תהנו מהקריאה , פורים שמח לכולם , אוהבת :-*
מקווה שיצא מעניין (((:

סיפור אהבה מפתיע ((; **פרק 12 **

07/03/2012 836 צפיות 3 תגובות
תהנו מהקריאה , פורים שמח לכולם , אוהבת :-*
מקווה שיצא מעניין (((:

רק תזכורת השם של מאיה החברה של שיר השתנה לשם ליה כי זה מבלבל בין השם של מאיה המחנכת של שיר אז החלטתי לשנות את השם, תהנו מהקריאה ((((:

הם התנשקו ,הילדה מהשכבה שלי שהתנשקה עם רון במסיבה התנשקה איתו גם עכשיו.
עמדתי ולא זזתי, פשוט הסתכלתי שבורה 'איך אני שונאת אותו ויותר את עצמי מה אני מתאהבת בו כמו מטומטמת הרי זה כל כך ברור שגם אם הוא ירצה אותי הוא לא יהיה איתי כי הוא " מקובל" ויש לו כבוד והוא לא יכול לצאת עם מישהי לא ממש " מקובלת" ,אוף איך אני שונאת אותו " אמרתי לעצמי.
ראיתי את רועי באוטובוס שלנו גם יושב מאחור ומסתכל על הזוג יונים שמתנשקים ואחרי זה הסתכלתי על ירין שממש מאוהבת ברועי וראיתי שהיא מסתכלת עליו ורק מחכה שהוא ישים לב אלייה ויסתכל אליה.
אחרי שהעירו אותי מהמחשבות שלי הלכתי וישבתי במקום שלי "איפה היית?" יובל שאלה אותי .
"איפה אתן הייתן ? , אני ישבתי והסתכלתי על השקיעה ! " אמרתי לה.
"היינו איפה שהיו הספסלים ודיברנו ,מה היית שם לבד ? " היא שאלה
לא ידעתי מה לענות לה כי ידעתי שאם אני יגיד לה שהייתי עם עידן ורן אז היא תתחיל להציק לי ואם אני יגיד שישבתי לבד אז היא תתחיל להתעצבן ולהגיד לי למה ישבתי לבד ולדאוג.
"בהתחלה ישבתי לבד אבל אחרי זה היה לי חברה " אמרתי ובמהירות קמתי כדי שהיא לא תשאל עוד שאלות, מרוב שקמתי של כך מהר לא שמתי לב לרועי ונתקעתי בו " אויי סליחה אני מצטער לא ראיתי אותך " הוא אמר לי וחייך .
"זה בסדר" אמרתי וצחקתי " כל היום אני נתקעת באנשים " והוא צחק.
"אז הכול בסדר , לא כואב לך כלום כי נתקענו אחד בשני ממש חזק " הוא חייך
"הכול בסדר תודה " חייכתי אליו ואמרתי לעצמי' כמה הוא מחייך ,אבל לפחות חיך כובש והוא ממש חתיך' .
"טוב אז אני צריך ללכת אז ביי "
"ביי " אמרתי לו והוא ירד מהאוטובוס שלנו ואחריו הילדה שנישקה את רון.
הסתכלתי על אודיה והיא כולה הייתה מרוגשת " וואי איזה חתיך הוא, אני לא יכולה, למה הוא לא מדבר איתי " היא נמסה.
"האוטובוס התחיל לנסוע ולינוי (חברה שלי מי שלא זוכר ) דחפה אותי אליה ועשה לי מקום שאני ישיב בינה לבין טופז.
ישבתי ביניהן ולינוי הסתכלה לי בעיניים מרוגשת ואמרה " שיר , ראיתי איך הוא לא הפסיק להסתכל על העיניים שלך ממש מאוהב הבחור "
"ממש לא , אין סיכוי שהוא מאוהב בי , הוא סתם הרגיש לא נעים על זה שנתקענו אחד בשני, למרות שזה היה אשמתי " אמרתי ולאחר שנייה התחלתי לצחוק .
"שיר תחזרי למקומך " שמעתי את המחנכת שלי צועקת במקול .
"טוב " צעקתי לה בחזרה ועברתי למקם שלי .
הנסיעה למלון הייתה מהירה והגענו בדיוק לארוחה ערב,לפני שהכיתה שלי נכנסה לחדר אוכל מאיה אספה אותנו והתחילה לדבר " נהניתם בהפתעה שהכנו לכם ? "
"כן מאוד "הבנות הסנוביות ענו עוד לפני שאנחנו התחלנו לדבר.
"יופי, אז תקשיבו עכשיו אתם תיכנסו לחדר אוכל וכשנסיים לאכול עוד שעה, אתם תעלו לחדרים תתקלחו ואז יהיה לכם שעתיים חופשיות לעשות מה שאתם רוצים ואז כיבוי אורות ,בסדר ?
"בסדר " הפעם אמרנו כולם , ונכנסנו לחדר אוכל .
הלכתי עם שירה לעמדה של הפנקייקים באתי לקחת פנקייק והיד שלי כבר הייתה על הפנקייק ואז היד של ניב נגעה בי "סליחה" הוא אמר
"זה בסדר "אמרתי לו לקחתי פנקייק הוא לקח גם והמשכתי ללכת לכיוון השולחן עם שירה.
ישבנו בשולחן ושירה התחילה עם ההפצות וההגזמות שלה " ואי אתן לא מבינות מה היה עכשיו" היא אמרה מרוגשת .
"מה קרה ?" ענת אמרה מתוחה מאוד עם עיניים פתוחות .
"זה לא כזה וואו , אתן יודעות איך שירה מנפחת כל דבר " אמרתי מנסה שהיא לא תגזים בסיפור כי אחרי זה כולן ידבקו אליי כי הן יראו שיש לידי בנים חתיכים אז הן יבואו להיות איתי כל הזמן והתחנפו כמו צבועות.
"שקט שיר, תספרי שירה " אמרה ירין וחייכה חין מאוזן לאוזן ובין הגשר חתיכות אוכל שאם אתם שואלים אותי זה הדבר הכי מגעיל בעולם.
"טוב אז אני ושיר הולכות לאיפה שהפנקייקים והיא באה לקחת פנקייק פתאום ניב אולי לא ראה אבל הוא שם את היד שלו על היד שלה בטעות ובא גם לקחת פנקייק ואז הוא אמר סליחה עם חיוך מזה כובש "
היא אמרה בלי לעצור אפילו רגע.
"וואו תנשמי ילדה, והוא בכלל לא חייך אלי הוא רק אמר סליחה , תירגעי" אמרתי בעצבנות קטנה.
אחרי שכולן הבינו ואחרי חמש דקות של רכילויות שמעתי את שירה וירין מדברות ואת ירין שמעתי אומרת : "וואי חייב להיות איתה כל הזמן, תראי מה זה גם שי גם רון גם רועי וגם ניב מה קורה פה כולם מתקרבים אליה אני יותר יפה ממנה " ירין אמרה ושירה צחקה איתה ואמרה " כן גם אני יותר יפה ממנה ".
קמתי אליהן ואמרתי בעצבנות " קצת צניעות ובלי צביעות לא יזיק לאף אחת " ויצאתי מחדר האוכל עצבנית ויצאתי לבריכה , ישבתי על שפת הבריכה עם הרגלים בפנים .
יובל שלחה לי הודעה" איפה את , מה קרה ?"
"תבואי לבד אני בבריכה " שלחתי לה בחזרה ואחרי 3 דקות היא הגיעה לבריכה.
"מה קרה למה יצאת ככה בסערה מהחדר אוכל מה אמרת לירין ושירה ?" אמרה מודאגת .
"נכון ששירה סיפרה על ניב וסיפרתי לכם על רון ושי ורועי , אז הן כנראה קינאו, למרות שאין מה לקנאות כלום לא קורה זה סתם פוקסים כאלה, ושמעתי את ירין אומרת שהן חייבות להיות להיות איתי כל הזמן בגלל שהתחלתי לדבר עם הבנים האלה שהם מקובלים ושהן לא מבינות איך הם מדברים איתי ולא איתן כי הן יותר יפות ממני אז התעצבנתי, קמתי אליהן ואמרתי להן בשקט כזה קצת צניעות ובלי צביעות לא יזיק לאף אחת והלכתי " אמרתי בלי להפסיק .
"וואו ממש סיפור , אבל איזה מגעילות הן יצאו אני לא מאמינה עליהן,ומה הן חושבות שהן יפות הן מכוערות ממש , אני לא מבינה מה הן כל כך עפות על עצמן וחושבות שהן יפות, מחזיקות מעצמן ורוצות שכולם ילכו ויעשו מה שהן רוצות " יובל אמרה וצחקנו.
ליה(החברה שלי ששיניתי לה את השם ) שלחה לי הודעה " בואי לאולם שקיבלנו בו את המפתחות לחדרים מאיה אספה את כל השכבה בואי מהר עם יובל שמרתי לך מקום "
"טוב אנחנו באות" שלחתי לה בחזרה , הוצאנו את הרגליים מהבריכה והלכנו לאולם.
כשהגענו לאולם מאיה בידיוק התחילה לדבר "שיר ויובל שבו מהר יש מקום ליד ליה " ואני ויובל מיהרנו לשבת במקומות .
"תודה " אמרתי לליה שישבנו .
ומאיה התחילה לדבר "שלום לכולם, צוות המורים שלכן ואני חשבנו על זה שזה הלילה האחרון שלכם כאן, אז חשבנו לעשות משהו מיוחד והחלטנו לעשות לכם מסיבת ריקודים עד 3 בלילה ומחר ב11 בבוקר מסיבת בריכה עם ריקודים ופעילויות "
צעקות של שמחה הושמעו מכל האולם הגדול ואני מאוד שמחתי סוף סוף להינות.
"אז ייאלה תעלו לחדרים תתלבשו והמסיבה מתחילה בתשע , לא לאחר " היא סיימה, וכולם מיהרו לחדרים להתקלח ולהתארגן.


תגובות (3)

אהבתי מאודדדדדדדדד!
תעשי שהיא ורון יהיו כבר ביחד!מושלם…
תמשיכי מהר מהר מהר!
אוהבת מלאמלאמלא…3>

07/03/2012 13:42

פרק מקסים אהבתי תמשיכי :)

08/03/2012 01:37

תוודה , אוהבת <3

08/03/2012 14:13
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך