סליחה שהפרק משעמם משעמם משעמם, אני מבטיחה שהפרק הבא יהיה יותר יפה.
אוווף, הפרק הזה סתמי, אבל יש עוד המש יפה, וגם סיפור חדש בפתח.
כשכתבתי על הסופלה הייתי ממש רעב וזה עשה אותי עוד יותר רעבה, גם אותכם ? חחחח תודה כולכן על התגובות המדהימות והמעודדות ומי שקורא להגיב להגיב להגיב להגיב .
תודה לכולם, חג שמח, אוהבת אותכן,נסיכת החלומות :-*

סיפור אהבה מפתיע **פרק 19**

04/04/2012 881 צפיות 15 תגובות
סליחה שהפרק משעמם משעמם משעמם, אני מבטיחה שהפרק הבא יהיה יותר יפה.
אוווף, הפרק הזה סתמי, אבל יש עוד המש יפה, וגם סיפור חדש בפתח.
כשכתבתי על הסופלה הייתי ממש רעב וזה עשה אותי עוד יותר רעבה, גם אותכם ? חחחח תודה כולכן על התגובות המדהימות והמעודדות ומי שקורא להגיב להגיב להגיב להגיב .
תודה לכולם, חג שמח, אוהבת אותכן,נסיכת החלומות :-*

עליתי לחדר ושכבתי על המיטה לא היה לי כוח לכלום, לא לחברות שלי , לא לבנים, לאף אחד, אבל הכי ידעתי שאני מתגעגעת למשפחה שלי, וזה מה שחסר לי . נכון שהם לפעמים מעצבנים ומציקים, או אולי נדחפים לדברים שלא שייכים להם, אולי הם לפעמים פשוט מעצבנים שבא לך לצרוח עד שכל הכעס יצא, אבל עדיין הם משפחה, משפחה אי אפשר להחליף ואולי הם מעצבנים אבל זה בגלל שהם דואגים ואוהבים אותך כל כך.
ירדו לי דמעות חמות על הלחי חשבתי על המשפחה שלי אבל ידעתי שהיום אני חוזרת הביתה ואני יראה אותם, עם המחשבות האלה נרדמתי .

התעוררתי והסתכלתי על השעה ' ישנתי רק שעה, חשבתי ישנתי איזה שעתיים, אני מרגישה כמו חדשה' חשבתי לעצמי.
הסתכלתי מסביבי וראיתי את יובל ויעל ישנות, ויעל נחרה חזק, צחקתי אבל שמתי את ידי על פי כדי לא להעיר אותן.
הלכתי למקלחת, שטפתי פנים וצחצחתי שיניים ונזכרתי שלא נכנסתי להתקלח אחרי הבריכה. נכנסתי מהר להתקלח ואחרי כמה זמן יצאתי.
חשבתי מה לעשות אולי אני יראה טלוויזיה או סתם יהיה באייפון אבל החלטתי לרדת למטה לבר לשתות ולאכול משהו, הייתי ממש צמאה ורעבה כי כבר היה 4 אחר הצהריים.
לבשתי מכנס קצר צהוב שמתאים לקיץ, עם חגורה דקה חומה, לבשתי חולצה לבנה נופלת עם כתוביות בצהוב בדיוק כמו המכנס, וסנדלים חומים.
הצטלמתי במראה ושלחתי לאחותי הגדולה (אם לא הזכרתי יש לי אח גדול ואחות גדולה,ועוד אחות קטנה מתחתי ), בוואטצפ "איך ? יפה ? " .
לקחתי את הכרטיס של החדר ואת האייפון ויצאתי מהחדר, ירדתי במעלית והלכתי לבר.
ישבתי באחד הכיסאות הגבוהים והשחורים שאני אוהבת כי הם מסתובבים .
"אם אני מזמינה משהו פה זה עולה לי כסף ?" שאלתי את המלצרית שהייתה בבר.
"לא, זה כלול בחשבון ששילמת " היא ענתה לי.
"או.קיי , יש פה אוכל ? " שאלתי .
"לא, מצטערת יש פה רק שתייה וקינוחים ,אני יכולה להביא לך קוראסון או כל קינוח " היא ענתה לי.
ישר חשבתי על הקינוח האהוב עליי : סופלה שקולד.
"אפשר סופלה שוקולד חם עם כוס מים ?" ביקשתי מזילה ריר מרוב שבא לי כל כך סופלה.
"אין בעיה, עוד חמש דקות "
"סבבה " עניתי לה מרוצה.
אחותי בדיוק שלחה לי הודעה בוואטצפ "מהממת ,לאן את הולכת ?"
"סתם, ירדתי לבר לאכול משהו, כי יובל ויעל ישנות, ואין אף אחד בחוץ נראה לי כולם ישנים חחחחח , נחשי מה אני אוכלת עכשיו ?" ניסיתי לגרות אותה.
אחרי שנייה היא החזירה לי תשובה " מה ?"
"סופלה שוקולד, ייאמייייי חחחחח " שלחתי לה וצחקקתי.
"יייאההה בא לי גם "
"חחחחח אני ידבר איתך יותר מאוחר אני אוכלת חחח, ותגידי לאמא שאנחנו יוצאים מהמלון ב7 בערב אז שתהיה זמינה או אבא שיבואו לקחת אותי, אוהבת אותך" שלחתי לה והמלצרית הגישה לי את הסופלה.
"חחחחח טוב ובתיאבון " היא שלחה לי בחזרה, הנחתי את האייפון על הכרטיס של החדר ולקחתי את הכפית ביד.
קירבתי את הכפית לסופלה וחתחתי אותו, כל השוקולד החם יצא ממנו והרגשתי איך הפה שלי רק מחכה שאכניס את הסופלה לפה. הוא היה חם וטעים בדיוק כמו במסעדה האהובה עליי.
אכלתי עוד כפית ופתאום מישהו בא וישב לידי , הסתכלתי עליו וזה היה רועי .
"היי, מה את עושה פה לבד ?" הוא שאל אותי.
"היי, סתם אוכלת סופלה " אמרתי והרמתי את הכפית "מה אתה עושה פה ?"שאלתי אותו.
"גם סתם, באתי לאכול משו " הוא ענה.
"אהה יפה" לא היה לי מה להגיד לו והייתי מובכת, אף פעם לא דיברו איתי בנים חתיכים ומקובלים כמוהו.
הוא הזמין מה שאני הזמנתי סופלה וכוס מים.
אחרי 5 דקות של שקט המלצרית הביאה לו את הסופלה והכוס מים והוא התחיל ליזום שיחה " אז… שמעתי שהתנשקת עם רון ?" הוא חייך.
הייתי המומה, מה הוא הלך וסיפר את זה לכל העולם למרות שדעתי , הוא בטח צחק עליי ועשה את זה סתם כי הוא ראה שכל הזמן הסתכלתי עליו כי הייתי דלוקה עליו, ידעתי שאני שקופה , אווף.
"אמ… מי אמר לך את זה ?" אמרתי בבילבול.
"חבר שלי רן את מכירה אותו הוא בכיתה שלך, ואיזה מישהי, נראה לי חברה שלך אמרה לו את זה " הוא ענה.
"כן הוא בכיתה שלי אבל מי זאת הילדה ?" עניתי לחוצה.
"אמ… היא את מלחיצה אותי, אני לא זוכרת איך קוראים לה , ילין משהו כזה.." הוא ענה.
"ירין ?" עניתי בעצבים.
"כן,כן ירין " הא חייך.
"אוווף, איזה מעצבנת היא , ומי יודע את זה ? "
"נראה לי כל השכבה " הא ענה בפרצוף מצטער.
"אוווף איזה עצבים " אמרתי לו ממשיכה לאכול את הסופלה החם.
"את לא רצית להתנשק איתו הוא דיבר על זה בבריכה, והוא ממש נראה מאוהב " הוא ענה.
"באמת ?" הסתכלתי עליו .
"כן"
"וואי אבל אני ממש יתבייש להיות לידו אתה יודע " עניתי כולי אדומה ממבוכה.
"שמעי, תלכי ותדברי איתו, אבל אני יכול להגיד לך משהו לא קשור לזה ?" הוא שאל.
'איזה חמוד הוא' חשבתי לעצמי לרגע, "כן בטח" אמרתי לו מסוקרנת.
"אני ממש ממש שמח שהתחלנו לדבר , אני ממש רוצה להכיר אותך " הוא חייך וחשף שיניים מדהימות.
צחקתי " גם אני שמה שהתחלנו לדבר, ואני גם ישמח מאוד להכיר אותך " חייכתי, הוא ממש הביך אותי.
"מה המספר שלך ?" הוא שאל.
"תרשום" ואמרתי לו את המספר.


תגובות (15)

חחח גם אני רוצה סופלה עכשיו …
לא הבנתי היא לא רצתה את הנשיקה של רון ועל מה הוא דיבר בדיוק בבריכה ?
זה לא ממש מובן :)
תמישכיי ♥ חולה על הסיפור שלך …

05/04/2012 03:54

LOVE IT
המשך בהול!!!

05/04/2012 03:58

סורי שאני זאת שאומרת לך את זה אבל.. הפרק ממש **לא** משעמם!!!
זה פרק יפה!!!!
לייק ♥ חיחיחי
ועשית לי חשק לסופלה שוקולד… הזלתי ריר מול המחשב ..
יאוו.. ותיארת אותו ממש מגרה.. (את הסופלה.. לא את רועי..)
תמשיכי מהר!!!!!

05/04/2012 07:14

אעאעעעעעעע…באלי גם!
השתגעת?הפרק יצא לך פיצוץ,והוא ממש לא סתמי!
אני רוצה המשך!דחוף,דחוף,דחוף…
מממ…התחלתי להתגעגע לרון החתיכי והמשוגע הזהXDXDXD:)
לאן הוא נעלם?!(אעאע~לאלהעליםאותו~)
את כותבת מדהים ואני לא רוצה סוף:(
תמשיכי,אוהבת'ותך…

05/04/2012 07:23

חחחחחתודה לכולכן, אני היום יכתוב עוד פרק אוהבת אותכן :-*

05/04/2012 09:35

תמשיייכייי !!!!!3>
אני עשיתי משתמש כדי רק כדי להגיב על הסיפור המושלם הההזההה !!!!!!!!
באלי סופללהה !(:
התאהבתי ברועי החתיכווש !!D:
להמשיך מהר מהר הופ הופ !!! חח ..

05/04/2012 11:20

הכתיבה שלך מושלמת פשוט מקסים תמשיכי דחוף ממני בקי ♥♥♥

05/04/2012 11:33

חחחח תודה נרקיס מקווה שתמשיכי לקרוא ולעקוב, ובקי תודה גם לך :-*

05/04/2012 13:48

תודה לך נערת החלומות המהממת שהחלטת להמשיך אני פשוט גאה בך ♥ ב – בקי ♥

אמשיך להגיב לסיפור שלך המהנה.

05/04/2012 13:57

תתממשייכיי עככשיוו מה את רווצצה להרוג אוותי ??
איין אתת מוככשרת♥

05/04/2012 20:56

תודה רבה, הפרק הבא ממתין לאישור ואני לא בטוחה שהם מעלים פרקים בערב חג, אניי מקווה :-*

06/04/2012 05:57

לדעתי את צודקת נערת החלומות , לא נראה לי שהם יעלו פרקים במהלך היומיים הקרובים ואולי בצאת החג כלומר במוצ"ש אולי כן יפרסמו ובמהלך חול המועד אני ממש לא יודעת.
סיפורים שאני כתבתי לא פורסמו מאז יומיים ואין לי מושג למה ? אולי החליטו שאינם מעוניינים בי יותר מקווה שלא ♥♥♥ ממני בקי ♥♥♥

06/04/2012 06:16

חחח בקי אני בטוחה שהם מתעניינים בסיפורים שלך ואני חושבת שאת צודקת הם בטוח יעלו את הסיפורים המוצ"ש :-*

06/04/2012 07:06

איך נוכל להתאפק עד מוצ"ש מה נעשה ☺☺☺ לדעתי נקרא בהגדה ואללה רעיון נפלא ☺☺☺☺☺ חג שמח מאמי ♥♥♥

06/04/2012 08:16

חג שמח :-*

06/04/2012 08:41
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך