וואי, לא שמתי לב וכבר הגעתי לפרק 23 , מצטערת שזה קצר ומשעמם, אבל הייתי חייבת לעלות פרק ואז נזכרתי שיש לי שיעורים במתמטיקה ://///
אז סורי, ותגיבו תגיבו, אהבתם-תגיבו, שנאתם- תגיבו.
אוהבת ואנסה פעם הבאה לעשות סיפור ארוך.
נ.ב- למישהו יש רעיון איך לקרוא לסיפור אהבה הבא שלי, יש לי את הסיפור בראש, אבל אני לא יודעת איך לקרוא לו? אשמח אם תעזרו לי, תודה.
אוהבת ,נסיכת החלומות <3

סיפור אהבה מפתיע ((; **פרק 23**

18/04/2012 794 צפיות 6 תגובות
וואי, לא שמתי לב וכבר הגעתי לפרק 23 , מצטערת שזה קצר ומשעמם, אבל הייתי חייבת לעלות פרק ואז נזכרתי שיש לי שיעורים במתמטיקה ://///
אז סורי, ותגיבו תגיבו, אהבתם-תגיבו, שנאתם- תגיבו.
אוהבת ואנסה פעם הבאה לעשות סיפור ארוך.
נ.ב- למישהו יש רעיון איך לקרוא לסיפור אהבה הבא שלי, יש לי את הסיפור בראש, אבל אני לא יודעת איך לקרוא לו? אשמח אם תעזרו לי, תודה.
אוהבת ,נסיכת החלומות <3

עברו שעתיים של אזרחות , בצחקוקים עם ירין כשדיברנו באייפון על המורה ועל הלבוש שלה. יצאנו להפסקה והלכנו לשבת במקום הרגיל שלנו , כשנגמרה ההפסקה הלכנו לכיוון השכבה . הלכתי לצד יובל וכשהיינו לפני הכניסה לשכבה ,מול הספריה ששם יושבים כל "המקובלים" ביחד , זה היה מהיר, רון תפס אותי הצמיד אותי וקיר ונישק אותי. מאיה המחנכת שלי שהיא גם הרכזת של השכבה, לא מרשה להתנשק בבית ספר, במיוחד לא מול העיניים שלה , עברה בדיוק שם ומשכה את רון אחורה . "מה קורה פה?" שאלה כשראיתי שכל הילדים מסתכלים עלינו, הייתי מובכת ברמה שאי אפשר לתאר, אני ורון לא ענינו . מאיה צעקה "מיד לחדר שלי!" והפנתה את היד שלה לכיוון השכבה שלנו. התחלתי ללכת, מאחורי רון הלך ולידו מאיה הלכה במהירות ועברה אותו ואותי . כמה ילדים השמיעו קולות "אווווו " ואני חשבתי לעצמי איזה ילדים קטנים הם . מאיה פתחה את החדר שלה ,נכנסנו לחדר שלה והתיישבנו בשני הכיסאות שעומדים מול השולחן העמוס דפים וקלסרים שלה , היה לה פרצוף זועף שהיא ישבה בכיסא שלה שעמד ממול לכיסאות שלנו.
"טוב, אתם רוצים להסביר לי מה זה היה ?" היא אמרה בקול .
"למה אנחנו צריכים להסביר לך, מה את אמא שלנו ?" אמר רון בחוצפנות, והסתכלתי עליו בפרצוף של' היא תהרוג אותך' והוא החזיר לי פרצוף של' מה אכפת לי' .
"סליחה" אמרה בקול גבוה " אל תתחצף למה אני ישעה אותך ,אם אני יראה אותכם עוד פעם ככה אתם תקבלו מכתבים, ברור ?"
"כן" אמרנו ביחד .
"יופי, בואו אני ילווה אותכם לכיתה, מה יש לכם עכשיו ?" שאלה בעודה קמה ויוצאת מהחדר ואנחנו אחריה.
רון הסתכל עליי , הפנתי את מבטי ממנו ככעוסת ואמרתי" גיאוגרפיה"
"טוב בואו" אמרה מאיה.

מאיה פתחה את הכיתה שלנו ונכנסה כולם עמדו והיא דיברה על כמה שהילדים מפריעים ולא נותנים למורה ללמד , ואחרי זה היא אמרה " תיכנסו " אמרה והסתכלה עלינו " הם היו איתי " אמרה והסתכלה על המורה לגיאוגרפיה.
נכנסנו לכיתה ומור שרק, הובכתי, אבל כמו רון חייכתי וישבתי במקומי .


תגובות (6)

אהבתי מאודדדד !
אני מתההההההההההה על הסיפור הזהה …
באמת טוב שניזכרת שיש לך את הסיפור הזה ….!
~פרצוףכועס ~
את יודעת כמה זמן אני מחכה לו ?!
תמשייכייייייייייייייייייייי ♥

18/04/2012 11:27

הו!סוף-סוף!
חשבתי שנטשת אותנו!
אעאעע…אני מתה על הסיפור/כתיבה שלך!!!
את מוכשרת!
הפרק ממש אבל ממש לא היה משעמם!
אבל…
הוא היה קצררר!
חחח…ותעלי תקציר לסיפור החדש כדיי שנדע מה הרקע שלו ואז נוכל לתת לך רעיונות!
נשמח לעזור לך3>
נ.ב – רגע,מה זה הסוף?!ללללללללללללללללללללאאאאאאא….
~פרצוףעצובמאוד~
תמשיכי מהר!
אוהבת המונהמון…

18/04/2012 12:23

תתתתממממששששייייכככככייי!!!!!!! :)

18/04/2012 13:30

תודה לכולכן , אני יעלה בקרוב את התקציר , אוהבת :-*

18/04/2012 14:05

תמממשיייכיי תסייפוור אני מככווררהה אליו כבררר♥

19/04/2012 21:25

תמממשיייכיי תסייפוור אני מככווררהה אליו כבררר♥

19/04/2012 21:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך