וכל חברה וגיא ואז ראיתי את ים בא וחייכתי גיא ראה את החיוך שדפקתי, הוא בא הלכנו למקום הקבוע שלנו ליד המציל ונכנסו לים אחרי כמה דקות שהיינו עם כל החברה ים אמר "אני גונב לכם את הבחורה כבר חוזרים" כולם עשו ואו וצחקנו אני וים הלכנו רחוק מהם היה שקט כמה דקות ואז ים אמר "מה הקטע שלו?"
"של מי?" עניתי
"של גיא מאז שבאתי הוא דופק לי פרצופים"
"סיפור ארוך אמרתי והתזתי עליו מים, זה הסוף שלך אמר וצחקתי ואז הוא רדף אחרי רצתי לכיוון מקום הישיבה שלנו ואז ראיתי שכולם בים ורצתי לכיוונם ואז נתקלתי בגיא ולא התייחסתי אליו והמשכנו אני וים בשלנו. הוא הצליח לתפוס אותי ואז אמר" עכשיו תלמדי לקח" אמר ושתינו צחקנו יצאנו מהים חזרנו לחוף ותפסנו קצת צבע ואז אמרתי לכולם "הלכתי לשירותים כבר באה" שהגעתי למבנה של השירותים בדיוק שבאתי להיכנס הרגשתי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך