בנות אני ממש מתרגשת לכתוב את הכל כי בסיפור הזה שאני ממש לא הולכת לעזוב באמצע זה בעצם לקוח מהחיים שלי *הכל* והרגשתי שאני חייבת לשתף ולשמוע חוות דעות על השנה בכיתה ז' כי היא הופכת להיות מתוסבכת ואני ממש מבולבלת.
כאשר אגיע לפרקים שאותו ילד הפך את חיי אבקש חוות דעת בנושא מה לעשות.
מקווה שתאהבו ואשמח לביקורות.
לא יו <3

סיפור אהבה מסובך- הקדמה+פרק 1

05/09/2013 751 צפיות 3 תגובות
בנות אני ממש מתרגשת לכתוב את הכל כי בסיפור הזה שאני ממש לא הולכת לעזוב באמצע זה בעצם לקוח מהחיים שלי *הכל* והרגשתי שאני חייבת לשתף ולשמוע חוות דעות על השנה בכיתה ז' כי היא הופכת להיות מתוסבכת ואני ממש מבולבלת.
כאשר אגיע לפרקים שאותו ילד הפך את חיי אבקש חוות דעת בנושא מה לעשות.
מקווה שתאהבו ואשמח לביקורות.
לא יו <3

שלום V.V
אני עולה לכיתה ז'.
שמי ללין שטנית כמעט חלק עיניים חומות-אשכנזייה מלאה ביישנית ולא כמו רוב חברות שלי קופצת בחיבוקים כשאני אומרת שלום אם זה בכלל קורה.
יש לי אח תאום ששמו רון שער חום ועיניים חומות אנחנו רבים כל הזמן אבל כצריך אנחנו מדברים ברצינות על עינייני אהבה וזה.
מבית הספר הגעתי עם 3 החברות הכי טובות שלי <3
אליס שחורת שער גלי ועיניים חומות דומות לשלי
ענבל שטנית כהה מתולתלת עיניים ירוקות
הודיה ג'ינגית גלי עיניים חומות
______________________________________________________
פרק 1
סופסוף היום הזה הגיע.
היום שבו נקבל את המכתבים בדואר לאיזה חטיבה כל ילד התקבל.
כל הפייסבוק היה מפוצץ בפירסומים של ילדים שקבל קיבלו את המכתב עם התוצאות.
כל כמה דקות ירדתתי לתיבה לבדוק אם קיבלתי אבל כלום.
לבסוף אימי יצאה מהבית יחד עם המפתחות לתיבה וכמובן עם מזלי צלצלה עליי חברה שגרה בבנין איתי ואמרה
– "ליליייי (שם החיבה שלי) התוצאות הגיעו תרדי!!!"
"ביי אני רצה"
נעלתי כפכפים בלי מפתח בלי כלום התכוונתי לצאת ובעודי מחכה למעלית צעקתי לאח שלי שאני מוציאה גם את המכתב שלו.
ירדתי למטה והתחלתי בניסיונות הכושלים להוציא עם ידי את המעטפה הגדולה והחומה.
כמעט התייאשתי עד שלבסוף הצלחתי.
בעודי נרגשת עד השמיים אני קורעת את המעטפה ורואה את השם של החטיבה שכל כל העדפתי ורציתי להתקבל מתנוסס עלייה.
חטיבת אתרוג.
צרחתיי משמחה וראיתי שהמפגש שלי הולך להיות עוד 7 ימים ב- 23.8
התרגשתיייייי
ישר הוצאתי את הנייד והתקשרתי לחברות שלי שהתברר שעדיין לא קיבלו.
ונזכרתי שאחת מחברותי בחו"ל ולא אוכל לדעת אם אנחנו ביחד או לא עד עוד 5 ימים :(
עליתי והראתי לאחי שאנחנו באותה חטיבה.
התחברתי לפייסבוק והתחלתי לשאול את החברים באיזה חטיבה והתברר שאני נשארתי עם כל הידידים והידידות הטובות שלי משנה שעברה באותה חטיבה- איזה יופי :)
הכל הלך חלק וטוב עד שקיבלתי את ההודעה מהילד ששינה לי את השנה וגם את השנה לאחר מכן.


תגובות (3)

נשמע ממש מעניין תמשיכי :)

05/09/2013 04:39

באמת נשמע מעניין,תמשיכייי!
♥♥♥לין

05/09/2013 04:51

המשכתי <3 תודה רבה

05/09/2013 05:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך