מקווה שתיהנו, תואהבו , ובבקשה תגיבו תגיבו תגיבו תגיבו תגיבו זה שובר אותי שלא מגיבים בבקשה ((:
אבל אני רוצה להודות לכל מי שקורא את הסיפור, לכל מי שמגיב ולכל מי שמעודד.
אוהבת אותכם,פסח שמח נקי ומשמין ביותר :-*

סיפור אהבה מפתיע **פרק 16**

27/03/2012 717 צפיות 7 תגובות
מקווה שתיהנו, תואהבו , ובבקשה תגיבו תגיבו תגיבו תגיבו תגיבו זה שובר אותי שלא מגיבים בבקשה ((:
אבל אני רוצה להודות לכל מי שקורא את הסיפור, לכל מי שמגיב ולכל מי שמעודד.
אוהבת אותכם,פסח שמח נקי ומשמין ביותר :-*

נכנסנו לבריכה וכל הכיתה שלי וכיתה ט6 היום שם, המקובלים כמו תמיד היום ביחד צחקו בקולי קולות והבנות המקובלות גם הן צחקו בקולי קולות והשתזפו כמו פרינססות (מלכות), ליד עמדו שאר הילדים חלקם בקבוצות צוחקים וחלקם במים , משחקים בכדור.
ירין קלטה את רועי עומד ומחבק איזו בת אחת, וממש רצתה להרוג אותה, היא רצת להיות במקומה, רצתה להרגיש אותו, להרגיש את גופו החמים והגדול.
התקדמתי לעבר יובל שישבה עם שאר החברות שלי והתיישבתי לידה, ראיתי את ירין הולכת ומתבודדת עם שירה וענת, אני ושאר החברות שלי לא מבינות כבר הרבה זמן למה הן עושות את זה, למ הן מתבודדת כאילו הן לא רוצות להיות איתנו.
״שוב הן מתבודדת, יוואו ואחרי זה הן באות אלינו ושואלות אותנו חמה אנחנו מתרחקות״ יובל התעצבנה ואני הבנתי אותה, הן מתביישות להסתובב איתנו הן חושבות שאם הן הסתובבו איתנו זה מבייש ,אבל אמי לא ילך ואצעק אליהן אני פשוט יעשה במוח, אני יעשה מה שהן עושות לנו ואחרי זה הן יבואו אלינו וישאלו אותנו לה התרחקנו ונחנו רק נגיד אנחנו לא התרחקנו זה אתן התרחקתן.
״עזבו אותן״ אמרתי״ בואו נלך להינות , בואו ניכנס לבריכה וניהנה ״
״ טוב היא צודקת ייאלה״ לינוי אמרה
״ ייאלה לבריכה״ צעקתי , הורדתי מעליי את השמלה וקפצתי לבד למים . עליתי מהמים וראיתי שכל החברות שלי צוחקות ואחרי קופצות כולן.
צחקנו קצת והשפרצנו מים אחת על השנייה , רן התצרף ווהלך ישר להשפריץ מים על יובל,תמיד חשבתי שהם מתאימים, הם כול היום רבים בצחוק , צוחקים ביחד, מדברים ביחד הרבה , הוא בא לשבת לידה בשיעורי מדעים וזה פשוט שקוף שהוא מאוהב בה והיא מאוהבת בו, כל פעם שאנחנו אומרים שהם מאוהבים היא מתחילה להסמיק, ואני תמיד חשבתי שחייב לשדך ביניהם.
ירין שירה וענת לא נכנסו אפילו פעם אחת למים הן רק רצו להיות בחוץ להשתזף כדי שהבנים יראו את הגוף שלהן, דוחה לפי דעתי לרדעת תשומת לב לפי הגוף שלך , מגעיל, כל שאר החברות שלי יצאו מהמים ורק אני ויובל נשארנו במים , הלכנו לשבת על שפת הבריכה איפה שהמפל פשוט מתחתיו , רן בא וישב ליד יובל, אני הרגשתי קצת אי נוחות.
״ אני הולכת רגע לשתות מים אני רגע חוזרת״ אמרתי בחיוך , וקמתי משם לכיון המערה הקטנה שמחבר
בין המפל לבריכה עצמה .
הלכתי לאחור עם הפנים לכיוון יובל ורן ונתקתי במישהו , זה היה רון.
״היי, מה קורה? ״ הוא שאל אותי
״בסדר ״ עניתי בצורה יבשה ואדישה מאוד.
עמדתי עם גבי לקיר והוא עשה כאילו הוא נמתח ושם את ידיו על הקיר, הוא התקרב אליי עם ראשו ואני ניסיתי ללכת אחורה , נכון שהוא חתיך , והוא הילד שתמיד רציתי שככה יהיה חבר שלי, גבוה שזוף וזה מה שהוא.
רציתי מאוד לנשק אותו, אבל זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי ותמיד אמרתי שאת הנשיקה הראשונה שלי אני מתנשק עם מישהו שאני אוהבת, אבל אוהבת אותו בגלל האישיות שלו אחרי שאני יכיר אותו לא בגלל שהוא חתיך.
התחמקתי איך שהוא מידיו הגדולות ומגופי המלא קוביות , הוא לא הבין מה קורה, הרי הוא רגיל שכל בת שהוא בא לנשק תרצה לנשק אותו, התעצבנתי עליו , ובאתי ללכת , אבל רק אז שמתי לב שיש לו אינסטינקטים ממש מהירים כי ישר שבאתי לעשות את הצעד השני וללכת משם הוא תפס אותי בידי והרים אותי , הוא פשוט הרים אותי כאילו אני לא שוקלת כלום ופשוט הסתכל לי בעיניים.


תגובות (7)

תמישכייי …היא רצתה לעקוב אחרי יובל ורן ?
אני חולה על הסיפור שלך מאוד !
ידעתי ושהיא ורון מתאימים ♥

27/03/2012 14:40

מצטטת את דנה..תמשיכייייי!!!!

28/03/2012 10:37

יווווווווואווווווווו!הם כאלה מדהימים!
הסיפור שלך מושלם!
וכל מי שלא קורא אותו פשוט מפסיד!
אני דורשת המשך!ומייד!אני דורשת גם פרק ארוך!
ייייייייאאא,את כותבת כ"כ יפה!אני מתה על הסיפור/כתיבה שלך!
תמשיכי דחוף!
פסח שמח,נקי ומשמין גם לך…
אוהבת'ותך…

28/03/2012 13:22

מקסים שבמקסימים אהבתי ומבקשת המשך תודה בקי ♥♥♥

28/03/2012 13:32

מצטטת את בקי ☺☺☺☺☺☺☺☺תמשיכי מקסים ♥

29/03/2012 01:50

תמשייייייייייייייייייייייייייייכייייייייייייייייי ומהר !!

29/03/2012 14:50

תודה לכולכן, אוהבת אותכן :-*

30/03/2012 08:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך