תהנו מהפרק הלא ארוך, סורייי )))):
אולי ההתחלה הייתה סתמית אבל הסוף היה חשוב ומרגש סורי שלא היה ממש תיאורים ורגשות אבל בפרק הבא יהיה , פשוט מאוחר בלילה ואני כבר עייפה, ומחר ערב חג, אז לכולכם חג שמח ומהנה ,
אוהבת אותכם , נסיכת החלומות :-*

סיפור אהבה מפתיע **פרק 20 **

05/04/2012 844 צפיות 7 תגובות
תהנו מהפרק הלא ארוך, סורייי )))):
אולי ההתחלה הייתה סתמית אבל הסוף היה חשוב ומרגש סורי שלא היה ממש תיאורים ורגשות אבל בפרק הבא יהיה , פשוט מאוחר בלילה ואני כבר עייפה, ומחר ערב חג, אז לכולכם חג שמח ומהנה ,
אוהבת אותכם , נסיכת החלומות :-*

אני ורועי דיברנו עוד 5 דקות ואז הגיעו ירין, ענת ושירה , וירין חיבקה אותי ושאלה אתי " מה קורה ?" והסתכלה על רועי.
"בסדר, מה איתכן ?" שאלתי אותה ואת ענת ושירה.
"בסדר" הן ענו שלושתן בפה אחד.
"טוב אני הולך, אז נדבר ?" רועי שאל אותי הרים את האייפון שלו השחור שלו עם המגן של אדידס וחייך.
"כן, בטח " אמרתי והבנתי למה הוא התכוון בזה שהוא הרים את הפלאפון.
רועי קם מהכיסא ,חייך לענת ירין ושירה והלך.
"אז..למה את פה לבד ?" ירין שאלה אותי.
"סתם,ראיתי שכולם ישנים ואין אף אחד במסדרון או בלובי והייתי רעבה אז ירדתי לפה " עניתי.
"אה.. והזמנת את רועי ?" שירה התחכמה .
"לא, אני ישבתי והוא בא לשבת לידי, עוד פעם עם הסצינות האלה, מה אמרנו? הוא אמר לי שהוא רוצה לדבר איתי ולהכיר אותי ולי אין שום התנגדות אז תפסיקו כבר !" בסוף כבר הרמתי את קולי טיפה מעצבים.
"בסדר,בסדר , מה את עצבנית ?" שירה אמרה כאילו היא לא יודעת למה התעצבנתי .
"לא עצבנית" אמרתי וחייכתי אליהן חיוך מזויף " טוב אני עולה לחדר , נדבר " אמרתי להן ועליתי לחדרי . נכנסתי לחדר וראיתי שיובל ויעל ערות , שכבתי על המיטה ועצמתי את העיניים.
"מתי קמת, ישנונית, חשבתי תישני עד שנלך ? " אמרה יובל וצחקה.
צחקתי ואמרתי " לא יודעת קמתי והייתי רעבה אז ירדתי ואכלתי סופלה, יייאמיי " משכתי את המילה האחרונה כדי לגרות אותן.
"טוב ייאלה צריך לארוז את המזוודות, עוד שעה יוצאים הביייייתה ,יייייש " אמרה יעל .
"סוף סוף הביתה, התגעגעתי " אמרתי בשמחה.
קמנו לארגן את המזוודות, קיפלתי את הבגדים במסודר, את הבגדי ים זרקתי בשקית ודחפתי אותם מתחת לכ הבגדים ואת הנעליים ניסיתי לדחוס במזוודה ולאחר "היאבקות" קשה הצלחתי לסגור את המזוודה .
"עוד חצי שעה נשאר וכבר סיימנו, חרוצות אנחנו " אמרתי וצחקתי.
"כן, כן ,כן " יעל צחקה
הלכתי לכיוון המקרר הקטן שיש לנו בחדר, וראיתי שיש שם בקבוקי זכוכית קטנים של ענבים, אני חולה על ענבים.
"רוצות ענבים ?" שאלתי את יעל ויובל והרמתי בקבוק זכוכית אחד.
"כן" שניהן ענו בפה אחד כאשר הן מתאפרות קלות.
הוצאתי שלושה בקבוקים והבאתי להן, נתתי מכה בתחתית של הבקבוק זכוכית ופתחתי את הפקק.
שתתי ופתאום הפלאפון שלי צלצל " הלו ?"
"שיר, תקשיבי מאיה אמרה שצריך לרדת למטה כבר עם המזוודות והכול, יש מצב את אומרת לחדר של שי ורון מור כי אני עוד לא סיימתי לארגן את המזוודה , פליז ?" זאת הייתה טופז שלא הפסיקה לדבר.
"בטח, אני ילך אליהם " אמרתי לה בחיוך טיפשי כאילו היא רואה אותו.
"תודה, ותגידי להם שיודיעו גם לחדר לידם "
"סבבה, ביי " אמרתי לה וניתקתי את השיחה.
יצאתי מהחדר והשארתי את הדלת פתוחה כי הם שני חדרים לידנו , דפקתי על הדלת של הבנים ונזכרתי בנשיקה שלי עם רון ושהחלטתי להתחמק ממנו כמה שאני יכולה , לפני שהספקתי לברוח משם לבקש ממשהי אחת להגיד לבנים שי פתח לי את הדלת " היי, מה קורה ?"
"הכול בסדר, שמע רגע.." הוא עצר אותי ואמר " את מחפשת את רון ? " הוא חייך.
"לא, תקשיב אני צריכה ללכת, שמע , צריך עוד 5 דקות ככה תרדו למטה בלובי הולכים " אמרתי לו חייכתי והלכתי משם .
נכנסתי לחדר לקחתי את המזוודות וירדתי עם יובל ויעל ללובי ראיתי שם את כל השכבה וחלק מהכיתות התחילו לעלות לאוטובוסים ואנחנו כמו תמיד נעלה אחרונים לאוטובוס .
החזרנו את המפתחות לחדרים , ויצאנו מהמלון עם עוד כיתה כי הם כיתה קטנה.
העלתי בקושי רב את המזוודה ועליתי לאוטובוס ראיתי את כל הכיתה שלי שם ואת יובל ששמרה לנו מקום ישבתי לידה וחשבתי שזו הולכת להיות עוד נסיעה של 4 שעות מעייפות ושאני ירדם אבל זה לא ממש היה ככה.
לאחר שעה של נסיעה שאכלתי ממתקים, עברתי ממושב למושב לבסף ישבתי ליד יובל ושנינו היינו עייפות .
ישבתי במושב החיצוני והייתי עם אותם בגדים שהייתי איתם בבר.
קמתי רגע למקום של רן שהיה 3 מקומות מאחורי ודיברתי איתו כי הייה לי משעמם ולא הצלחתי להירדם, כשבאתי לחזור למקום שלי רון פשוט תפס אותי ונישק אותי מול כולם, למרות שחלק מהילדים היו רדומים והאור באוטובוס היה מעומם , אבל הרגשתי שהוא מחבק אותי בזמן שהוא מנשק אותי ושזה הכי נכון בעולם וזה היה כיף כל כך שלא רציתי שזה יפסיק.


תגובות (7)

יאא איזה חמוד …
יש לך כישרון כתיבה מעולה …
תמישכיי ♥

07/04/2012 14:36

הוא נישק אותה! D:
כתיבה ממש טובה, ובקיצור – תמשיכי! (:

07/04/2012 16:14

יווווואווו (:: תמשיייכיי !

08/04/2012 00:07

אאאאהההה!!!להמשיך דחוף!!
DUBSTEP ROOL

08/04/2012 03:06

אעאעאע!לא חלמתי נכון!?
יא,איזה חמודים:) :)
יאיייייי…אני רוצה לשכוח מזה שעוד מעט הסיפור יגמר!
נ.ב למה למתוח ככה עם פרק קצר?אה?למה?!
חחחחח…
תמשיכי דחוף…
אוהבת המונהמונהמון3>

08/04/2012 05:12

חחחחחח תודה לכולכן הפרק הבא ממתין לאישור ((:

08/04/2012 08:09

שמחה שהפרק הבא ממתין לאישור !!!!!

28/04/2012 03:36
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך