כותבת ראשית[:
להמשיך? עים כן אני ימשיך עד ל4 ומחר אני יעשה עוד 4 פרקים

סיפור אהבה מפתיע פרק 3-

כותבת ראשית[: 28/04/2013 1162 צפיות 5 תגובות
להמשיך? עים כן אני ימשיך עד ל4 ומחר אני יעשה עוד 4 פרקים

כולם צחקו אבל אז רון צעק להם " סתמו ת'פה מה יש לכם כולה נפלה" הוא חייך אליי והרים אותי מהרצפה.
הוא היה עם חולצה לבנה , חליפת אדידס , חם צוואר ונעלי נייק לבנות .
"סליחה" הוא אמר וראיתי שהוא הסמיק קצת .
"זה בסדר" אמרתי בדיבור עצבני .
"טוב אז נדבר,סליחה שוב "הוא אמר, והנהנתי בראש.
הוא התקדם לסוף האוטובוס , והייתי עצבנית עליו.
"מה נראה לו השחצן הזה , אוף לפעמים הוא יכול להיות כזה מעצבן , אבל הוא חמוד איך שהוא אמר סליחה ועוד פעמיים " אמרתי בהתרגשות .
"מה נראה לה, למה נראה לה שהוא שם עלייה בכלל ,למה מי זאת המכוערת הזאת " אפרת אמרה בשקט בלי שאף אחד ישמע וטופז צחקה יחד איתה.
ירין הסתכלה עליי ואמרה" שיר, הוא מאוהב בך, אני שמחה בשבילך" היא קרצה לי וצחקה , צחקתי איתה .
מאיה המחנכת שלי אמרה לי לשבת והיא התחילה לדבר בלי הפסקה "עכשיו יש לנו נסיעה של 4 שעות , תיהיה לנו עצירה אחת לארוחת בוקר ולשירותים ואז משם ניסע לכיוון פארק תמנע , נסיעה במשך חצי שעה יהיה לנו הליכה של שעתיים ומשם נלך למלון, אני מקווה שהנסיעה תעבור בלי בעיות,ואני מבקשת שתהיו סבלניים !"
"ואחרי זה נוכל להיות קצת בבריכה, קצת ליהנות ? " צעק מור כולו קופץ .
"כשנגיע למלון יהיה עוד הנחיות , עכשיו מתחילים בנסיעה, כולם להיות חגורים" היא אמרה בתוקפנות .
"מה זה הנחיות,מה אנחנו חיילים שלה ??"אמרתי ,ויובל וירין צחקו.
האוטובוס עצר אחרי שעתיים של נסיעה בתחנת דלק ,יצאנו מהאוטובוס והלכנו לאכול ארוחת בוקר היינו שם חצי שעה ונחנו קצת מהנסיעה. לאחר מכן היה שוב נסיעה וכבר הייתי עייפה מכל הנסיעות ולאחר חצי שעה היינו כבר בפארק תימנע.
"כולם לצאת , הגענו , לצאת כולם ולהסתדר פה. !! " אמרה מאיה והצביעה לכיוון מקום ישיבה שנלך לשבת שם כל הכיתה.
יצאנו להליכה לאחר הרצאה מהמדריך כמה שאסור ללכלך ואסור לקטוף ואסור ואסור ואסור …..
אחרי שעה וחצי של הליכה רון שי ובן (החברים הכי טובים)ניסו לעקוף אותי , יובל , ירין ויעל .
הם עקפו אותנו בהליכה ואז הם היו לפנינו רון הסתובב לאחור והלך אחורנית "פוזאיסט" אמרתי לירון וצחקנו.
הוא הסתכל עליי לכמה שניות ואז הסתובב ולפניו כנראה היה אבן והוא נפל והתגלגל.
הייתי בהלם אבל אחרי זה צחקתי הוא קם ושאלתי אותו " אתה בסדר ? "
" כן , בטח " הוא חייך אליי והמשיך ללכת .
המשכנו ללכת , וסיימנו את המסלול וישבנו קצת לנוח.
כל החברות שלי ישבו על ספסל ליד כל הכיתה ורק אני וירין שנהייתה החברה הכי טובה שלי ישבנו רחוק מכולם על הדשא ודיברנו.
פתאום מישהו הבהיל אותי זה היה רון , צעקתי "אודיה למה לא אמרת לי שהוא מאחורי??"
אבל היא ורון רק צחקו וצחקתי גם.
"מה קורה ??"הוא שאל והתיישב לידנו , ראיתי שירין מתרגשת מאוד ולחוצה קצת .
"בסדר , מה רצית ?" שאלתי .
"מאיה אמרה שתבואו הולכים למלון" הוא אמר בשמחה.
"יששש , סוף סוף בא לי כבר להתקלח " אמרתי.
לא חיכיתי שאף אחד מהם יגיב והלכתי משם.
"מה יש לה ??" רון שאל .
"לא יודעת , אני ידבר איתה, אבל יש לך משהו איתה??" היא שאלה מחטטת כמו תמיד.
"ממממ…אני לא ממש יודע " הוא אמר והלך .
אודיה קמה שמחה.
נכנסנו לאוטובוס ולאחר נסיעה של 20 דקות הגענו למלון "סוף סוף " יובל אמרה וצחקנו.
ירדתי לקחת את המזוודה וראיתי את שי מוציא את המזוודה שלו אז אמרתי לו " שי אתה יכול להוציא לי את המזוודה הכחולה שם".
"בטח " הוא אמר והוציא לי אותה , "וואי איזה כבדה היא וואו " הוא הוסיף וצחק , צחקתי גם ואמרתי"תודה".
מחוץ המלון היה נראה גדול אבל שנכנסתי אליו הוא היה מהמם ………….


תגובות (5)

תמשיכי :)

28/04/2013 01:57
LOL LOL

תמשיכיייי זה יפה!!

28/04/2013 01:57

וואי תודה רבה רבה ♥ ♥

28/04/2013 01:58

כןןןןןן תמשיכייייייייי

28/04/2013 01:58

המשכתי :)

28/04/2013 02:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך