סיפור אהבה יוצא דופן 4

שקד :) 14/07/2013 1041 צפיות תגובה אחת

הרגשתי יד מושכת אותי זה היה גיא דחפתי אותו לאחור ושאלתי אותו "מה?"
"מה קרה הוא מוצא חן בעינייך?" אמר בלעג
"ואם כן אז מה?" עניתי לו בכעס
"מה הבעיה שלך אני לא מבין?"
"אין לי שום בעיות עכשיו עזוב אותי בשקט" אמרתי בעצבים וחזרתי לחוף למקום הישיבה שלנו באתי לקחתי את לי לצד ואמרתי לה "לי אני רוצה ללכת עכשיו!"
"למה?" היא שאלה
"לא באלי לדבר על זה את באה כן או לא? אמרתי
"כן בואי ותספרי לי על הדרך מה קרה" אני ולי חזרנו הודענו לכולם שאנחנו הולכות אמרנו שלום לכולם ואז הלכנו כולי הייתי בעצבים לי אמרה לי " מה יש לך?"
"הגיא הזה נמאס לי ממנו " ועוד שנייה פרצתי בבכי
"מה הוא עשה לך?" מתחילה להיות עצבנית
"הוא לא יכול לראות אותי מאושרת עם מישהו אחר תמיד חייב להרוס אוף אני שונאת אותו!!" אמרתי בכעס
לי חיבקה אותי כל אחת הלכה לבית שלה (היא גרה 2 בתים ממני) נכנסתי למקלחת אחרי רבע שעה יצאתי שמתי פ'גימה ונכנסתי למיטה ונרדמתי צלצול של הודעה העיר אותי ראיתי שזה מים " מה קרה היום בחוף?"
"סתם כלום " עניתי לו ראיתי ששעה שמונה בלילה קמתי ירדתי למטה אמא שלי הייתה בסלון והיא שמע את הדלת של החדר שלי נפתחת וצעקה "אגם", "מה?" החזרתי לה התקרבתי לסלון
"לכי למטבח הכנתי אוכל"
"טוב אמא" אמרתי הבאתי לה נשיקה והלכתי למטבח סיימתי לאכול חזרתי לחדר שלי ישבתי במיטה לקחתי אוזניות שמתי שרים ונרדמתי
~יום למחרת~
אמא שלי נכנסה לחדר
"אגם קומי כבר שבע ורבע את תאחרי לבית ספר"
"קמתי" אמרתי בקול חצי ישנוני קמתי אחרי רבע שעה צחצחתי שיניים שמתי חולצה בית ספר בצבע טורקיז ג'ינס כחול גבוהה ונעלי בובה בצבע טורקיז הטלפון שלי צלצל זו הייתה לי "את מוכנה?"
"כן" עניתי לה "טוב עוד חמש דקות תהי בחוץ" אמרה וניתקה ירדתי לכיוון במטבח שתיתי נס ואכלתי חטיף בוקר קמתי מהכיסא והלכתי לכיוון הדלת ואז אמא שלי צעקה לי "אגם" צעקתי לה "מה?" "האוכל שחכת אותו " צעקה חזרתי לקחתי את האוכל הבאתי לה נשיקה ויצאתי .
"אני יחכה לך עוד הרבה?" לי רטנה צחקתי אמרנו בוקר טוב והלכנו לבית ספר. הגענו לבית ספר בדיוק בצלצול התפללתי השיעור הסתיים כבר. השיעור הסתיים ישבנו כל החב'רה בטריבונות סתם דיברנו וצחקנו וקבענו לצאת היום למועדון. הסתיים היום חזרנו הביתה הלכתי לישון קמתי בסביבות 4 התקשרתי ללי
"לייי מה אני לובשת היום?!!" צעקתי לה
"אגם די לצעוק לי באוזן אני שומעת אותך" צחקה והוסיפה " אין לי מושג "
"סליחה, בואי אליי נחליט מה ללבוש טובוש?"
"טוב אני יבוא אלייך עוד חצי שעה"
"טוב ביווש" אמרתי וניתקתי את השיחה
לי באה אליי נכנסה לחדר שלי וקפצה עליי אמרתי לה "קומי ממני ישמנה" צחקנו פתחנו את הארון הבגדים אחרי שעה כל אחת בחרה מה ללבוש ראינו השעה שבע בערב לי אמרה" פאק שבע מאוחר אני הולכת להתקלח ואני יבוא להתארגן אצלך" היא יצאה מהחדר שלי נכנסתי להתקלח יצאתי אחרי חצי שעה שמתי עליי פ'יגמה וחיכיתי ללי שתבוא לי באה אליי בסביבות שמונה לי לבשה שמלה שחורה מיני מעלפת ושמה נעליי עקב בצבע שמנת אני שמתי שמלה בצבע שמנת ושמתי נעלי עקב שחורות התאפרנו כל אחת עשינו פנישים אחרונים ויצאנו למועדון. הגענו למועדון פגשנו את כל החברה התחילה מוזיקה גררתי את לי לרחבה והתחלנו לרקוד אחרי שעה של ריקודים התעייפנו הלכנו לבר והזמנו משהו לשתות ואז בא אחד והתיישב בכיסא שלידי "היי " אמר לי אמרתי לו היי והמשכתי בשלי "הושיט לי את היד נעים מאוד גל" , ראיתי שלי כבר הלכה עם איזה מישהו לרקוד ונשארתי לבד ואז עניתי לו " נעים מאוד אגם" והתחלנו לדבר החלפנו טלפונים ואז הלכנו לרקוד ביחד. רקדנו במשך שעה ואז התעייפתי אמרתי ללי שאני רוצה ללכת אמרנו לבנים ולכולם ביי והלכנו לתפוס מונית. נכנסו למונית הגענו אחרי 40 דק' הביתה. כל אחת הלכה לבית שלה החלפתי לפ'יגמה ונכנסתי למיטה ונרדמתי לאחר 5 דקות.


תגובות (1)

LOL LOL

תמשיכייי :)

16/07/2013 14:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך